عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۸۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
از ابتداي سال جاري تا كنون؛
رئيس اداره روشنايي حرم مطهر رضوي گفت: از ابتداي سال جاري تا كنون بيش از 39 هزار متر مربع از آيينه كاري هاي حرم مطهر رضوي نظافت شد.
عقیق:«مهدي حق طلب» ابراز كرد: اداره امور روشنايي حرم مطهر رضوي يكي از قديمي‌‌ترين اداراتي است كه هم‌زمان با ساخت اولين بقعه بر روي قبر مطهر حضرت رضا(ع) به وجود آمد و مي‌‌شود اين طور گفت كه در حقيقت اولين خادم، اولين خدمتگزار روشنايي است.
وي با بيان اينكه تنظيف و غبارروبي سنگ ديوارها و آيينه كاري‌ها در تمام ايام سال به صورت شبانه روزي و در قالب يك برنامه زمان بندي معين از سوي اداره روشنايي حرم مطهر رضوي انجام مي‌شود، تصريح كرد: از ابتداي سال جاري تا كنون بيش از 29 هزار و 126 متر مربع در و 23 هزار و 631 متر ديوار حرم مطهر رضوي توسط اين اداره غبار روبي و تنظيف شده است.
رئيس اداره روشنايي حرم مطهر رضوي به با بيان اينكه وظيفه نگهداري و تعمير ساعت‌هاي حرم مطهر نيز جزو وظايف اداره روشنايي حرم مطهر رضوي است، افزود: در 6 ماه نخست سال 3 هزار و 486 ساعت حرم تنظيف و 499 ساعت حرم مطهر رضوي تعمير و سرويس شد.
حق‌طلب ساخت جار و لوستر متناسب با فضاي معنوي حرم مطهر رضوي، تعمير و نگهداري وسايل روشنايي، تعويض لامپ‌هاي سوخته، چيدن ميز چراغ‌ها در اعياد و مناسبت‌ها و تزئين جايگاه در مراسم ويژه را نيز از ديگر وظايف اين اداره دانست.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین