عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۴۶۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
همرزم شهید کجباف به قافله شهدای کربلا پیوست
همزمان با گسترش عملیات نظامی بزرگ ائتلاف جدید مبارزه با تروریسم در سوریه منابع میدانی از شهادت یکی از رزمندگان ایرانی مدافع حرم حضرت زینب (س) خبر داده اند.
عقیق:همزمان با گسترش عملیات نظامی بزرگ ائتلاف جدید مبارزه با تروریسم در سوریه منابع میدانی از شهادت یکی از رزمندگان ایرانی مدافع حرم حضرت زینب (س) خبر داده اند. بنابر این گزارش، شهید "نادر حمید" از رزمندگان خوزستانی مدافع حرم حضرت زینب (س) عصر روز گذشته در حین انجام ماموریت مستشاری در کنار نیروهای نظامی سوری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهادت ایرانی مدافع حرم در سوریه+تصاویر

حسب اطلاعات دریافتی، این شهید مدافع حرم روز گذشته در درگیری با گروههای تروریستی تکفیری القاعده، ارتش آزاد و احرارالشام در شمال استان قنیطره واقع در جنوب سوریه ومجاورت مرز این کشور با فلسطین اشغالی از ناحیه فک و گردن مورد اصابت چند گلوله قرار گرفته و پس از چند ساعت به کاروان شهدای عاشورای امام حسین (ع) پیوسته است. از این شهید  یک دختر خردسال بنام "ام البنین" به یادگار مانده است. در تصویر شهید نادر حمید را در کنار شهید هادی کجباف مشاهده می فرمایید.

شهادت ایرانی مدافع حرم در سوریه+تصاویر

شهادت ایرانی مدافع حرم در سوریه+تصاویر

استان قنیطره در جنوب غربی کشور سوریه و در مجاورت مرز آن با فلسطین اشغالی قرار دارد و از ابتدای بحران تروریستی تکفیری در این کشور کانون حضور و فعالیتهای گروههای تروریستی تکفیری ذکر شده بوده است. بنابر اسناد موجود، دولت و ارتش رژیم غاصب صهیونیستی کلیه تدارکات نظامی و غیرنظامی تروریستها در قنیطره را تامین کرده و امور راهبری و هدایت عملیاتهای آنها نیز بر عهده افسران ارشد سازمان جاسوسی این کشور می باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سيد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
1
... آخ كه چقدر دلم گرفت وقتي عكس دختر نازنينت اين فرشته كوچك را نگاه مي كردم، حالا تو باباي آسماني هستي و محال است دخترت را فراموش كني، بيشتر از گذشته براي او دعا كن، تو نزديكتري به خداي خوبم و
به ارباب بي بدليم اباعبدالله الحسين(ع) اگر يادت ماند براي ما جوانان ايران زمين هم دعا كن تو و تمامي شهيدان را دوست دارم .
وعده ديدار بهشت انشاالله
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین