عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۴۱۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
ساعت 22:15 و 13 از شبکه تهران
مستند «شرح مدح» كه در موسسه فرهنگی عقیق(پایگاه اطلاع رسانی هیات‌های مذهبی) تولید شده، سه شنبه ساعت 22:15 و چهارشنبه ساعت 13 از شبكه پنجم سيما پخش خواهد شد.

عقیق: در آستانه ماه محرم «شرح مدح» مستندی درباره  نقش هدایتگر و ارتباط صمیمی رهبر معظم انقلاب با جامعه مداحی کشور است که از شبکه پنج سیما پخش می شود.

مستند «شرح مدح» که به بازخوانی سه دهه ارتباط صمیمانه رهبر انقلاب و جامعه مداحی کشور می‌پردازد، سه شنبه 21 مهرماه  ساعت 22:15 و چهارشنبه 22 مهرماه ساعت 13 از شبكه پنجم سيما پخش خواهد شد.

این مستند مروری است بر نقش هدایتگر و توصیه‌های راهبردی رهبر انقلاب به ذاکرین اهل بیت علیهم السلام که در فاصله سال‌های 68 تا 93 بیان شده و روایت داستان را تعدادی از مداحان سرشناس و پیشکسوت کشور از جمله حاج غلامرضا سازگار، حاج منصور ارضی، حاج ولی الله کلامی، حاج محمد رضا طاهری، حاج میثم مطیعی و ...به عهده دارند.

این مستند 40 دقیقه ای بر اساس طرحی از رضا صیادی و از سوی موسسه فرهنگی عقیق(پایگاه اطلاع رسانی هیات‌های مذهبی) و با مشارکت موسسه فرهنگی اکسیر پژوهش تولید شده و کارگردانی آن به عهده حمید شعبانی و تهیه کننده آن نیز سید فرشاد حسینی می باشد.

تصاویر پشت صحنه مستند:









ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
0
چقدراطلاع رسانیتون ضعیفه بابا
بعدهم ساعات پخش خوبی اصلا نداشت مخصوصا سیزدهیه
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین