عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۴۰
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰

عقیق: حجت الاسلام غلامرضا حیدری ابهری از چاپ اثر جدید خود با عنوان "دایرة المعارف اسلام" خبر داد و گفت: دایرة المعارف اسلام شامل 70 مدخل و 210 عکس برای گروه سنی کودک نوشته شده است. کودکان با خواندن این کتاب با کلیات اسلام اعم از مباحث عقیدتی و اخلاق آشنا می شوند.

حجت الاسلام حیدری ابهری با بیان اینکه اسلام در کتاب "دایرة المعارف اسلام "از منظر اهل بیت (ع) به کودکان معرفی می شود، بیان کرد: در این کتاب تلاش شده است که با نگاه شیعی و نثری روان و سلیس، اسلام به بچه ها عرضه شود.

وی "دایرة المعارف اسلام" را کتابی شیرین و جمع و جور برای کودکان توصیف کرد و افزود: اسلام در این کتاب با 70 بحث اسلامی به کودکان معرفی می شود و فقط به یک مبحث اکتفا نشده است.تمام مباحث اسلام اعم از تاریخی، اعتقادی و اخلاقی برای کودکان تبیین شده تا کودکان با تمام ابعاد اسلام آشنا شوند.

این نویسنده کودک و نوجوان با اشاره به ظاهر شکیل این کتاب اظهار داشت: در حوزه مسایل دینی این گونه کتابها از نظر محتوایی و ظاهری کم است و به همین دلیل تلاش شده که به جنبه ظاهری کتاب هم در کنار بعد محتوایی توجه شود. کتاب متشکل از 210 عکس با تصویگری عباسی است.

گفتنی است، کتاب "دایرة المعارف اسلام" شامل 80 صفحه با 210 عکس در شمارگان 3300 نسخه و قیمت 8000 تومان ازسوی انتشارات محراب قلم چاپ و در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال رونمایی می شود.
 
منبع:شبستان
211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین