عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۳۴۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران برنامه‌های این مسجد در دهه اول محرم امسال را تشریح کرد.
عقیق:حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‌های دهه اول ماه محرم در مسجد مقدس جمکران اظهارداشت: برنامه‌های عزاداری در مصیبت شهادت امام حسین (علیه السلام) از روز سه شنبه با ویژه برنامه سیاهپوشان آغاز و این مسجد شریف با حضور خادمان و مهدی یاوران عزاخانه سالار شهیدان خواهد شد.
وی ادامه داد: پس از برنامه سیاه‌پوشی مراسم دعای توسل این هفته با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ظهیری و قرائت دعا و مراسم سینه زنی با حضور حاج سید مهدی میرداماد و حاج مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران گفت: پنجشنبه این هفته نیز که مصادف با شب اول محرم است، مرثیه خوانی با مداحی حاج مجید دلشاد پس از نماز ظهر و عصر اجرا می شود؛ پس از آن مراسم سخنرانی در ساعت 19:45 با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی و قرائت دعای کمیل توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدی در ساعت 20:20 برگزار می شود.
حجت الاسلام هاشمی زاده افزود: روز جمعه 24 مهرماه مراسم دعای ندبه با سخنرانی و قرائت دعای توسط حجت الاسلام شهیدی برگزار می شود و در ادامه نیز مراسم شیرخوارگان حسینی در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین از روز سه شنبه هفته جاری مراسم عزاداری حسینی به مدت 11 شب در شبستان امام علی(علیه السلام) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی و مداحی حاج مهدی سلحشور و کربلایی محمد جواد احمدی  برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه از روز پنجشنبه هفته جاری به مدت 10 روز هر صبح زیارت عاشورا در این مسجد شریف قرائت می شود، اظهارداشت: مراسم مقتل خوانی ظهر عاشورا با حضور حجت الاسلام آقا تهرانی، بعد از نماز ظهر در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: وسایل ایاب و ذهاب زائران به ویژه مسیر برگشت، به اقصی نقاط شهر قم برای استفاده زائران و عزاداران تدارک دیده شده است.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین