عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۱۱۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
معاون ارتباطات سازمان دارالقرآن گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و صفر سازمان دالقرآن با شناسایی قاریان برتر و هیئات هر استان، بحث ترویج و آموزش قرائت قرآن کریم را در تکایا اجرا می‌کند.
عقیق:یوسف افراش، معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دالقرآن الکریم در خصوص برنامه های این سازمان در ماه محرم گفت: تاکنون بیش از 91 هزار هیئت مذهبی برای فعالیت در ماه محرم از سازمان تبلیغات اسلامی مجوز گرفته و به ما معرفی شدند و البته تکایای بسیار دیگری هم هستند که به صورت خودجوش در شهرها و استان ها برپا می‌شوند.

وی ادامه داد : به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) و ماه های محرم و صفر سازمان دالقرآن با شناسایی قاریان برتر و هیئات هر استان ترویج و آموزش قرائت قرآن کریم را در تکایا اجرا می‌کند. 

معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دالقرآن در خصوص بخش حمایتی و شناسایی هیئات اظهار داشت: سعی شده است تا بحث قرائت قرآن را در ابتدای جلسات و هیئت‌ها داشته باشیم و بخش آموزش و بحث در قرآن را با حضور مداحان و کارشناسان حاذق بر این امر در فواصل عزاداری‌ها جای دهیم. 

وی ادامه داد: در همین راستا سهمیه‌ای که از سوی کمیته و بانیان امر برپایی هیئات و تکایا برای حمایت در بدو شروع این حرکت قرآنی در نظر گرفته شده است . 

افراش در خصوص آموزش و ترویج مفاهیم قرآنی در  هیئت‌های مذهبی گفت: قرآن و عترت دو مقوله ی از هم گسیخته نیستند بلکه شناخت امام حسین(ع) و عترت در یک مسیر و قرآن در کنار آن زیبا ترین کامل کننده است و سازمان دالقرآن حداقل کاری که می تواند در این زمینه داشته باشد ترویج و آموزش قرائت قرآن در ایام محرم و صفر است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین