عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
رهبر شیعیان بحرین
آیت الله شیخ عیسی قاسم گفت: عاشورا پیام آور وحدت است، زیرا اسلام ویژه یک گروه و طایفه نیست بلکه پیام آور رحمت و مهربانی برای تمام جهان است و می تواند وحدت بشری را محقق سازد.
عقیق: آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در مراسمی در مقرّ جمعیت "التوعیة الاسلامیة" شعار امسال مراسم عاشورای بحرین را «عاشورا، للإسلام، للإصلاح، للوحدة» (عاشورا، درخدمت اسلام، اصلاح و وحدت) اعلام کرد.

ایشان در سخنان خود در این مراسم، عاشورا را راه نجات امت اسلام و اصلاحات فراگیر و کامل دانست و افزود: اگر خاستگاه یک انقلاب، قرآنی و زلال باشد به اصلاحات منجر می شود.

شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: این اسلام است که اصلاح را ایجاد می کند نه هوی و هوس و رسانه های باطل و از سوی دیگر اصلاح مورد نظر اسلام، اصلاحی کلی و فراگیری است که تمام جنبه های زندگی را شامل می شود و به دنیا و آخرت توجه دارد.

ایشان افزود: عاشورا پیام آور وحدت است، زیرا اسلام ویژه یک گروه و طایفه نیست بلکه اسلام پیام آور رحمت و مهربانی برای تمام جهان است و می تواند وحدت بشری را محقق سازد و از آنجا که اسلام خواستار ارتقا و تعالی انسان است، عقل و خرد و اندیشه و روح و احساسات و رفتار انسان ها را تعالی می بخشد و چنین هدفی با تفرقه و کشتار محقق نخواهد شد.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین