عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تنها فرق حکومت طاغوت و اسلامی تفاوت در نگاه معصومینی است که سکاندار اداره ی جامعه هستند و به گفته ی امام راحل(ره) فقهای ما در زمان غیبت حضرت عصر(عج) دژهای مستحکم حکومت هستند.
عقیق: حجت الاسلام خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صبح دیروز سه‌شنبه چهارده مهر ماه در نشست «نظام سیاسی اسلام و جایگاه ولایت فقیه» که در حسینیه الزهرا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل(ره) در کشور با رژیم شاهنشاهی و استکبار مبازره کرد و به دلیل اعتراض به قانون کاپیتولاسیون به کشورهای دیگر تبعید شد، باید بدانیم که این مخالفت عادی نبود بلکه اعتراض یک رهبر و پیشوای حکومت بود.

وی ادامه داد :اسلام بر پنج اصل نماز، روزه، زکات، حج و ولایت استوار است و هر جامعه‌ای با مفهوم ولایت رنگ و بوی اسلامی را می گیرد. 

خاموشی افزود: ولایت مفهومش جامعه‌ای است که رهبری مشروع و شرعی داشته باشد، در جامعه ای که امر به معروف و نهی از منکر نباشد حکومت به کژی سوق پیدا می کند و زمانی راه امن شکل می گیرد که امر به معروف و نهی از منکر مانع انحراف شده و امنیت را در کشور برقرار می کند.

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه بیان کرد : هر جامعه و حکومتی متکی بر فعالیتها شکل می گیرد و تنها فرق حکومت طاغوت و اسلامی در تفاوت چارچوب و نگاه معصومینی است که سکاندار اداره ی جامعه هستند و به گفته ی امام راحل(ره) فقهای ما در زمان غیبت حضرت عصر(عج) دژهای مستحکم حکومت هستند.

وی یادآور شد : ما در آینده نزدیک انتخابات مجلس خبرگان را پیش روی داریم و باید بگویم که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده کل قوا هستند و باید کسی را که انتخاب می کنیم هم سو و هم نظر رهبری باشد و مثل همیشه با صلابت و سلامت استوار بر قوانین حکومت اسلامی و رهبری باشد.

حجت الاسلام خاموشی در پایان متذکر شد: امیدوارم در انتخابات مجلس خبرگان تذکرات و نگاه ویژه مقام معظم رهبری را مد نظر داشته باشند و رای بدهند و روزی را ببینیم که مقام رهبری پرچم حکومت اسلامی را به دست صاحب امر امام زمان (عج) بدهد و این حکومت اسلامی جاری و ساری بماند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین