عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۸۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
فرزند آیت‌الله مؤیدی قمی گفت: پدرم در مراسم حج امسال دوبار در مکه و مدینه توسط نیروهای امنیتی سعودی بازداشت شده بود و احتمال می‌دهیم خبر شهادت ایشان صحت نداشته باشد.
عقیق:خبر درگذشت آیت الله مؤیدی قمی، استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در فاجعه منا در روزهای اخیر دوبار اعلام شد، بار اول این شایعه در شبکه های اجتماعی موبایلی بر سر زبان ها انداخته شد که سازمان حج و زیارت آن را تکذیب کرد و گفت اسم این استاد حوزه و دانشگاه در لیست مفقودین است و نه جان باختگان.
اما بار دوم روز پنج شنبه 9 مهر سازمان حج و زیارت اسامی جدیدی از جان باختگان روز عید قربان در منا را منتشر کرد که اسم آیت الله مؤیدی قمی نیز در آن وجود داشت و پس از آن خبرگزاری ها و نهادهای مختلف خبر درگذشت ایشان را منتشر کردند.

این در حالی است که محمد حسین مؤیدی قمی، فرزند آیت الله مؤیدی قمی خبر به شهادت رسیدن وی در فاجعه منا را تأیید نکرد و به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: پدرم در مراسم حج امسال دوبار توسط نیروهای امنیتی سعودی به دلیل تجمع شیعیان به دور ایشان بازداشت شد که با پیگیری های بعثه مقام معظم رهبری پس از چند ساعت او را آزاد کردند.


وی گفت: از آنجایی که اسامی مفقودین شناسایی نشده فاجعه منا جزء جان باختگان اعلام شده و هنوز پیکر آیت الله مؤیدی قمی توسط سازمان حج و زیارت و خانواده وی مورد شناسایی قرار نگرفته است، این احتمال را می‌دهیم که ایشان بار دیگر توسط نیروهای سعودی بازداشت شده باشند و نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری در عربستان پیگیر این مساله هستند.
منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین