عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۸۲
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
برگزاری نخستين نمايشگاه عكس زيارتگاه‌های شيعی عراق در نجف نخستين نمايشگاه عكس زيارتگاه‌های شيعی عراق از امروز، 27 اسفند، به همت بخش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی توليت زيارتگاه‌های شيعی عراق در نجف اشرف برگزار می‌شود.
عقیق:  اين نمايشگاه با شعار «زيارتگاه‌ها؛ دروازه‌های آسمان برای اهل زمين» در زيارتگاه «ميثم تمار» در شهر «كوفه» واقع در استان نجف برگزار خواهد شد و تا 10 فروردين‌ماه سال 92 ادامه دارد.
عمار علاء حسين، مسئول بخش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی زيارتگاه‌های شيعی عراق اظهار كرد: اين نمايشگاه با نظارت سيد صالح الحيدری، رئيس اداره اوقاف شيعيان عراق و حاج عبدالودود عبدالله حمودی، توليت زيارتگاه‌های شيعی عراق برگزار خواهد شد و در آن بيش از 350 عكس از بيش از 130 زيارتگاه سراسر عراق به نمايش درخواهد آمد.

عمار علاء حسين در ادامه افزود: اين نمايشگاه همچنين شامل عكس‌هايی از زيارتگاه‌های عراق از جمله زيارتگاه «حربن رياحی» در كربلا، صافی صفا، ميثم تمار و سيده خديجه دختر امام علی(ع) در نجف اشرف كه در دست بازسازی هستند، خواهد بود.

وی با اشاره به اين‌كه اين نمايشگاه از بزرگ‌ترين نمايشگاه‌هايی است كه از زمان تأسيس توليت زيارتگاه‌های شيعی در سال 2005 ميلادی تاكنون برگزار می‌شود، گفت: نمايشگاه كوفه جشنواره‌ای برای آشنايی با زيارتگاه‌های شيعی عراق، تاريخچه اين اماكن و هويت علما و صحابه‌ای است كه در آن دفن شده‌اند، به شمار می‌آيد.


منبع: ایکنا
21108

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین