عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۶۵۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
مدیر شبکه جهانی ولایت؛
آیت الله سیدمحمد حسینی قزوینی گفت: آیا سازمان کنفرانس اسلامی به کما رفته است و دچار مرگ مغزی شده است؟ در جنایاتی که در سوریه و عراق و در یمن توسط آل سعود انجام می گیرد چرا از این سازمان خبری نیست؟
عقیق:آیت الله سیدمحمد حسینی قزوینی، مدیر شبکه تلویزیونی جهانی ولایت درباره حوادث اخیر منا گفت: در قضیه منا از همه رسانه ها به ویژه خبرگزاری مهر که در زمینه اطلاع رسانی تلاش کردند، تشکر می کنم. به قول خطیب و امام جمعه مسجد الحرام جرثقیل با سجده کردنش تعدادی از عزیزان را به خاک و خون کشید و به سعادت رساند! ما می گوییم ای کاش او و ملک سلمان یا مفتی اعظم عربستان هم آنجا بود و آنها هم به فیض می رسیدند یا مفتی اعظم عربستان گفت بعضی ها آرزو دارند که در منا کشته شوند و یکسره به بهشت روند اگر این آرزو خوب است چرا فقط برای دیگران؟ آقای شیخ! شما هم بیایید خودت را زیر دست و پای مردم بیانداز و به فیض بهشت برسید.

وی افزود: کلیپ مفتی اعظم عربستان را همین دیشب برایم فرستاده بودند. داخل ماشین ضد گلوله آمد روبروی سنگ جمرات، شیشه را پائین کشید و به شیطان سنگ پرتاب کرد. سریع ماشین حرکت کرد و رفت. چطور شما حاضر نیستید حتی از ماشین پائین بیایید و دو قدم راه بروید تا فیض راه رفتن در منا به شما برسد؟ اما به دیگران می گویید آنهایی که در اینجا کشته شدند به سعادت رسیدند و به بهشت می روند. همه آرزو دارند خود را حتی زیر دست و پا بیندازند و در منا کشته شوند و یکسره به بهشت روند. این برداشت نامناسب از شریعت را نمی دانم از کجا آورده اند.

آیت الله قزوینی ادامه داد: تقاضایم از اصحاب رسانه این است که اطلاع رسانی خوبی داشته باشند. شبکه ما هم در این زمینه اطلاع رسانی خوبی کرده است و با خیلی از اهل سنت چه در داخل و چه در خارج تماس گرفته ایم و مصاحبه هایی در شبکه ولایت پخش کرده ایم. دوستانمان را از طرف شبکه ولایت به آنجا فرستادیم و با کسانی که مجروح شده بودند و در بیمارستان بودند، مصاحبه کردیم و مستقیماً پخش کردیم. الان باید تمام رسانه ها دست به دست هم بدهند و آقای روحانی که الان در سازمان ملل است و صحبت هایشان را همه مردم جهان می شوند در آنجا این شجاعت را داشته باشد و اعلام کنند که در طول این ۱۰-۱۵ سال اخیر، عربستان سعودی چند هزار نفر میهمان خدا را به کشتن داده است و اینها لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارند.

وی گفت: بیایند علناً اعلام کنند که ما لیاقت اداره حرمین شریفین را نداریم. چرا نمی گویند؟ آیا سازمان کنفرانس اسلامی به کما رفته، چرا گرفتار مرگ مغزی شده اند؟ در این جنایاتی که در سوریه انجام می شود یا داعش در عراق انجام می دهد تا جنایاتی که دودمان آل سعود در یمن انجام می دهند، چرا از این سازمان خبری نیست؟ اگر دچار مرگ مغزی شده یا به کما رفته یا دارند نفس مصنوعی می دهند واقعاً برچیده شود. هم خودش نفس راحتی می کشد هم همه مسلمانان.

قزوینی ادامه داد: از آقای روحانی انتظار داریم این مسائل را در سازمان ملل بیان کند. مایه ننگ است که وزیر خارجه ما با وزیرخارجه عربستان دیدار کرده باشد و در رابطه با حادثه منا وزیر خارجه عربستان حاضر نشده با ظریف صحبت کند. معتقدم الان بسیاری از مراکز بین المللی می خواهند به عربستان بیایند تا علت حادثه و کشتار جمعی از حجاج را بررسی کنند. علت کشتار نزدیک به ۳ هزار نفر چه بوده است؟

آیت الله قزوینی در ادامه سخنانش اظهارداشت: رئیس سازمان حج ما دیروز می گفت ۲۱ تریلی جنازه آورده بودند در قسمت سردخانه ها جای دهند و جایی برای گذاشتن جنازه های جدید نبود. فیلمش را داریم. در منا با بولدوز جنازه ها را بلند می کنند داخل کامیونها می ریزند. داخل این جمعیت حالا نیمه جان هم وجود دارد که به آنها اصلاً نگاه نمی کنند. گویا برای دودمان آل سعود به هیچ وجه جان مسلمانان ارزش ندارد.

وی افزود: اصحاب رسانه خوب کار کردند اما بهتر از اینها می توانیم کار کنیم. این افشاگری مخصوصاً روی اصل قضیه که چرا اتفاق افتاد و چرا در این ۵۰ و ۱۰۰ سال اخیر چنین اتفاقی نیفتاد بود، جای بررسی دارد. چرا زمان ملک عبدالله، ملک فهد، ملک فیصل و خود عبدالعزیر و ملک خالد چنین اتفاقاتی نیفتاد؟ وقتی که ملک سلمان آمده این شرارت ها را شروع کردند. عربستان منشاء شرارت در منطقه شده است.  اگر چنانچه جمهوری اسلامی ایران یک موشک به یکی از کشورهای عربی پرتاب می کرد، عربها دادشان در سازمان کنفرانس اسلامی و در سازمان ملل بلند می شد. این سازمانها ۵۰ تا بیانیه می دادند مگر مردم یمن انسان نیستند؟ این سازمان حقوق بشر برای چیست؟ اگر مردم عراق و سوریه را بشر نمی دانند، اعلام کنند ما سازمان حقوق بشر نیستیم، سازمان حقوق بشر آمریکایی هستیم تا مردم بدانند.

مدیر شبکه جهانی ولایت در پایان سخنانش گفت: کشورهای اسلامی چرا درباره جنایات آل سعود بعد از مرگ عبدالله که این همه مرکز شرارت شده اعتراضی نمی کنند؟ الان در سوریه، یمن، عراق همه جنایات زیر سر آل سعود است. تا کی ما منتظر بمانیم؟ خوب مکه و مدینه را هم بمب گذاری کنند تمام شود برود. ما باید بیاییم به مردم اعلام کنیم که آل سعودی که امروز خودش را با داعیه خادم الحرمینی معرفی می کند، نسب نامه اش را در رسانه ها فاش کنید که نسب آل سعود به یهودیان خیبر می رسد و همه شان یهودی زاده اند. از همان روز اول پیوند با یهود داشتند و لذا این هفتاد و اندی سال هیچ تلنگری علیه اسرائیل نداشتند و سنگی هم به او پرتاب نکردند. در قضیه جنگ ۶ روزه رمضان ۱۹۶۷ چند جزیره عربستان و صحرای سینا به تصرف اسرائیل درآمد. اگر عربستان غیرت دارد این جزایر را آزاد کند. لازم نیست به یمن لشکرکشی کند.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین