عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۶۴۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: تا ۲۰ آبان ۱۰ هزار نفر از دانشگاهيان به عتبات عاليات اعزام مي شوند.
عقیق:محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: امسال ۱۰ هزار نفر از دانشگاهيان به عتبات عاليات اعزام مي شوند.
وي افزود: اعزام دانشگاهيان از ۲۰ مرداد سال جاري آغاز شده و تا ۲۰ آبان ادامه خواهد داشت.
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان يادآورشد: تاكنون ۸۰ كاروان دانشگاهيان از ۲۰۰ كارواني كه براي اعزام به عتبات و عاليات برنامه ريزي شده است اعزام شده اند.
وي افزود: همچنين دانشجويان مي توانند براي اعزام به عتبات عاليات از وام استفاده كنند، با مذاكراتي كه با بانك ملي انجام شده، دستورالعمل پرداخت وام به شعب منتخب بانك ملي ابلاغ شده است.
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان افزود: بر اساس مصوبه هيات مديره بانك ملي، دانشجويان مي توانند با مراجعه به شعب منتخب بانك ملي و افتتاح حساب سپرده سه ميليون ريالي پس از سه ماه از تسهيلات ده ميليون ريالي قرض الحسنه اين بانك استفاده كنند. بديهي است پس از انقضاء مدت ياد شده برداشت مبلغ سپرده امكان پذير خواهد بود.
زارع گفت: براي دريافت وام نيازي به معرفي نامه از سوي ستاد نيست و اطلاعات زائرين دانشگاهي به صورت سيستمي به شعب منتخب بانك ملي ارسال مي شود. بازپرداخت تسهيلات هم ۲۰ ماه و با اقساط ۵۰ هزار تومان خواهد بود و ۴درصد كارمزد هم در نظر گرفته شده است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین