عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۶۴۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
به همت انتشارات دلیل ما؛
انتشارات دلیل ما برای اولین بار به ارائه سیر مطالعاتی و تکمیلی «غدیر شناسی» اقدام نموده است.
عقیق:غدیر را باید ببینیم و بفهمیم و بشناسیم و از چیستی و چرایی و چگونگی اش با خبر باشیم؛ آری، غدیر دین ماست.امروزه مخاطبان و علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی با حجم بالایی از  عناوین مذهبی رو به رو هستند که همه ساله وارد بازار نشر می شوند؛ و شناسایی کتاب خوب از این میان و یافتن مسیر صحیح برای مطالعه، کاری بس دشوار است. همچنین برای افرادی که دنبال خواندن کتاب هستند، همیشه این یک دغدغه بوده است که: «از کجا شروع کنم؟ و چه بخوانم»؟
سیرهای مطالعاتی در پاسخ به این نیاز طراحی شده تا به کتاب خواندن علاقمندان جهت بدهند و در رسیدن به مقصود راهنمایی کنند. مطالعه هوشمند و هدفمند، اصل اساسی برای تولید و تدوین سیرهای مطالعاتی مذهبی در مناسبت های گوناگون است که انتشارات دلیل ما برای اولین بار اقدام به ارائه سیر مطالعاتی مقدماتی و تکمیلی «غدیر شناسی» نموده است. از یک سو همراهی و هدایت مخاطب توسط کارشناسان انتشارات دلیل ما، و از سوی دیگر کمک به تبلیغ و ترویج کتاب های خوب و مفید، فرایندی است که در سیرهای مطالعاتی حاصل می گردد.
دلیل ما با توجه به اهمیت غدیر و ابعاد متفاوت این واقعه عظیم، سیر مطالعاتی غدیر شناسی در دو مقطع مقدماتی و تکمیلی را ارائه نموده است تا مخاطبان فرهیخته بتوانند با ۱۰ کتاب غدیری، آنچه درباره «ایام الولایه» نیاز دارند در دسترس داشته باشند.
انتشارات دلیل ما سیر مطالعاتی مقدماتی را با ۵ عنوان کتاب (برکه ای بر فلک نازد، متن و ترجمه خطبه غدیر، پاسداشت غدیر، حدیث مهر در بلور شعر، غدیر برترین عید امت) به قیمت ۱۲۴۰۰۰ ریال، و سیر مطالعاتی تکمیلی را با ۵ عنوان کتاب (قرآن نامه غدیر، گذری بر آموخته ها و پیام های غدیر، غدیر در روایت قلم، تجلی غدیر در عصر ظهور، غدیر کجاست؟) به قیمت ۲۳۸۰۰۰ ریال عرضه نموده است؛ و برای
خریداران هر دو سیر مطالعاتی «ارسال رایگان پستی» را ارائه می نماید.
علاقمندان به دریافت این دو سیر مطالعاتی می توانند با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۴۴۹۸۸ – ۰۲۵۳۷۷۳۳۴۱۳ تماس حاصل فرمایند.

منبع:مهر

211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین