عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۶۰۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
جمعی از طلاب و خطبا و افراد فرهیخته جامعه تصمیم گرفته‌اند تا با راه‌اندازی طرحی در راستای گسترش بیان فضائل و معارف امیرالمومنین علی علیه‌السلام در سراسر جهان در این مسیر قدمی را بردارند.
عقیق:آن روزها که معاویه، در لعن امیرالمونین صلوات الله علیه (نعوذبالله)، آتش هفتادهزار منبر را به پا کرد، نمی‌دانست که این نور خداست که هرگز با این زبان‌ها خاموش نمی‌شود.

اکنون جمعی از طلاب و خطبا و افراد فرهیخته جامعه تصمیم گرفته‌اند تا با راه‌اندازی طرحی در این راستا محافلی را جهت گسترش بیان فضائل و معارف امیرالمومنین علی علیه‌السلام در سراسر جهان ایجاد کنند.

تمامی اعضاء و ثبت‌نام کنندگان، ضمن قرائت سوگندنامه ذیل‌الذکر، متعهد می‌گردند که به هر ترتیبی، مفاد این سوگندنامه را رعایت نموده و تلاش و همت خود را در جهت اعتلای فضائل امیرالمومنین صلوات الله علیه به نحو شایسته به کار بگیرند.

در سوگندنامه این طرح جهانی آمده است: اینجانب در محضر خدای متعال و تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء،  عهد می کنم که در هر شب جمعه، دست کم فرازی از فضائل و معارف علوی را در یک محفل محبین آن حضرت بیان نمایم. (منظور از محفل، جمعی دست کم سه نفره است).

از بارگاه الهی خواستارم که همیشه توفیق اجرای این سنت حسنه را داشته باشم و تا جایی که میسر است دیگران را به ترویج و حمایت از آن تشویق کنم.

منبع:تسنیم





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین