عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۵۰۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
دهمین دوره مراسم تکریم چهره‌های قرآنی امسال به صورت مجزا در دهه مبارک فجر به میزبانی تهران برگزار می‌شود.
عقیق:مراسم تکریم چهره‌های قرآنی هر سال به همت سازمان دارالقرآن در زمستان برگزار می‌شد اما امسال دهمین دوره تکریم چهره‌های قرآنی با تغییراتی همراه خواهد بود.

«یوسف افراش» معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن با اشاره به تغییرات دهمین دوره تکریم چهره‌های قرآنی اظهار داشت: امسال این مراسم به صورت جداگانه در تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان‌ها اسامی فعالان و اساتید قرآنی خود را ارسال کرده‌اند، گفت: هنوز بررسی فعالیت‌های اسامی فعالان قرآنی که استان‌ها معرفی کرده‌اند، آغاز نشده است اما به زودی کمیته بررسی و انتخاب چهره‌های قرآنی تشکیل و به ارزیابی فعالیت‌های آن‌ها خواهد پرداخت.

افراش با بیان اینکه برگزاری دهمین دوره مراسم تکریم چهره‌های قرآنی امسال در یکی از روزهای دهه مبارک فجر پیش‌بینی شده است، افزود: به دلیل اینکه تاکنون مکان مناسبی برای برپایی این مراسم انتخاب نشده است زمان دقیق برگزاری تکریم چهره‌های قرآنی هم مشخص نیست اما در نظر داریم این مراسم باشکوه را با تغییراتی در یکی از روزهای دهه مبارک فجر برگزار کنیم.

نهمین دوره مراسم تکریم چهره‌های قرآنی اول اسفندماه سال گذشته هم‌زمان با اختتامیه مسابقات «تسنیم» و «تلاوت» در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد. در این مراسم از 54 چهره قرآنی شامل 22 نفر از پیشکسوتان قرآنی، پنج نفر از حائزان رتبه‌های اول تا سوم مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سال 1393، 9 نفر حائزان مدارک درجه 1 و 2 حفظ قرآن کریم، پنج خانه قرآن شهری، پنج خانه قرآن روستایی، هفت مؤسسه قرآنی مردمی و یک اتحادیه قرآنی استانی تجلیل شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین