عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۴۷۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان عنوان كرد:
حجت الاسلام والمسلمين فقيهي گفت: دانشجويان با اشتياق خاصي در برنامه هاي بعثه مقام معظم رهبري در عراق شركت مي كردند و كمتر ديده شد كه دانشجويي در اين برنامه ها شركت نكند.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمين فقيهي رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: شور و اشتياق زائرين دانشگاهي در عتبات وصف ناشدني بود و آن چه ديده شد انرژي سرشار جوانان و معنويت آنها بود.
وي در خصوص سطح رضايتمندي زائرين دانشگاهي از خدمات رفاهي عتبات دانشگاهيان گفت: زائرين دانشگاهي در خصوص غذا و اسكان گلايه اي نداشتند و تمايل داشتند كه مدت زمان اين سفر بيشتر شود. برخي هم بحث وام را مطرح مي كردند كه در اين مورد حق با دانشجويان است.
فقيهي در خصوص ارزيابي برنامه هاي فرهنگي عتبات دانشگاهيان گفت: برنامه هاي فرهنگي مختلفي با همكاري بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف و كربلاي معلي برگزار شد. بازديد از بيت حضرت امام(ره)، كتابخانه هاي علامه اميني و آيه ا..حكيم، همايش عرفان عرفه در حرم مطهر حسيني، روايتگري حماسه عاشورا و ... از جمله برنامه هاي فرهنگي برگزار شده در اين دوره بود. دانشجويان با اشتياق خاصي در اين برنامه ها شركت مي كردند.
وي با توجه به حضور دانشگاهيان در ايام عرفه در نجف و كربلا افزود: كاروان هايي كه قرار بود صبح روز عرفه از كربلا خارج شوند تا هتل در اختيار دانشجويان ورودي قرار بگيرد، تمايل داشتند تا روز عرفه را در كربلا بمانند كه با همكاري خوب سازمان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري تا بعدازظهر روز عرفه در كربلا ماندند و بعد از قرائت اين دعاي پرفيض كربلا را ترك كردند.
همچنين تعدادي از دانشجوياني كه در نجف اشرف مستقر بودند، صبح روز عرفه با همكاري شايسته سازمان حج، شركت شمسا و بعثه مقام معظم رهبري به كربلا آمدند تا اين روز را كربلا باشند و عصر همان روز به نجف برگشتند.
فقيهي در پايان از زحمات بعثه مقام معظم رهبري در عراق خصوصا حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، سازمان حج و شركت شمسا آقايان خدرنژاد و نظافتي تشكر كرد و گفت: بعثه، سازمان حج و شمسا تلاش ويژه اي براي عتبات دانشگاهيان داشتند، اميدواريم اين همكاري در مراحل بعدي بيشتر شود و بتوانيم در دوره هاي بعدي تعداد بيشتري زائر اعزام كنيم.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین