عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۴۵۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
با سخنرانی آیت الله خاتمی؛
مراسم ویژه جشن ولادت امام هادی (ع) فردا شب با حضور و سخنرانی آیات خاتمی و صلواتی در موسسه پیام امام هادی (ع) برگزار می شود.
عقیق:حجت الاسلام احمد قادری ،مسئول برگزاری جشن های این موسسه ضمن تبریک دهه ولایت و نیز میلاد امام هادی (ع) گفت: موسسه پیام امام هادی (ع) همچون سال های گذشته،‌امسال نیز به برپایی جشن میلاد این امام همام با حضور علما، فرهیختگان و عموم ارادتمندان به ساحت اهل بیت علیهم السلام،‌اقدام خواهد کرد.
وی میهمانان جشن امسال را آیت الله صلواتی، استاد اخلاق حوزه علمیه قم و آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران عنوان کرد و افزود: علاوه بر سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی، در این محفل از مدیحه سرایی حاج سید احمد شمس، مداح اهل بیت (ع) و همخوانی گروه تواشیح بقیه الله بهره مند می شویم.
حجت الاسلام قادری همچنین اضافه کرد: در راستای ترویج فرهنگ نامگذاری فرزندان به اسامی اسلامی- ایرانی، و نیز با هدف نشر معارف اهل بیت علیهم السلام، مؤسسه پیام امام هادی علیه السلام با همکاری اداره کل ثبت احوال استان قم در اقدامی ابتکاری، در مراسم جشن امسال، علاوه بر برنامه عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه قم، به 10 نفر از نوزادانی که در یک سال گذشته به یکی از نام های « هادی- امیرهادی- محمد هادی- نقی- علی نقی- محمدنقی» نامگذاری شده اند، به قید قرعه ربع سکه اهداء می نماید.
وی خاطر نشان کرد: این قرعه کشی ویژه نوزادان پسری است که از تاریخ جمعه پانزدهم ذي الحجه مصادف با هجدهم مهر ماه 1393 الی پایان ساعت اداری روز دوشنبه، ششم مهرماه 1394 متولد شده و در سایت موسسه ثبت نام کرده باشند.
لازم به ذکر است واجدین شرایط جهت ثبت نام و تکمیل فرم، به سایت موسسه امام هادی علیه السلام به نشانیwww.imamhadi.irمراجه نمایند.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین