عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۴۵۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵
پس از برگزاري مناسك حج خونين سال جاري، از صبح فردا دوشنبه ششم مهر ماه حجاج عزادار كشورمان بدون هم ‌كارواني‌هاي خود و با قلبي پر از اندوه و رنج به كشور باز مي‌گردند.
عقیق:پس از برگزاري مناسك حج خونين سال جاري، از صبح فردا دوشنبه ششم مهر ماه حجاج عزادار كشورمان بدون هم ‌كارواني‌هاي خود و با قلبي پر از اندوه و رنج به كشور باز مي‌گردند.
اين حجاج شامل حجاج مدينه قبل هستند كه زودتر از ساير حجاج به عربستان اعزام شده بودند و ابتدا به زيارت قبر مطهر حضرت رسول(ص) در مدينه مشرف شده و بعد مناسك حج را به جاي آورده‌اند.
حجاج مدينه بعد نيز حجاجي هستند كه اول مناسك حج خود را به جاي آورده‌اند و طي روزهاي آينده عازم مدينه منوره شده و به زيارت قبر مطهر حضرت محمد(ص) مشرف مي‌شوند، سپس به ترتيب به كشور بازخواهند گشت.
بازگشت حجاج از فردا آغاز شده و تا روز 25 مهر ماه ادامه خواهد داشت.
لازم به ذكر است، حجاج 16 استان از فرودگاه امام خميني (ره) به عربستان اعزام شده‌اند كه شامل 20 هزار نفر هستند و اولين ورود حجاج به اين فرودگاه نيز ساعت 11:55 فردا از فرودگاه جده به اين فرودگاه صورت مي‌گيرد.
جزئيات پرواز بازگشت حجاج به 19 فرودگاه كشور در سايت فرودگاه‌هاي مختلف بارگذاري شده است.
گفتني است،‌ در سال جاري بيش از 64 هزار زاير ايراني به سرزمين وحي اعزام شدند كه نخستين گروه زايران كشورمان اول شهريور و آخرين گروه 26 شهريورماه عازم حج تمتع شدند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین