عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۳۸۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
قره شیخ لو؛
رئيس سازمان دارالقرآن‌الكريم با صدور پيامی ضمن تسليت به خانواده‌های داغدار فاجعه سرزمين منی، برای مفقودان كاروان قرآنی جمهوری اسلامی ايران آرزوی سلامتی كرد.
عقیق:در پی فاجعه روز عید قربان در سرزمین منی و قربانی شدن عده کثیری از حاجیان بلاد اسلامی بر اثر بی تدبیری و بی کفایتی دولت آل سعود در مدیریت مراسم حج ابراهیمی، مهدی قره شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن الکریم جمهوری اسلامی ایران ضمن صدرو پیامی به بازماندگان این حادثه دلخراش تسلیت گفت و خواستار پیگیری وضعیت مفقودان کاروان قرآنی کشورمان شد.

مشروح این پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم
«و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله»

با کمال تاسف مطلع شدیم بار دیگر به دلیل بی تدبیری و بی کفایتی آل سعود در جریان برگزاری حج تمتع امسال، تعداد بسیاری از هموطنان عزیزمان و مسلمانان کشورهای اسلامی دیگر در حال انجام مراحل پایانی مناسک حج به لقاءالله پیوسته و عده بسیاری نیز مجروح شده و عید مسلمین را به عزا تبدیل نمودند.

اینجانب ضمن همدردی و عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه دردناک و آرزوی سلامتی برای مجروحان از مسئولان محترم، رسیدگی و پیگیری موثر و قاطع و احقاق حقوق این زائران عزیز را خواستارم.

در ضمن با توجه به دریافت خبر مفقود شدن چند تن از اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران آرزومندم این عزیزان نیز در کمال صحت و سلامت به کاروان خویش مراجعت نمایند.

مهدي قره‌شيخلو

رئيس سازمان دارالقرآن‌الكريم
منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین