عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
سازمان تبلیغات اسلامی در لبیک به پیام رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در پی فاجعه مصیبت‌بار سرزمین منا باصدور اطلاعیه ای این مصیبت را به ملت شریف ایران تسلیت گفت.
عقیق:در این اطلاعیه آمده است:

آنانی که درسرزمین وحی به شوق کعبه آرزوها گام برداشتند، سختی راه را به پای جان خریدند و درطواف بیت خدا راز دل را بر محبوب برملا کردند. ساعیان صفا و مروه وضوی عشق به آب زمزم گرفته و نماز محبت را بی‌هیچ پرده و حجابی به قبله دل‌ها گزاردند. آنان که برای رضای حق، نفس خویش را به قربانگاه مِنا ‌بردند و شیطان را رمی ‌کردند و همچون ابراهیم میثاقی بزرگ با خلیلشان بستند و بقیع یادگار فاطمه(س) و چهار خورشید غریب را به اشک دیدگان شست‌وشو ‌دادند. فاجعه‌ی مصیبت‌بار در منا، سبب شد تا چشم‌های منتظر خانواده و عزیزانشان از اشک مالامال و دل‌هاشان به سوگ بنشیند. روح پاکشان با ائمه معصوم(ع) محشور و حجشان مقبول باد.

سازمان تبلیغات اسلامی با لبیک به پیام ولی فقیه و مقتدای ملت؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی که سه روز عزای عمومی اعلام کردند به سوگ خواهد نشست و با عرض تسلیت به خانواده‌های معظم و معزز جانباختگان و ملت شریف ایران برای جانباختگان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان شکیبایی و اجر عظیم و شفای عاجل آسیب‌دیدگان و مجروحان را از درگاه خداوند منان مسألت می‌نماید.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین