عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۲۸۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
دکتر مطیعی ضمن تسلیت این فاجعه مصیبت بار و همدردی با خانواده‌های داغ دیده، از سلامتی آقایان، حاج مرتضی طاهری، حاج مهدی سماواتی، حاج علی فراهانی و حاج محمدرضا غلامرضا‌زاده و حاج امير عباسي خبر دادند.
عقیق:در پی حادثه تلخ و خونین صحرای منا و گسترش شایعه مبنی بر صدمه دیدن حاج میثم مطیعی در واقعه خونین دیروز، خبرنگار مشرق طی تماسی با سرزمین منا از سلامتی ایشان و دیگر مادحین کسب اطلاع کرد.
دکتر مطیعی ضمن تسلیت این فاجعه مصیبت بار و همدردی با خانواده‌های داغ دیده، از سلامتی آقایان، حاج مرتضی طاهری، حاج مهدی سماواتی، حاج علی فراهانی ، حاج محمدرضا غلامرضا‌زاده و حاج امير عباسي خبر دادند.

روز پنجشنبه در جریان برگزاری مراسم حج در سرزمین منا حضور گسترده حجاج در این منطقه حادثه آفرین شد و صدها نفر کشته و زخمی شدند.

سازمان حج و زیارت ایران اعلام کرده که شمار کشته‌شده‌ها از 1300 نفر گذشت و بیش از 2000 نفر زخمی شده‌اند؛ این در حالی است که سازمان دفاع شهری عربستان شمار کشته‌ها را تا کنون 717 کشته اعلام کرده است.

به گفته سازمان حج و زیارت ایران جان باختن 133 نفر از حجاج ایرانی تأیید شده و بیش از 60 نفر هم زخمی شده‌اند که دولت عربستان در انتقال زخمی‌ها به بیمارستان تعلل می‌کند.

از سوی دیگر به گفته مقامات سعودی این حادثه به دلیل ازدحام بالای جمعیت اتفاق افتاد که عربستان تا کنون زخمی شدن 863 را تأیید کرده است.


منبع:مشرق

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
2
عقیق جان تو این اوضاع تو هم داستان درست می کنی ؟ مصاحبه با مداح که دیگه دکتر گفتن نداره ! اینجور باشه بگو حال لیسانس مرتضی طاهری هم خوبه
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
1
2
یه پیشنهاد دارم
صدا وسیما هر ساله سهمیه ای برای خبرنگاران برای اعزام رایگان به سرزمین وحی و انجام حج تمتع دارنند و یک نفر دوبار هم نمی تونه بره حالا نمیشه برای مداحان هم این روش باشه درست نیست مداحان مشهور هرموقع که دلشون بخواد برن به نظر من از شرعی هم مشکل داره راه حلش هم اینه مداحان در تشکل جامعه مداحان ثبت نام کنن و پس از پذیرش توسط اساتید هرساله قرعه کشی شده و هرکس روزیش بود برود .
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین