عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۲۱
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۰
به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل
مسابقه ملی کوثر رسالت در پاسداشت مقام شامخ حضرت فاطمه زهرا(س) به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در سال ۹۲ برگزار می شود.

عقیق: حسن مهدوی مسئول امور فرهنگی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در گفتگویی اظهار داشت: این مسابقه در راستای بهره مندی از فضایل و الگو گیری از سیره عملی و سبک زندگی یگانه دختر رسول گرامی اسلام و در جهت فرهنگ سازی الگوی برتر سبک زندگی برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و با حمایت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به صورت کشوری برگزار می شود.

مهدوی با اشاره به موضوعات این مسابقه، ادامه داد: سبک زندگی اسلامی در سیره عملی حضرت زهرا(س)، بصیرت و دفاع از ولایت در پرتو فرهنگ فاطمی، سعادت خانواده در پرتو زندگی فاطمی، حضرت زهرا(س) در آیینه آیات و روایات و جایگاه زن و نقش حجاب و عفاف در تحکیم بنیان خانواده از منظر حضرت زهرا(س) از جمله موضوعات این مسابقه است.

مسئول امور فرهنگی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل زمان برگزاری مسابقه و ارسال آثار را از27 اسفند ماه سال جاری( میلاد حضرت زینب(س)) لغایت 11 اردیبهشت ماه سال 92 (میلاد حضرت زهرا(س)) بیان کرد.

مهدوی فراخوان پژوهش کاوشی بر سیره عملی و سبک زندگی حضرت زهرا(س)، مسابقه وبلاگ نویسی، تقدیر از ویژه نامه ها و نشریات تجربی، مسابقه کتابخوانی از کتاب "دختر پیامبر"، قرائت زیارت حضرت فاطمه زهرا(س) در ایام شهادت آن حضرت و مسابقه پیامکی را از جمله بخش های کار این مسابقه عنوان کرد.

 

منبع:شبستان

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین