عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
حضرت علي(ع) بنيانگذار مكتب امامت بودند كه ادامه دهنده مسير نوراني نبوت هستند؛ به همين خاطر بايد مكتب غدير را گرامي بداريم و بايد دهه غدير را نيز مثل عاشورا جهاني كنيم و آن را تجلي بخش جهانيان گردانيم.
عقیق:حجت الاسلام و المسلمين سجادي در همايش غدير، در حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: همه اديان الهي و اديان ابراهيم از جمله يهود و نصاري بر ظهور پيامبر اكرم(ص) تصديق كردند و دين اسلام را به عنوان آخرين دين الهي، معرفي كردند.
وي افزود: غير از دين حنيف اسلام، هيچ ديني در عالم پذيرفتني نيست؛ تمام اديان در زمان خودشان وجود داشتند، ولي با ظهور اسلام همه اديان منسوخ شدند و اسلام به عنوان كاملترين دين ظهور كرد.
استاد حوزه مازندران بيان كرد: متاسفانه بسياري از پيروان آنها از تعصبات و انحرافاتي كه به براي آنها بوجود آوردند دست برنداشتند و اسلام را نپذيرفتند و عده اي نيز با آن دشمن شدند كه امروز نيز آثار آن را مشاهده مي كنيم.
وي گفت: اين دين در نهايت، به ظهور حضرت ولي عصر(عج) ختم مي شود و همه انبيا و فرشتگان الهي با اين امام همراهي خواهند كرد؛ ولي متاسفانه كساني كه با اين دين حنيف ياري نكردند و عليه اسلام متحد شدند، خسران كار خواهند شد.
اين استاد حوزه خاطرنشان كرد: امام علي(ع) ادامه دهنده اين مسير تابناك هستند و پيامبر اكرم(ص) نيز فرمودند كه من و علي(ع) يك تن هستيم و حاضر نشدند هيچ امتياز در كنار امام(ع) به ديگران بدهند تا روزي بخواهند در مقام امامت با ايشان شريك باشند.
اين استاد حوزه بيان كرد: حضرت علي(ع) بنيانگذار مكتب امامت بودند كه ادامه دهنده مسير نوراني نبوت هستند؛ به همين خاطر بايد مكتب غدير را گرامي بداريم و بايد دهه غدير را نيز مثل عاشورا جهاني كنيم و آن را تجلي بخش جهانيان گردانيم.
حجت الاسلام والمسلمين سجادي گفت: عيد سعيد غدير خم در كنار عيد قربان و عيد فطر بزرگترين عيد مسلمانان است و به جرات بايد گفت كه مهمترين عيد است، زيرا باعث احياي دين اسلام شد و اسلام با اين روز بزرگ حياتي دوباره يافت و به تكميل رسيد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین