عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۹۷۶
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
دهمین فراخوان نواها و اشعار آیینی در چهار رشته شعر، مداحی، دعاخوانی و تولید سبک، ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود.
عقیق:دهمین فراخوان نواها و اشعار آیینی در چهار رشته شعر، مداحی، دعاخوانی و تولید سبک با موضوعات ذیل ویژه برادران و خواهران 12 تا 35 سال در دو مرحله استانی و کشوری از سوی هیأت رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان و با مشارکت شبکه سه سیما، شهرداری تهران و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.
موضوعات بخش شعر و سبک:
- مقام و جایگاه ممتاز حضرت سیدالشهدا(ع)
- الگوپذیری از نقش امام زین العابدین(ع) و حضرت زینب(س) در استمرار حماسه و نهضت حسینی
- خصوصیات منتظران واقعی امام عصر(عج)
- پیاده روی میلیونی اربعین حسینی و حماسه حضور
بخش ویژه: الگوپذیری از نهضت عاشورا (استقامت و سازش ناپذیری، بصیرت و ولایتمداری، امر به معروف و نهی از منکر، نقش زنان و…) در مسائل روز ایران و جهان اسلام
جوایز نهایی فراخوان در مرحله کشوری:
به برگزیدگان اول تا سوم هر رشته و هر مقطع سنی به ترتیب کارت هدیه بیست میلیون ریالی، ده میلیون ریالی و پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
در بخش شعر به 7 نفر از برگزیدگان کارت هدیه پانزده میلیون ریالی اهدا خواهد شد. (به 2 نفر از شرکت کنندگان در بخش ویژه مسابقه شعر، کارت هدیه بیست میلیون ریالی اهدا می‌شود.)
ارسال آثار :
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 20 مهرماه سال جاری به صورت لوح فشرده و مکتوب به مراکز هیأت رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان شهرستان خود و یا از طریق سایت www.eheyat.com و ایمیل nava@eheyat.com یا صندوق پستی 111-15715 ارسال کنند.
داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی هیأت رزمندگان اسلام مراجعه یا با شماره 88986981 021 دبیرخانه مرکزی فراخوان، تماس بگیرند.


منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین