عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۹۶۸
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
به مناسبت پاسداشت شهدای بیت ا...الحرام برگزار می شود؛
آیین پاسداشت شهدای برائت از مشرکین بیت الله الحرام باعنوان«همایش برائت از آل سعود صهیونی» همزمان باسالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا، در فرهنگسرای امام (ره) برگزار می شود.
عقیق:در این برنامه که با هدف پاسداشت شهدای برائت از مشرکین بیت ا...الحرام در رخداد خونین مکه مکرمه و با حضورخانواده معظم شهدای مکه برگزارمی شود؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی عضو مجلس خبرگان رهبری و حسین اسماعیلی دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش سخنرانی خواهندکرد.

 نهم مرداد سال ۱۳۶۶ شمسی برابر با ششم ذيحجّه سال ۱۴۰۷ قمری، هزاران زائر ايرانی و تعدادی از زائران ديگر کشورهای اسلامی در مکه معظّمه و خانه خدا، درحال انجام فريضه الهی برائت از مشرکين بودندکه به دست ماموران دولت وهابي عربستان سعودي مورد تهاجم وحشيانه قرارگرفته و به شهادت رسيدند.  

همایش برائت از آل سعود صهیونی برنامه ای مشترک از فرهنگسرای امام(ره) و جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگرنواندیش خدمتگزار یکشنبه ۲۹ شهریورماه ازساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن همایش فرهنگسرای امام(ره) برگزار می شود.

علاقمندان جهت شرکت در این ویژه برنامه می توانند به نشانی: نیاوران، خیابان شهید باهنر، بین سه راه یاسر و خیابان جماران، خیابان امیر سلیمانی، کوچه سبا، سالن همایش فرهنگسرای امام(ره) مراجعه کنند، و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۶۱۰۰۸۹۵ تماس گرفته یا از سایت http://imam.farhangsara.ir بازدیدکنند.     

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین