عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۹۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت امام محمدباقر(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.
عقیق: حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های ایام شهادت مظلومانه باقرالعلوم، حضرت امام محمدباقر(ع) از امشب تا دوشنبه شب (شب شام غریبان آن امام همام) در 4 نوبت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: در این برنامه‌ها که از ساعت 19:15 تا 21 در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود حجت‌الاسلام مقری پیرامون موضوع سبک زندگی امام محمدباقر(ع) به ایراد سخن می‌پردازد و مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار، سیدحسین محمدی‌نیا، علی ملائکه و حمید اکبری هم به مناجات خوانی، عزاداری و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه روز شهادت مظلومانه پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام محمدباقر(ع) هم از ساعت 10:30 تا 13:30 روز دوشنبه سی‌ام شهریور ماه در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد پیرامون موضوع ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی امام محمدباقر(ع) سخنرانی می‌کند و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) کاظم ذوقیان، هادی الهی و سیدجعفر ماهرخسار هم به مناجات خوانی، عزاداری و مرثیه‌سرایی خواهند پرداخت.
حسینی گفت: شرکت در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران در این مراسم‌ها ضمن عرض تسلیت این مصیبت عظمی به ساحت مقدس ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند از این برنامه‌های نورانی و با فضیلت بهره‌مند شوند.


منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین