عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۹۲
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
آمدم در حیاط کوچک منزل ، و دو رکعت نماز استغاثه به حضرت زهرا(س) صدیقه کبری خواندم و بعد از نماز و تسبیح به سجده رفتم و چهار صد و ده مرتبه ((یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی )) گفتم و التماس کردم که راضی نباشید من در این بلد غربت به دست دشمنان شما به وضع فجیع کشته شوم و اهل و عیالم در یزد چشم انتظارم بمانند ...

عقیق: در روايتى از امام صادق(ع) آمده است كه هرگاه حاجت مهمّى داشته باشى به گونه اى كه از نظر روحى در فشار شديد باشى، دو ركعت نماز بخوان و پس از نماز، سه بار تكبير و سپس تسبيح حضرت زهرا(س) را بگو، آنگاه به سجده برو و صد مرتبه بگو:

«يا مَوْلاتى فاطِمَةُ اَغيثينى» سپس سمت راست صورت را بر زمين بگذار و همين جمله را صد بار بگو، بار ديگر به سجده برو و همين جمله را چهارصد و ده مرتبه بگو، (مجموعاً 410بار مى شود) سپس حاجت خود را از خداوند بخواه كه ان شاءاللّه برآورده مى سازد. (و حضرت زهراى مرضيّه(س) ان شاءاللّه در پيشگاه خداوند براى برآمدن آن حاجت، شفاعت خواهد نمود).در همین مورد به نمونه ای از اثر شگفت نماز استغاثه به حضرت زهرا(س) اشاره می کنیم.

در جلد هفتم گنجینه دانشمندان از مرحوم حجت الاسلام آخوند ملا عباس سیبویه یزدی نقل شده است که گفت:

من پسر عمویی به نام حاج شیخ علی داشتم که از علما و روحانیون یزد بود . یک سال آن مرحوم با چند نفر از دوستان یزدی برای تشرف به حج به کربلا مشرف شده و به منزل ما وارد شدند و پس از چند روز به مکه عزیمت نمودند . من بعد از انجام مراسم حج ، انتظار مراجعت پسر عمویم را داشتم ولی مدتها گذشت و خبری نشد. خیال کردم که از مکه برگشته و به یزد رفته است . تا اینکه روزی در حرم مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) به دوستان و رفقای او برخوردم اصرار کردم مگر چه شده ، اگر فوت کرده است بگویید .

گفتند واقع قضیه این است که روزی حاج شیخ علی به عزم طواف مستحبی و زیارت خانه خدا ، از منزل بیرون رفت و دیگر نیامد . ما هر چه انتظار بردیم و درباره او تجسس کردیم ، از او خبری به دست نیاوردیم . مأیوس شده حرکت نمودیم و اینک اثاثیه او را با خود به یزد می بریم که به خانواده اش تحویل دهیم. احتمال می دهیم که اهل سنت او را هلاک کرده باشند . من از شنیدن این خبر بسیار متأثر شدم . بعد از چند سال روزی دیدم در منزل را می زنند . در را باز کردم ، دیدم پسر عموست . بسیار تعجب کردم و پس از معانقه و روبوسی گفتم : فلانی کجا بودی و از کجا می آیی ؟

گفت : اکنون از یزد می آیم .

گفتم : چنانچه نقل کردند تو در مکه مفقود شده بودی ، چطور از یزد می آیی ؟

گفت : پسر عمو ، دستور بده قلیان را حاضر کنند تا رفع خستگی کنم ، شرح حال خود را برای شما خواهم گفت.

بعد از صرف قلیان و استراحت ، گفت : آری روزی پس از انجام مراسم حج از منزل بیرون آمدم و به مسجدالحرام مشرف شدم . طواف کرده و نماز طواف خواندم و به منزل باز گشتم . در راه ، مردی با ریش تراشیده و سبیلهای بلند دیدم که با لباس افندیها ایستاده بود . تا مرا دید قدری به صورت من نگاه کرد و بعد جلو آمد و گفت : تو شیخ علی یزدی نیستی ؟ گفتم : چرا .

گفت : سلام علیکم ، اهلا و مرحبا ، و دست به گردن من انداخت و مرا بوسید و دعوت کرد که به منزلش بروم . با آنکه وی را نمی شناختم با اصرار مرا به منزلش برد و هر چه به او گفتم شما کیستید ، من شما را به جا نمی آورم ، گفت : خواهی شناخت ، مرا فراموش کرده ای ، من از دوستان و رفقای شما هستم . خلاصه ظهر شد خواستم بیایم نگذاشت . گفت : مکه همه جای آن حرم است . همین جا نماز بخوان و برایم ناهار آورد و من هر چه گفتم رفقایم نگران و ناراحت می شوند ، گفت : چه نگرانی ؟ اینجا حریم امن خداست . خلاصه شب شد و نگذاشت من بیایم . بعد از نماز عشا دیدم افراد مختلفی به آن منزل می آیند تا جماعتی شدند و آن شخص شروع کرد به بد گفتن و مذمت کردن شیعه ها . گفت : این شیعه ها با شیخین میانه خوبی ندارند ، مخصوصا با خلیفه دوم ، و اینها شبی را در ماه ربیع الاول به نام عیدالزهرا دارند که مراسمی را در آن شب انجام می دهند و از وی برائت و تبری می جویند و این هم یکی از آنها است و اشاره به من نمود و چندان مذمت از شیعه کرد و آنها را بر علیه من تحریک نمود که همه آنها بر من خشمناک شده و بر قتل من متفق گردیدند . من هر چه مطالب او را انکار کردم ، وی بر اصرار خود افزود و در آخر گفت : شیخ علی ، مدرسه مصلی یزد یادت رفته ؟ تا این جمله را گفت به خاطرم آمد که در زمان طلبگی در مدرسه مصلی همسایه ای به نام شیخ جابر کردستانی داشتم که سنی بود و از ما تقیه می کرد و در شب مذکور که طلبه ها جلسه جشن داشتند او به حجره خود می رفت و در را به روی خود می بست ، ولی بعضی از طلبه ها می رفتند و در حجره او را باز می کردند و او را می آوردند و در مقابل او شوخی می کردند و بعضی از حرفها را می زدند و او چون تنها بود سکوت و تحمل می کرد .

پس گفتم : تو شیخ جابر نیستی ؟

گفت : چرا شیخ جابرم !

گفتم : تو که می دانی ، من با آنها موافق نبودم .

گفت : بلی ، اما چون شیعه و رافضی هستی ، ما امشب از تو انتقام خواهیم گرفت . هر چه التماس کردم و گفتم خدا می فرماید : ((و من دخله کان آمنا)) گفت : جرم شما بزرگ است و تو مأمون نیستی .

گفتم : خدا می فرماید : ((و ان احد من المشرکین استجارک فاجره …….)))، گفت : شما از مشرکین بدتر هستید! و خلاصه ، دیدم مشغول مذاکره درباره کیفیت قتل و کشتن من هستند ، به شیخ جابر گفتم : حالا که چنین است پس بگذار من دو رکعت نماز بخوانم . گفت بخوان .

گفتم : در اینجا ، با توطئه‌چینی شما برای قتل من ، حضور قلب ندارم . گفت : هر کجا می خواهی بخوان که راه فراری نیست!

آمدم در حیاط کوچک منزل ، و دو رکعت نماز استغاثه به حضرت زهرا(س) صدیقه کبری خواندم و بعد از نماز و تسبیح به سجده رفتم و چهار صد و ده مرتبه ((یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی )) گفتم و التماس کردم که راضی نباشید من در این بلد غربت به دست دشمنان شما به وضع فجیع کشته شوم و اهل و عیالم در یزد چشم انتظارم بمانند .

در این حال روزنه امیدی به قلبم باز شد ، به فکرم رسید بالای بام منزل رفته خود را به کوچه بیندازم و به دست آنها کشته نشوم و شاید مولایم امیرالمومنین علی بن ابی طالب(ع) با دست یداللهی خود مرا بگیرد که مصدوم نشوم . پس فورا از پله ها بالا رفتم که نقشه خود را عملی کنم . به لب بام آمدم بامهای مکه اطرافش قریب یک متر حریم و دیواری دارد که مانع سقوط اطفال و افراد است . دیدم این بام اطرافش دیوار ندارد . شب مهتابی بود . نگاهی به اطراف انداختم ، دیدم گویا شهر مکه نیست ، زیرا مکه شهری کوهستانی بوده و اطرافش محصور به کوههای قبیس و حرا و نور است ولی اینجا فقط در جنوبش رشته کوهی نمایان است که شبیه به کوه طرز جان یزد است لب بام منزل آمدم که ببینم نواصب چه می کنند ؟ با کمال تعجب دیدم اینجا منزل خودم در یزد می‌باشد ! گفتم : عجب ! خواب می بینم ، من مکه بودم ، و اینجا یزد و خانه من است ! پس آهسته بچه ها و عیالم را که در اطاق بودند صدا زدم . آنها ترسیدند و به هم گفتند : صدای بابا می آید . عیالم به آنها می گفت‌: بابایتان مکه است چند ماه دیگر می آید .پس آرام آنها را صدا زدم و گفتم : نترسید من خودم هستم بیایید در بام را باز کنید بچه ها دویدند و در را باز کردند همه مات و مبهوت بودند .

گفتم : خدا را شکر نمایید که مرا به برکت توسل به حضرت فاطمه زهرا از کشته شدن نجات داد و به یک طرفت العین مرا از مکه به یزد آورد سپس مشروح جریان را برای آنها نقل کردم .



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۶۱
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۷۰۸
عبدالخالق علی مهر
|
Afghanistan
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
3
76
به التماس دوعا برای همه دوستان.
لطفا برای این برادر حقیر خود نیز دوعا نمایید که گره از مشکلم وا شود.
مستوره
|
Canada
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
1
56
یا الله الله الله. یا فاطمه الزهرا، با دلی‌ غرق از گونه و روحی‌ آلوده توی یک کشور غریب تنهای تنها حاجتم رو از تو می‌خوام، یا علی‌ نگذار دل تنهای یتیم من بیشتر از این نابود بشه. یا فتمه تورو به شرف همسر نازنین یتیم نوزت قسم نگذار منو از همسرم دور کنن، تا ابد کنار هم باشیم ان‌شاالله. پدرم نظر پرّ پرّ بشم پدر.
افسانه
|
Germany
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
1
95
سلام به همه. سال 89 بخاطر یه اشتباه خانمان سوز نزدیک بود زندگیم و آبروم از دست بره. کسی نمیتونست کاری برام بکنه. همون جا ار ته دل به حضرت زهرا متوسل شدم دست به دامنش شدم. قسمش دادم به امام حسین که آبروم و نریزه. به یک ساعت نرسید که جوابمو داد. حضرت زهرا بی بی دو عالمه خیلی پیش خدا آبرو داره. انشاالله در پناه خانم زندگی شیرینی داشته باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
سلام خدا بر حضرت زهرا (س)
محبوبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
1
57
بي بي فاطمه زهرا به مظلوميت حسينت (ع) وبه غريبي حسنت (ع) واسطه شو پيش خدا كه آبروي منو هم نبره ودشمن به شاد مردم نشم
هانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
1
50
س.از همه میخوام برام دعا کنن.مشکلم حل بشه.ممنون
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
1
77
لعنت بر دشمنان امام علي عليه السلام
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
0
92
برای فرج آقا امام زمان یه صلوات بفرستیدکه گره گشای مشکلات جهانیان است
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
2
70
سلام من هم گرفتارم شديد ناخواسته توي يك منجلاب مالي بد افتادم بصورتيكه از دست هيچكس هيچكاري برنمياد فقط معجزه خدا و وساطت حضرت زهرا ميتونه نجاتم بده منم اصلا حتي يك روز هم وقت ندارم شما را به عزيزتان دعام كنيد من به حضرت فاطمه توسل كردم ابرومو نبره البته اول براي همه دعا ميكنم بعدبراي خودم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
2
58
متوسل شدن به حضرت زهرا خيليخوبه منم يه مشكل خيلي بزرگ دارم ديسب حضرت زهرا رو قسم دادم كه مشكانو حل كنهبعد از چند دقيقه حس خوبي بهم دست داد هنوز مشكلم حل نشده ولي يه ارامش عجيبي بهم داده ته دلم روشنه كه كمكم مكنه انشاله مشكل همه حل بشه التماس دعا
ناشناس
|
Japan
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
2
55
ابرو دارا پیش حضرت زهرا خیلی گرفتارم، ابرویی هم ندارم پیش خانم
لطفا برای رفع مشکل منم دعا کنین
نیلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
0
42
یافاطمه زهرا گره از کار همه باز کن گره از مشکل من هم باز کن توروبه جدت قسمت میدم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
32
یازهرا ...یازهرا...یازهرا یا بقیه ا..شما رو قسم میدم به مادرتون زهرا وعموی بزرگوارتون گرفتاری همه رو حل بشه یه نظرعنایتی هم به من بنمایید
پانته ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
2
25
خانوم فاطمه زهرا اینقدر بزرگن که وقتی ازشون کمک میخوای تنهاتون نمیزارن
من که همیشه بعد از اومدن اسمشون اروم میشم .
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
2
39
من سال 86 معجزه ی توسل به حضرت زهرا رو دیدم با دل شکسته و از صمیم قلب حاجتمو به ایشون گفتم نماز استغاثه به حضرت زهرا رو خوندم ودقیقا به چیزی که میخواستم رسیدم،امیدورم باز هم دستمو بگیرن که این روزها هم خیلی محتاجم...
پاسخ ها
فائزه
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
سلام سحرخانوم من ازدواج کردم اما شوهرم 31میلیون پولم روکه با حقوق کارمندی پس اندازکرده بودم برداشت تازه با ضرب وشتم امضا واثرانگشت گرفت که مهریه ونفقموبخشیدم بعدش منو ازخونه بیرون کرد الان 5ماهه خونه بابام اومدم اینقدردلم شکسته
ملتمس به دعا
|
Netherlands
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
0
30
سلام دوستان.انشا الله خداوند حاجات همه رو به حق حضرت زهرا(س) برآورده به خیر کنه.تو رو خدا منو هم دعا کنید.ممنون
لیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
1
30
الهی به حق فاطمه زهرا هممون حاجت روا بشیم تو همین ساعات امین
زهرا
|
United States of America
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
22
سلام تور به خدا برام دعا کنید که مشکلاتم حل بشن ازتون خواهش میکنم سر نمازاتون برام دعا کنید دارم کم میارم
افسانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
0
23
ایشالله به حق ابروی حضرت فاطمه همه حاجت روا بشن منم همینطور منکه هر وقت این نمازو خوندم حاجت روا شدم ایشالله اینبارم به حاجتم برسم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
0
23
السلام علیک یا فاطمه زهرا
بانو محتاجم به محبتت به دستت
التماس دعا
یاس تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
0
21
من الشب پر اشک و غمم.با تموم گناهام پناه بردم به حضرت فاطمه سلام الله علیها. انشالله خودشون حاجت روام کنن
یاس تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
1
18
من امشب پر اشک و غمم.با تموم گناهام پناه بردم به حضرت فاطمه سلام الله علیها. انشالله خودشون حاجت روام کنن
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
0
23
سلام برای مریض ماهم دعا کنید دکترا جوابش کردن شاید دل پاک یکی تاثیرگذار باشه
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
2
27
من دوبارنمازاستغاثه ب حضرت زهراروخوندم و با نهایت گناهکاریم حاجتموگرفتم ازخدامیخوام حاجت روابشید ان شاالله برای منم دعاکنید ک ب عشقم برسم از راه خدایی ها
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
26
سلام. انشاالله که خدا به همتون کمک کنه. انشاالله به مراد دلتون برسید. توکل کنید به خدا. منم عشقم. کسی که واسم میمردو 2سال نامزد بودیم خیلی راحت ازم جدا شدو رفت. واسه همتون دعا میکنم سر نمازم. شما هم منو دعا کنید که نابودم کرد اون نامرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
اصلا نگران نباش مطمئن باش حضرت زهرا سلام الله یک همسر خیلی بهتر که لیاقت شما رئ داشته باشه سر راهت میزاره
روشن
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
خیلی درد سختیه منم نمیدونم چرا اینجوری شد فاطمه زهرا کمک کن هیچ بیگناهی بی جرم و تقصیر بی آبرو نشه یا الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
سلام میشه بگید لطفا سجده طولانی نماز استغاثه ب حضرت زهرا چطور ب جا میارین که اذیت نمیشین؟ لطفا کسی هست جواب بده
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
0
21
ایشالله هر کی هر مشکلی داره،خدا خودش به حق آبروی حضرت فاطمه زهرابا دست خودش باز کنه
منم مشکلی دارم،برام دعا کنین
وفا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
0
17
خدایا به ابروی فاطمه، ابرومو نریز و از زیر بار غم نجاتم بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
14
سلام، دعام کنین، عاجزانه ازتون میخوام، مشکلم راهش فقط وساطت حضرت زهراست بازم دعام کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
21
منم يه ساله در حسرت مادر شدن و در انتظار فرشته كوچولوم هستم.از خانم فاطمه ميخوام به حق حسنينش منو نزد خدا شفاعت كنه و ازش بخواد فرزند صالح و سالم نصيب همه منتظرا و من بكنه.هرچي باشه خودشون زن بودن و حس زيباي مادر بودن رو خوب درك ميكنن.اميدوارم خداوند به آبروي زهرا حاجت دل همه مون رو بده و دست خالي و نااميد برنكردونه.
سعیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
1
23
سلام دوستان.من اتفاقی این نماز رو تو سایت دیدم و وقتی این نماز رو خوندم بی بی فاطمه خودش حاجتم رو داد.باورم نمیشد اینقد زود حاجتم رو بده.ولی باور داشته باشید که اگه قلبا نیت کنیم و بخونیم حتما حاجت میگیریم
مادر دلشکسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
1
26
یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی, یا حضرت زهرا س به حق امام حسن وامام حسین و به حق پدرت ص و به حق همسرت راضی نشو آبروی من و همسرم نزد خدای مهربون برود, راضی نشو آبروی ما در این دنیا نزد بندگان خدا برود, شفاعت پسران ما را نزد خدا بکن نماز بخونند , این آهنگهای بی محتوا را گوش ندهند و بددهنی و فحاشی به ما نکنند و به مدرسه بروند و درس بخوانند و وقتشان را هدر ندهند همه امیدم به خداست و شفاعت شما نگذارید جلوی مردم و فامیل بیش از این آبرویمان برود نور ایمان و عبات را در دلشان پر کن و ضامنشان نزد خدا شو اینا همش 16 سال دارند دستشان را بگیر و نجاتشانبده , یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی به حق آبروی شما نزد خدا حاجت ما را طلب کنید. ممنون خدا جون 26/12/92
آزادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
1
16
با سلام و تبریک عید : منم امروز بعد نماز صبح انجچام دادم و انشاءالله که حاجت رواشم به زودی ، نتیجشو میام سایت مینویسم
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
0
16
سلام.من این نماز رو خوندم و حاجتم رو به سرعت گرفتم،باورم نمی شد حضرت فاطمه به ما گنه کاران هم گوشه چشمی کنند،ولی الان می فهمم که پایان معامله با اهل بیت فقط سود است و سود،حتی اگر حاجتمان برآورده نشود...
نصير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
1
9
مراهم درياب خانم اي بي بي دوعالم
الهم صل علي فاطمة وابيها وبعلها وبنيها و......
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
1
10
برای من هم از فاطمه زهرا بخواهید مشکلاتم حل بشه.خیلی افسردم.توکلم به خداست
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
0
9
برای من هم از فاطمه زهرا بخواهید مشکلاتم حل بشه.خیلی افسردم.توکلم به خداست
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
0
13
من خیلی گناه کارم.چند ساله هر کاری مکنم هرچی دعا میخونم نذر میکنم حاجتم روا نمیشه احتمالا به خاطر گناهکار بودنمه....التماس دعا دارم از همتون....تو این سال جدید میخوام توسل کنم به خانم فاطمه زهرا....برام دعا کنید مشکلم به دست خودشون حل بشه....و مشکل همه ملتمسین....آمین
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
0
15
سلام...منم باتوکل به خدامیخوام روزفاطمیه این نمازروبخونم...خدایاتوروبه حق این بانومشکل همه مون روحل کن..توروخداهمه شماهابادلای پاکتون برای ازدواج من هم دعاکنین...خیلی دلم گرفته....خداکنه گشایشی بشه...
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
0
12
دوستای خوب توخداتونمازاتون بادلای پاکتون واسه میسرشدن ازدواج منم دعاکنین...
زین العابدین
|
United States of America
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
1
12
یا فاطمه من خیلی گناهکارم بیش از۸ساله که از لحاظ روح و جسم بهم ریخته ام دو سالم هست که یه موضوع بدجور فکرما مشغول کرده ... دعاهام مستجاب نمیشه و اوضام خوب نمیشه ... دیگه خسته شدم ... یا حضرت زهرا امشبم صدات زدم.. تو روز شهادتت می خوام این نمازم بخونم ... قسمت میدم به بزرگی خداوند اول حاجات دوستان را برآورده کن بعدم نظری به این بنده ضعیف خدا کن ... دوستان وقتی نظرات خوندم تازه فهمیدم که خیلیا بیشتر از من مشکل دارن ... تو را خدا منو دعا کنین
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
1
12
سلام دوستان
ازتون خواهش می کنم منو دعا کنید خیلی حالم بده و دارم همه چیزمو از دست می دم.
انشالله که همتون حاجت روا شین.
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
0
12
سلام یک بار نظر گذاشتم اما نمیدونم چرا تایید نشد
دوستان تو رو خدا واسه منم دعا کنید افسردگی گرفتم حالم خرابه مشکلات زندگی همش داره میباره برای من یه دختر 23ساله
امشب شب شهادت حضرت زهرا این نمازو میخونم انشالله حاجت روا بشم
مریم
|
Germany
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
0
9
سلام یک بار نظر گذاشتم اما نمیدونم چرا تایید نشد
دوستان تو رو خدا واسه منم دعا کنید افسردگی گرفتم حالم خرابه مشکلات زندگی همش داره میباره برای من یه دختر 23ساله
امشب شب شهادت حضرت زهرا این نمازو میخونم انشالله حاجت روا بشم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
0
8
یا فاطمه جان عشق حسینت در قلبم غوغا کرده یک نظر نگام کن.تو کی هستی که رحمت للعالمین پدرت,فاتح خیبر همسرت,کریم اهل بیت فرزندت و سید الشهدا که عشقش جهانی رو به آتش میکشه بازهم فرزند خودته. از همتون التماس دعا دارم. بی بی فاطمه حاجت رواتون کنه. هدیه به حضرت زهرا صلوات
نازیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
0
9
باسلام خدمت همه ی دوستان خوبم،الهی بحق فاطمه زهرا س مشکل همتون حل بشه،همه ی نظراتتون رو.خوندم و دونه دونه دعاتون کردم،فردا ساعت 5عصر سفره ی حضرت زهرا س رو داریم ،دوباره دعاتون میکنم اگه لایق باشم.عزیزان شادی حضرت زهرا س و فرزندان پاک.و معصومشون 14 صلوات هدیه کنیم...التماس دعا
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
0
6
سلام
فردا شهادت حضرت فاطمه سلام ا... عليها است به همه شيعيان تسليت ميگم.
من امشب بعد نماز مغرب وعشا اين نماز رو خوندم.
يعنى ميشه حضرت فاطمه شفاعت منو پيش خدا بكنن و منم حاجت روا شم. انشاءا...
يافاطمه زهرا التماستون ميكنم به پاتون ميفتم حاجتمو روا كنين
سید یوسف
|
United States of America
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
0
5
سلام به همه دوستان و دوست داران ائمه المعصومین
شهادت بی بی دو عالم خانم فاطمه الزهرا (ص) رو به همه مسلمین آل محمد(ص) تسلیت میگم.
واسه ظهور آقامون امام زمان(عج)و رفع گرفتاری خودتون 14صلوات هدیه کنید به بی بی دوعالم ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید.
سید یوسف
|
United States of America
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
0
5
سلام به همه دوستان و دوست داران ائمه المعصومین
شهادت بی بی دو عالم خانم فاطمه الزهرا (ص) رو به همه مسلمین آل محمد(ص) تسلیت میگم.
واسه ظهور آقامون امام زمان(عج)و رفع گرفتاری خودتون 14صلوات هدیه کنید به بی بی دوعالم ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
0
7
خیلی عالی بود.لذت بردیم من باپدرم از این مطالب خواندنی خوشمان آمد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
0
10
با سلام و تسلیت شهادت بزرگ بانوی اسلام،دختری 26 ساله هستم،همیشه هدفم ابروداری خودمو خانوادم بوده مخصوصاکه پدرم مرحوم شده،دیشب این نماز وخوندم قلبم آروم گرفته،یک هفته که ی چشمم اشکو ی چشمم خون شده بخاطر کسی که بیشتر جونم دوستش دارم و باورم نکرد قضاوت ناحق کردو قلبمو له کردو رفت،من تاوان دروغی رو که بخاطر خانوادم مجبور شدم دادم توبه کردم و خوب فهمیدم که راستی با ارزشترین چیز تو دنیاست حتی اگه کسی درکتون نکرد وجدانتون همیشه آسوده خواهد بود،من قرار بود امسال با مرد رویاهام ازدواج کنم اما ترکم کرد خیلی راحت حتی تهمتم بهم زد،دلم خیلی شکسته نه بخاطر اینکه رفت بخاطر اینکه بعد 1سال و چند،نشناخت و رفت،با دل شکستم برای همه حاجتداران دعا میکنم که به آبروی خانم فاطمه زهرا هرچه حق و صلاحشونه بشه و همه مریضا شفا پیدا کنن،برام دعا کنید که دلم آروم بگیره و عشقم بفهمه که بیگناه بودم
پاسخ ها
maryam
| United States of America
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
عزیزدلم سما جان باورکن کسی که خدا برات در نظر گرفته خدا خودشم بهت میرسونه حالا شاید همون عشقت باشه شاید نباشه خدا بخواد همه دهنشون بسته میشه واونم برمیگرده برات دعا میکنم که به ارامش برسی
کنیز زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
1
15
یا فاظمه زهرا شما را به علی (ع) قسمتون میدهم منواز تنهایی نجات بدید کمکم کنید با یه عشق خیلی پاک ازدواج کنم وخوشبخت زندگی کنم شما را به خدا من دیگه توان ندارم دستمو بگیر یا زهرای مرضیه خوش به حال اون که کمکش کردین کاش من هم لیاقت داشته باشم ....آمین
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
0
7
امروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها بود و امشب ، شاید توی همین ساعتها حضرت علی علیه السلام باچند کودک یتیم پیکر بی جان زهرا رو به خاک سپرد. یازهرا به این لحظات اضطرار علی مظلومت، جواب همه ی این مضطرین رو الساعه بده. نگاهی به ماهم بکن. آمین
کنیز زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
0
6
یا فاظمه زهرا شما را به علی (ع) قسمتون میدهم منواز تنهایی نجات بدید کمکم کنید با یه عشق خیلی پاک ازدواج کنم وخوشبخت زندگی کنم شما را به خدا من دیگه توان ندارم دستمو بگیر یا زهرای مرضیه خوش به حال اون که کمکش کردین کاش من هم لیاقت داشته باشم ....آمین
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
0
9
من دیشب این نمازروخوندم...خداکنه حاجتمو بگیرم...توروشماهاهم تونمازاتون دعام کنین..
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
مطمین باش که حاجتتامیگیری
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
6
نظراتتان رو خوندم با دل شکسته برای همه تون دعا میکنم که به حاجتت برسید زوتر
شما هم برای ازدواج من دعا کنید که اون که میخوام باشه وبه بودی محقق بشه
این نماز خیلی خوبه خیلی به آدم آرامش میده حتما بخونید
مادر یه دختر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
0
8
السلام علیک یا فاطمه الزهرا ،یا زهرا شمارا قسم میدهم به جان فرزندانت ،شمارا قسم میدهم به جان پدرت و به عزت همسرت هیچکس رو از در خونه ات نا امید نکن دختر من و جوانهای دیگر هم گره بختشان را باز کن و از خوبان درگاهت روزیشان بکن . الهی و ربی من لی غیرک
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
0
11
سلام منم دو بار نماز استغاثه به حضرت زهرا س خوندم و هر دو بار حاجت گرفتم من به خاطر بارداری دچار ضعف عضله قلب شده بودم دکتر گفته بود 50 درصد ممکنه برگرده با توسل به حضرت زهرا س بعد از ایام فاطمیه اکو کردم گفت خیلی عالی شده امیدوارم همتون حاجت بگیرید
سميرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
0
7
به حق حضرت فاطمه زهرا مشكل همه حل بشه و شوهرمو از خواب غفلت بيدار كنه و دست از اين همه ظلمي كه در حق منو و بچه هاي بي گناهش كرد بر داره و هردشمني رو نابود كنه به حق فاطمه زهرا
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
1
10
سلام من میخام بخونم این نمازو 4سال با شخصی محرمیم ولی خدا راضی نمیشه زیر یه سقف بریم برای منم دعا کنید ای همه بندگان خوب خدا چون محب ائمه در قلب هرکسی جای نمیگیره دعام کنید خیلی سخته
یه مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
8
سلام به همه دوستان کامنت همه تون را خواندم براتون دعاکردم امیدوارم خدا حاجت همه را به حق آبروی حضرت زهرا بده؛ من و همسرم که مدام چشمان اشک از اول فاطمیه اول تا آخر فاطمیه دوم هر شب این نماز را خوندم ؛هنوز حاجت نگرفتم تولد بانو نزدیکه به همه تبریک میگم ؛خدایا دعامیکنم امام زمان عج زودتر ظهور کنند و همه ما بعلاوه پسران من از بندگان مقرب خداوند باشیم و لیاقت عبادت خدا را داشته باشیم ؛ با دلهای شکسته تان برای پسرای من هم دعاکنید درس را کنار نذارند و خوب بخونند نماز هاشون را بخوانند و عاقبت بخیر باشند و خدا مصلحت خیر براشون مقدر کند یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی به حق آبروی دختر پیامبر رحمة العالمین دل من و همسرم را شاد کن؛ برای برآورده شدن حاجتتون و ظهور آقا ۱۴ صلوات بفرستید.... التماس دعا
فهیمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
4
به حق بی بی فاطمه زهرا به حق آبروی زهرا س حاجت همه رو بده حاجت منم در کنارش بده دعا کنید باباش راضی بشه بزاره ما ازدواج کنیم قسمش دادن به خاک مادرش قید منو بزنه خیلی دعام کنید
ایدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
2
6
سلام .انشاالله حضرت فاطمه (س) جان دلم خواسته کوچک من شفاعت کنه پیش خدا .
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
1
10
سلام...من فاطمیه این نمازوخوهدم ولی حاجت نگرفتم..دوروزدیگه میلاداین بزرگ بانوهستش...توروخداواسه یه ازدواج خوب برای من دعاکنین...شایددل پاک شماتاثیرداشته باشه..منم دعاتون میکنم..
یه مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
0
6
سلام به امام زمان و همه شما؛ یامولاتی یافاطمه اغیثینی؛ یا فاطمه ضامن پسرهام نزد خدای ارحم راحمین شو . خدایا به حق آبروی زهرا آبروی ما را نریز . دست بچه ها را بگیر عاقبت بخیر شوند نماز هاشون رابخوانند و مودب باشند مومن و 
samaneh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
0
4
Salam ghabl az in ke biam inja 10min pish namazo khondam khoob gerye kardam aberoom too khatare to ro khoda baram doa konin gonahkaram in tavane gonahame az khoda bekhain azam begzare bakhtam baz she
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
8
بسیار اثر بخش است.بنده با این استعاثه شفای بیماری از برکت حضرت فاطمه زهرا از خدا گرفتم
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
0
2
سلام التماس دعا
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
0
11
سلام.اگه شفاعت حضرت زهراوامام صادق نبودهنوزروتخت بیمارستان بودموشایدخودکشی کرده بوذم لحظه ای که ازدردزیاذمتوسل بودم و جوابی نمیومدرفتم خودموخلاص کنم ی بوی خوبی اومد ک تحملموزیادکردبااینکه 60درصدشفاگرفتم ولی هنوزم که دردام برمیگرده وباهاشون حرف میزنم وخوابم میبره دستاشون نوازشم میکنه ...اگه نبودن چکارمیکردم ...چی میشدم ...کجای جهنم بودم؟...........خواهش میکنم هرکس این متن منو میخونه ی امن یجیبو دعای توسل برای شفای مریضیم وارامش روحم بخونه که انشاالله به موقع اش ب خوذتون برمیگرده.اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
1
7
امشب خیلیی دلم پرهههه بی بی جون... میخواستم واسه کسی که یکسالمو تلف کردم مرتکب گناه بزرگیی بشم...خیلی بزرگ....:( خیلی تو وسوسه ام....اما بعدش دیدم ان نامرد ک تهشم ول میکنه میرره اونوقت دیگه منبا چه رویی بیام در خونتون..خودتون دستمو بگیرین .....نذارین شرمندتون شم.....تا حالاش دس خودم بود الان دیگه خیلی سختمه...دادم دست خودت یا زهرا.......:(
نازلي فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
3
سلام بچه هاهمه كامنت هاروخوندم اميدوارم خدابه حق پنج تن همه حاجاتتون روبرآورده كنه واسه منم دعاكنيديافاطمه زهراتوروقسم ميدم به بزرگي امام حسين وامام حسين روقسم ميدم به لحظه اي كه خانم فاطمه زهرابين دروديواربودن همه حاجت مندان روحاجت رواكنه حاجت منه گنهكارم بده يافاطمه توهيچ وقت منو دست خالي ازدرگاهت نروندي قسمت ميدم اين بارم اين بارم شفاعتم پيش خدابكن حاجت روابشم آمين يارب العالمين
بنده روسیاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
4
سلام. کامنتاتون رو خوندم ایشالله خداوند مهربون به حق این بانوی بزرگوار و پدرشان و خاندان پاک و مطهرشان همه ما رو ببخشه و گره از کار همه باز کنه ، منم پارسال گناه خیلی خیلی بدی انجام دادم و دل این بانو رو شکستم خدا کنه بانو منو ببخشه و شفاعتمو پیش خدا بکنه و خدا این مریضیمو شفا بده. میدونم لیاقت ندارم اسم ایشان رو صدا بزنم اما ازشون میخوام که شفاعتمو پیش خدا کنه. واسه منم دعا کنید.
التماس دعا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
0
3
سلام دوستان میلاد با سعادت آقا و مولامون حضرت علی (ع) برهمتون مبارک باشه انشاالله

من از روی سادگی مورد کلاهبرداری یه شخص از خدا بیخبر واقع شدم از همتون التماس دعا دارم که به لطف دعای شما و یاری حق بتونم حقمو بگیرم
التماس دعا
یه مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
0
3
سلام به مادر مهربانی ، بی بی جان ببخش منو من روسیاه و گنه کار رو به حق گلوی بریده امام حسین و مظلومیتش شفاعت بچه هامو بکن دیگه طاقت و تحملم تموم شده دستشون رو بگیر نجاتشون بده یا مولاتی یا فاطمة اغیثینی به حق مولود کعبه حاجتم را روا کن صبرم تموم شده از لحاظ روحی هم خرابم یا فاطمه بانوی من دلم شکسته راضی نشو اینطور آبروم پیش خلق خدا برود از روی خدا شرمنده ام پسرامو نجات بده ....
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
1
5
بی بی جان میدونم خیلی رو سیاهم خیلی که نه ....بیشتر از خیلی تو عالم جوونی یه اشتباهی کردم ....نمیدونم چی شد که انجامش دادم ولی الان پشیمونم داغونم حالم افتضاح خرابه شفاعتم رو پیش خدا بکن گناه من خیلی بزرگه ولی بزرگواری تو بزرگتر از اونه مطمئنم ....تنهام نذار تورو به سر بریده پسرت به تنهاییاش قسم میدم که تنهام نذار شفاعتم رو بکن مرد نیستم ولی مردونه قول میدم که تمومش کنم ....خودت از دلم خبر داری ....توبه رو قبول کنید .....
یا خدا تو رو به زخم پهلوی فاطمه....به سر بریده حسین ...به دستای افتاده عباس ...گلوی تیر خورده اصغر شش ماهه قسمت میدم که که نذار ی آبروم بره ....همه چی برگرده به روال سابقش میدونم که میتونی خدا تو رو به بزرگت قسم میدم لطف و رحمتت رو ازسرم کم نکن.....
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
1
2
خدایا به حق دل شکسته بی بی ...به حق محسنش ...به حق تموم ناله هاش و اشک چشماش قسمت میدم گناهم رو بپوشون .....همین جا تمومش کردم ولی بپوشون .....به حق حسینش ...به بزرگی فاطمه ..به دلشکسته اش...دلشکسته اش ..دلشکسته اش....ببین به چی قسمت دادم دست خالی برم نگردون ...
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
0
6
یا زهرا ادرکنی خانم خیلی مهربونه خیلی
من مادر صداش میکنم و یه ماه پیش ازش
خواستم برام مادری کنه و چقدررررررررر
قشنگ برام مادری کرد و جوابمو داد ازش
میخوام بحق حسینش شفاعت همه رو بکنه
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
0
4
خدایاخودت دیدی دیروزچه طوری دلم شکست...میدونم همه چی ازمصلحت توبودوشکرت که اینطوری دلم شکست...دوباراین نمازروخوندم حس میکنم دررحمت به روم بازشده...خدایاتوروبه این بانوقسمت میدم بارسوم که خوندم حاجتموبگیرم...خدایاکمکم کن...حاجت رواباشید..التماس دعا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
0
4
یا حضرت زهرا دل من روسیاهم دریاب.........
ناشناش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
0
3
يا حضرت زهرا (س) به حق خون گلوي حسينت مشكل منو حل كن ، جگرم خونه از دست ظالم تو رو به حق زينب مشكل منو حل كن
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
0
2
السلام عليك يا فاطمه الزهرا ... ميدونم حرمت اسم مقدستونو نگه نداشتم و گنهكارم و بي آبرو ... اما من و امثال من تنها دست گداييمونو پيش شما دراز ميكنيم و ميدونيم دست خالي از اين درگه ردمون نميكيد
نظرات همه دوستان رو خوندم و انشاءالله حاجت همه به زودي و به حق همين ايام و اعياد شعبانيه روا بشه
دوستان واسه من دلشكسته و خسته هم دعاكنيد كه تنها اميدم شفاعت اهل بيت مخصوصا حضرت زهرا س نزد خداست
پری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
0
8
یافاطمه زهرا آرزوی تمام دخترانی که ناامیدانه درحسرت ازدواجی موفق هستندروبرآورده کنین واوناروصاحب زندگی مشترکی سالموخوب کنین.من امشب نمازاستغاثه روخوندم.خستم خیلی خستم.ودلگیرازحاجت های بیجواب.حاجت منم بدین ومن روسیاه روپیش خداشفاعت کنین بلکه خداباهام آشتی کرد.هرچندخدانهایت مهربانی وبخششه.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
0
3
یا فاطمه زهرا بی بی دو عالم شما رو قسمت میدم به دل سوخته علی به گریه های علی در چاه و نخلستان های کوفه ، شما رو قسمت میدم به خون حسینت شما رو قسم میدم به آبروی جمیع مومنین شما رو قسم میدم به جان یوسفت مهدی و خدا رو قسم میدم به آبروی زهرا که حاجت همه حاجت مندا رو روا کنه حاجت من رو سیا رو هم روا کنه ای خدا تو رو به آبروی زهرا و فرزندان زهرا بگیر از من جانم را اما نگیر از من ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
0
2
یا خانم فاطمه زهرا,مرا دریاب.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
1
2
یا خانم فاطمه زهرا,مرا دریاب.
یه نا امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
0
2
سلام خدمتتم همه دوستان، خیلی گرفتارم خیلی حاله روحیم خرابه امروز تصمیم گرفتم نماز استغاثه رو بخونم، نمیدونم چم شده یه استرسه عجیب افتاده تو جونم داره همه چیو نابود میکنه توروخدا دعا کنید دکتری که با این همه زحمت بدست اوردم از دست ندم سرامتحان که میرم هیچی بلد نیستم در حالی که قبل از امتحان فوق العاده بلدم انقد استرس دارم که خوب بدم اما خراب میکنم حالا استادم گفتن یه نفر افتاده توروخدا برام دعا کنید اون یک نفر من نباشم که مشروط میشمو اخراج توروخدا برام دعا کنید به حضرت زهرا توسل کردم فردا نمرات اعلام میشه توروخدا به حضرت زهرا قسمتون میدم برام دعا کنید
مژگان
|
United States of America
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
0
2
یا خانوم فاطمه زهرا
بد جوری دلم گرفته.تنهای تنهام.بی کس بی کس.کسی رو ندارم که کمکم کنه.وقت ندارم.نمیدونم باید چکار کنم.حتی کسی نیست تسلا م بده. مقصر خودمم میدونم اما از دستم کاری بر نمیاد.
شما رو قسم میدم به همه مقدساتتون.مگه دلمون به شفاعت خوش نیست؟مگه اون موقع لایقیم؟
من دست خالی ،دل شکسته ،بی کس و امیدوار
برای بار هزارم اومدم در خونه اهل بیت.هزار بار دیگه هم دست خالی برگردم باز هم میام همین جا.چون جای دیگه ای ندارم.
یا خانوم فاطمه زهرا،قسمت میدم به فرق شکسته امام علی به غربت امام حسن مجتبی به خون ریخته امام حسین به دو دست بریده حضرت عباس
از خدا برام بخواه که این مشکلو برای من حل کنه.این خواسته رو بعد از این همه سال بهم بده.پیر شدم و هنوز امیدوارم.
امیدمو نا امید نکن.اگه تو دعا کنی دنیا زیر و رو میشه،چی میشه؟دنیای منم زیر و رو کن.
این ارزو رو نذار با خودم به گور ببرم.
سيد محمد
|
Canada
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
0
3
سلام به تمام ارادتمندان بي بي دو عالم خانم فاطمه زهرا كيفيت اصلي اين نماز در مفاتيح مرحوم شيخ عباس قمي امده در اونجا دارد مجموع 510 بار است اول پيشاني 100 بار بعد صورت طرف راست 100 بار دوباره صورت طرف چپ 100 بار و در اخر پيشاني 110 بار گفته ميشود بطور حتم دوستاني كه ميخوانند حتما به هدفشان ميرسند اگر هم به خواسته اي از امور دنياتون نرسيدند بدانند حتما خيرتون در ان نبوده شرط حل مشكلات دنيوي رضايت پدر و مادر است بايد ببينند مانع كجاست التماس دعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
خوب این که شما گفتید مجموعاً 410 مرتبه شد.
مرجان
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
سلام
این ذکر * یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی *
اول سجده میکنی 100 بار میگین
بعد سمت راست صورت و رو مهر میذاری 100 بار
دوباره سجده 100 بار
بعد سمت چپ 100 بار
و در آخر دوباره در سجده 110 بار این ذکر و میگن
که در کل 510 بار
سيد محمد
|
Canada
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
0
1
سلام به تمام ارادتمندان بي بي دو عالم خانم فاطمه زهرا كيفيت اصلي اين نماز در مفاتيح مرحوم شيخ عباس قمي امده در اونجا دارد مجموع 510 بار است اول پيشاني 100 بار بعد صورت طرف راست 100 بار دوباره صورت طرف چپ 100 بار و در اخر پيشاني 110 بار گفته ميشود بطور حتم دوستاني كه ميخوانند حتما به هدفشان ميرسند اگر هم به خواسته اي از امور دنياتون نرسيدند بدانند حتما خيرتون در ان نبوده شرط حل مشكلات دنيوي رضايت پدر و مادر است بايد ببينند مانع كجاست التماس دعا
مرضيه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
0
11
اي مادر،اي كريمه
مادرمو دكترا جواب كردن تومار مغزي داره اين گره فقط به دست خودت باز مي شه جان زينب سلام الله نزار داغ مادرم ويرانم كنه.يك عمر كنيزتم خانم
دوستان برام دعا كنيد من هيچكسي را بجز مادرم ندارم
مرضيه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
0
2
اي مادر،اي كريمه
مادرمو دكترا جواب كردن تومار مغزي داره اين گره فقط به دست خودت باز مي شه جان زينب سلام الله نزار داغ مادرم ويرانم كنه.يك عمر كنيزتم خانم
دوستان برام دعا كنيد من هيچكسي را بجز مادرم ندارم
فاطمه زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
0
3
سلام من اتفاقی با اینجا آشنا شدم. نوشته های همه روخوندم امیدوارم خدا همه رو حاجت روا کنه به حق حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها.
منم مشکل دارم ، بیش از سیزده، چهارده ساله دارم دعا میکنم، هرچی دعا کردم، به هر کدام از معصومین توسل کردم هیچ اثری نداشته. حالا هم خیلی خسته ام، دیگه نمیدونم از زندگی چی میخوام، چرا خدا نمیذاره مشکلم حل بشه، از نظر روحی خیلی به هم ریختم، میدونم هیچکس نمی تونه مشکلمو حل کنه مگه اینکه خدا بخواد، حالا که اتفاقی بااینجا آشنا شدم تصمیم گرفتم این نماز رو بخونم انشاالله منم لیاقتشو داشته باشم که مورد عنایت خانم قرار بگیرم و حاجتمو بگیرم.
انشاالله به زودی میام اینجا و میگم که حاجت منم برآورده شد.
فاطمه زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
0
1
از همه هم التماس دعا دارم، شاید خدا بخاطر دل پاک یه نفر هم که شده حاجتمو برآورده کنه به حق بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا،به حق امام حسن و امام حسین (ع).
كنيز خانم فاطمه زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
0
3
سلام خيلي دلم گرفته بود شب ولادت خانم نماز استغاثه خواندم به بركت شفاعت خانم حاجت گرفتم. ولي حاجت اصلي مونده نذر كردم به بركت خانم فاطمه زهرا افطار و سحرم نان و پنير و سبزي و خرما باشه و نه غذاي تجملاتي و تا آخر ماه رمضان روزهاي جمعه و شبهاي قدر نماز اتستغاثه بخوانم و شب قدر هم از خانم فاطمه و همسرش حاجتم مي خوام. ان شاله خانم منو شفاعت كنه تا وصلت دوباره اي بين من و شوهرم ايجاد بشه. يا فاطمه زهرا از دوري شوهرم بي قرارم توره قسم مي دمت به گلوي بريده امام حسين و گلوي تيرخورده اقا علي اصغر به دل دردمندم نظر كن و منو دست خالي از مهماني خدا بيرون نيام. چون شبها مهمان خانه خدا و سفره خدا هستم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
الهی خدا وصال را برقرار کنه.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
0
4
سلام دوستان مشکلای همتون رو اشالا حضرت زهرا حل کنه همه شما رو قسم میدم به حضرت زهرا برای منم دعا کنید که خیلی کارم گره داره دعا کنید خدا گره کارام رو حل کنه حاله روحیم افتضاه یعنی فقط دعا کارمو حل میکنه دعا کنه
یاران صبح
|
Kazakhstan
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
0
2
بسم الله الرحمن الرحیم
امشب سحر ساعت 3 نیمه شب 20 تیرماه 93 مصادف با 13 رمضان 1435 منم از مادر مهربانی ها ام الائمه حضرت زهرای مرضیه خواستم که از خدا حاجنمو در کمتر از یک ماه برام بگیره خیلی دارم از دوری معصومه جان زجر می کشم خیلی دوسش دارم عاشق به تمام معناشم یا زهرا ادرکنی
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
0
2
سلام بر روزه داران درگاه الهی.دوستان گرانقدر استدعا دارم برایم دعا بفرمائید.گره ها ومشکلات لاینحل زیادوکمر شکنی بر زندگیم سایه افکنده است. به هر دری میزنم حل نمیشود وگشوده نمیشود.با دعای خیرتون بیاریم بشتابید.باسپاس ، بانوی هردو ان شأءالله خودش حاجتتون راروا کند وحاجت مرا نیز بدهد.التماس دعا.
خدايا فقط تورو دارم
|
United States of America
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
0
4
سلام دوستان ازتون خواهش ميكنم برام دعا كنين پدر مادر شوهرم اونو ازم دور كردن الان ١ هفتس هيچ خبري ازش ندارم دارم ميميرم من عاشق شوهرم هستم تورو خدا به خاطر اين روزاي عزيز دعا كنين سر عقل بيان و شوهرم برگرده پيشم ازتون خواهش ميكنم دارم ميميرم تورو خدا واسم دعا كنين
پاسخ ها
سوده
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
یا فاطمه زهراحقه ظالمو به بزرگیت بذار کفه دستش.نذار به ظلمش ادامه بده.خودت خوب میدونی مادرشوهرم منو بیگناه متهم کرده و داره شوهرمو با دروغ مجبور میکنه طلاقم بده.یا فاطمه دستم بجایی بند نیست خودت شاهدی همه تلاشمو کردم واسه زندگیم اما نمیذارن ما زندگی کنیم.خسته شدم
خدايا فقط تورو دارم
|
United States of America
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
0
7
تورو خدا دعا كنين زندگيم از هم نپاشه ابروي خانوادم در خطره ازتون خواهش ميكنم تو دعاهاتون منو فراموش نكنين
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
2
یافاطمه الزهرا یابی بی دوعالم کاری کن دخترم به ارزویش برسدقسمت میدم به حسین شهیدکربلایت حاجت من ودخترم رارواکن یا فاطمه جان
یه مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
1
1
سلام بانو، به حق این ماه مبارک به خداوند مهربان به حق امام حسن وامام حسین (ع ) به حق پدرت و همسرت در حق پسرانم مادری کن و شفاعتشان را بکن نجاتشان بده تا عاقبت بخیر و مقرب خداوند قادر بشوند از دست این دختران کم عقل و هرزه نجاتشان بده توی خانه روز خوش نداریم تو روی پدرشان ایستادند خواهش میکنم شفاعتمان را بکن و در حق پسرهایم مادری کن و دستشان را بگیر تا هدایت شوند شبهای قدر نماز استغاثه را می خوانم ، انشاالله حاجت همه براورده بشود و از همه مهمتر امام زمان ما سلامت باشند و هر چه زودتر در این روزها ظهور کنند و بساط این همه فساد و بی دینی بر چیده بشود 14صلوات بفرستید ..... محتاج دعای همه ی شما حاجتمندان و دلشکستگان هستم . آمین یا رب العالمین
یاران صبح
|
Kazakhstan
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
0
1
امشبم مادر رو همه کاره ازدواجم با خانم مورد نظرم قرار دادم و ازش خواستم که من کسی روندارم خودت ازم دفاع کن خودت این وصلتو جور کن یا زهرا ادرکنی
یاران صبح
|
Kazakhstan
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
0
2
شب بیست و یک رمضان هم مادرو قسم دادم که این وصلتو خودش جور کنه و از خدا برام اجابت بخواد یا زهرا ادرکنی
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
4
من بیماری چشمی دارم
توروخدا دعام کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
3
شوهرم خیلی اذیتم میکنه وبا آبروی من وفرزندانم بازی میکنه همتون را قسم میدم به پهلوی شکسته زهرا دعام کنین منم میخوام نماز استغاثه بخونم وهمهتون را دعا میکنم .
زهرا
|
United States of America
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
3
یا فاطمه زهرا
ای عزیز و نظر کرده خدا ۳ ماه قبل نذر کردم به بزرگی و پاکیت جوابمو دادی ازت متشکرم و ممنونم این بار یه مشکل بزرگی برام بوجود اومد که از همه چیزو میدونی چون بارها و بارها صدات کردم یا فاطمه زهرای مهربون میشه خواهش کنم که این زن رو که بارها به من تهمت ناموسی زده و منو به شوهرش بسته و آبروم رو بارها توی جمع برده و خواسته زندگیمو خراب کنه و یک باره کرده رو از من و زندگیم و شوهرم دوره دور نگه داری ؟ یا فاطمه زهرا میدونی تو دلم چه خبره ازش میترسم میترسم زندگیمو با اومدنش نابود کنه که میدونم میکنه
میدونی چقدر حسوده و بد طینته و بی آبرویه تورو به علیت قسم میدم تورو به خدا قسمت میدم من و شوهرم رو از شرش دور نگه داری ایشالله خوش باشه شاد باشه بچه هاش سلامت باشن ولی به زندگی من کاری نداشته باشه نزدیک من نیاااادددد کشوری که من زندگی میکنم نیاد
تو رو به آبرویی که از من برده و تهمتهایی که بهم زده و قلبم رو خودش و شوهرش شکستن و بهتونهایی که بهم زدن شاهدم باش و نزار بیاد اینجا تو نزار تو نزار تو نزار دستم به دامنت یا فاطمه زهرا
منو مریض کرده تو این مدت شوهرم هم ازشون میترسه چون خواهرشه تورو به خدااا قسمت میدم به شوهرم ثابت کن آه دل من دامنشون رو میگیره بهش ثابت کنین خدا از تهمت ناموسی و بی آبرو کردن یه آدم دیگه نمیگذره هم به شوهر من هم به خودش و هم به اون شوهر معلوم الحال خودش .
یک مادر
|
Germany
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
5
اامشب اخرین سحر ماه رمضان است من می خواهم نماز استغاثه به فاطمه زهرا رابخوانم بررای خوشبخت شدن دختر وپسرم و همه جوانان هر چه زودتر وبراورده شدن حاجات مومنین وپیروزی هر چه زودتر حق بر باطل وازادی زندانیان بیگناه دعاکنم دعایم کنید
امیر
|
Germany
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
1
سلام به همه دوستان منم چن وقته درگیر یه مشکل بزگیم که ابروم در خطره خدایا قسمت میدم به آبروی خانم فاطمه زهرا (س) هم حاجت دل همه این دوستام و منو اجابت کن. انشا الله
دوستان منم دعا کنید
یاران صبح
|
Kazakhstan
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
1
امشبم شب عیده ، شب بیست و سوم تو خواب و بیدار بود که گفتن حکم شرعیتو دادن و شب سی ام بود که گفتن الان دیگه موعدشه ، خدایا به حق ماه رمضان و توسلات بندگان پاکت منم ببخشو به حق حضرت زهرا مادر همه خوبان منم به ممم ععع ممم برسون انشائ الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
1
یا فاطمه زهرا به حق گریه ها و هق هق همسر باوفایت علی توی چاه
دل شکسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
2
یا فاطمه ی زهرا من گناهکارم اما توبه کردن تو رو به حسینت قسمت میدم نزاری یه عده نامرد آبروم رو ببرن و پیش پدرمادرم خجالت زده بشم
ي مرد تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
0
2
داستان زندكيم خيلي دردناكه............مادر نزار بي اون بميرم مادر مهربونيها همه محتاج وساطت خودتيم
بهجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
1
2
یا زهرا به اشکهای حسن وحسبن قسمت میدم حاجت منو بده من نمازتو خوندم یا زهرا
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
0
2
السلام عليك يا فاطمه الزهرا ، يا صديقه كبري - دلي آكنده از غم و اندوه رو محضرت ميارم و قسمت ميدم به حسن و حسين و ابوالفضل و علي اكبر و علي اصغر و امام عصر ، شفيع من نزد خداوند منان شو تا مشكلم حل بشه . التماس دعا
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
0
1
السلام عليك يا فاطمه الزهرا ، يا صديقه كبري - دلي آكنده از غم و اندوه رو محضرت ميارم و قسمت ميدم به حسن و حسين و ابوالفضل و علي اكبر و علي اصغر و امام عصر ، شفيع من نزد خداوند منان شو تا مشكلم حل بشه . التماس دعا
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
0
2
السلام عليك يا فاطمه الزهرا ، يا صديقه كبري - دلي آكنده از غم و اندوه رو محضرت ميارم و قسمت ميدم به حسن و حسين و ابوالفضل و علي اكبر و علي اصغر و امام عصر ، شفيع من نزد خداوند منان شو تا مشكلم حل بشه . التماس دعا
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
0
1
السلام عليك يا فاطمه الزهرا ، يا صديقه كبري - دلي آكنده از غم و اندوه رو محضرت ميارم و قسمت ميدم به حسن و حسين و ابوالفضل و علي اكبر و علي اصغر و امام عصر ، شفيع من نزد خداوند منان شو تا مشكلم حل بشه . التماس دعا
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
1
6
یا زهرا میشه مادر منم بشی امشب؟میشه موقع اشتباهم دعوام کنی؟ میشه زندگی کردنو بهم یاد بدین...آخه من هیچ کسیو ندارم..خیلی تنهام..وقتی میخوام پاک بمونم همه مسخرم میکنن..خدایا نمیخوام گناه کنم...کمکم کن ... خسته ام...خسته....نجاتم بدین یا فاطمه...ی جوری که بفهمم دستمو گرفتین......تروخدا...من حتی بلد نیستم قسمتون بدم....چقد بدبختم...
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
وخداهست وخداهست وخداهست بهم ایمیل بدید
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
0
4
ایشالا حاجت دل همتون به حق خدا و حضرت فاطمه که همه قسمش دادید برآورده بشه.
اگه دلتون شکست منم دعا کنید که به حاجت دلم برسم. تو رو خدا واسه این دل شکسته هم دعا کنید. ایشالا حاجت روا بشید همتون به حق بانو فاطمه زهرا
الهی آمبن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
2
خیلی داغونم،کاش به حق حضرت فاطمه امشب منم حاجت روا شم!
واسه منم دعا کنین...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
2
اه ه ه ه ه ه/خدایا به حق 14 معصوم دعای کسی رو بی جواب نذار.اخه یه تعداد جزء تو کسی رو ندارن که دستشو بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
1
2
سلام برام من هم دعا كنيد تا خانم فاطمة (س)به خاطردل خسته حضرت زينب ولب تشنه امام حسين (ع)وعلي اصغر(ع) اآرزوي همه روبرآورده بكنه وهمه جووناعاقبت به خيرشن من هم همينطورايشااله.
زهرااااااااا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
0
2
يا حضرت زهرا.حداقل بخاطر اينكه اسم من وشما يكي هستش
هميشه هوامو داشته باش
البته ميدونم لياقت اسم زهرا رو ندارم
شیعه فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
0
1
سلام به همه ی عاشقان اهل بیت . همه جهان بداند من با افتخار میگویم که استغاثه کردم به حضرت زهرا سلام الله علیه و باور کنید به یگانگی خدا کمتر از ده ساعت مشکلی که احدی نمیتوانست ان را حل کند به طور معجزه اسایی حل شد . خدایا این راه های فیض الهی را بر همه نمایان ساز . امین
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
1
یا فاطمه مثل دفعه ها ی قبل حاجتم را بده
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
1
یا وجیهه عنداله اشفعی لنا عنداله مارو هم دعا کنید .
goli
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
0
2
يا زهرا تو رو به خدا و اما حسين و امام حسنت قسم ميدم من يك مشكل جسمي دارم تو رو خدا شفام بده خسته شدم بعضي ها ميگن طبيعي خيلي ها مسخرم ميكنن دكتر جواب كرده بچه ها دعام كنيد اونقدر تو سرم ميزنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
0
1
سلام به همگی امیدووارم. حضرت فاطمه یک نظر به همه حاجتمندان بکنه و برامون دعا کنه
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
0
4
سلام.برای منم دعاکنین یه معتادم که نمیتونه ترک کنه.دارم نابود میشم .یا فاطمه زهرا کمکم کن
آمین
پاسخ ها
ازی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
عزیزم خواستن توانستن است حتما میتونی
سعی کن خواهش میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
تلاش کن عزیزم
بی آبرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
1
آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند ...
ملتمس دعا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
0
1
آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند
آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند
مادر جان... یا فاطمه زهرا ... به حقت حسینت به دادم همه ما برس
یا زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
0
1
دو روزه دارم این نمازو میخونم آرومترم...الان بعد از نماز صبحه دعا کردم خود بی بی فاطمه رو واسطه کردم ازشون خاستم ضمانتمو بکنن خدا رو به حق فاطمه زهرا به حق امام علی به حق 5 تن به اسم اعظم خودش قسم دادم حاجتمو بگیریم.با دل شکسته بعد کلی گناه رو سیاه و نا امید از همه اومدم به درگاهت خدا...شرمندم ...اما بازم با پروویی اومدم پیش خودت...پدر و برادر ندارم نیاز به وجود یه مرد واقعی تو زندگیم دارم.یا حضرت فاطمه برام مادری کن خیلی دل شکسته ام خیلی خستم خدایا به حق 5 تن خاهر جوونمو شفا بده به بچش رحم کن.خیلی ناامید و افسرده بودم اما این دو روز یه نور امیدی تو دلم افتاده.خدایا حاجت همه ی این جمعو به حق آبرودار عالم بده.دوستان به حق فاطمه زهرا که همه امیدمون به شفاعت ایشونه ازتون میخام برام دعا کنین خیلی استرس و ترس دارم....التماس دعا
دل شکسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
0
2
سلام من نماز حضرت زهرا رو خوندم بعد نماز با اینکه اولاد پیغمبر نیستم اما یه ریز با چشم گریون خانوم رو با لفظ مادر مادر صدا زدم باورتون میشه جوابمو داد چقدرم قشنگ داد آبروم رو خرید نذاشت جلوی دوست و آشنا انگشت نما بشم هر کس حاجتی داره از خانوم ناامید نشه خیلی بخشنده ست
السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)
محمد
|
United States of America
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
0
2
برام دعا کنید اشتباهی کردم شبا قلبم درد میکنه از این کار ان شا الله به حق آبروی بنت رسول الله آبروی هیچ کس نره
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
1
1
سلام منم خیلییییییییییی خیلیییییییییی روزهای سخت داشتم و دارم ...میخوام این نمازو بخونم توروخدا برای منم دعا کنید.خدایا ناامید و دست خالی منو برنگردون که امیدم از همه جا قطع کردم....
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
0
1
من توسل کردم و جواب گرفتم
ان شاالله حاجات قلبی همه براورده بشه
یا فاطمه زهرا به حق سر بریده امام حسین به حق دستای برید ابوالفضل العباس به حق گلوی تیرخورده علی اصغر واسطه حاجات رواشدن این جمع باش
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
0
1
یا حضرت زهرا نمیدونم چرا به من نگاه نکردی و حاجتمو ندادی . درسته که من خیلی رو سیاهمو گناهکارم ولی ازون روزی که به شما قول دادم زیر قولم نزدم. میدونم ناامیدی بزرگترین گناهه ولی حالم خیلی بده
ريحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
0
1
سلام بي بي فاطمه تورو به نااميدي دلشکستگي جمعيت روز عاشورا که منتظر اب بودن به دستهاي بريده حضرت ابوالفضل قسمت ميدم حاجتمو بدي.همه واسم دعا کنيد که بدجور مشکل بزرگي دارم.واسه رسيدن بهوعشقم سنگ بزرگي جلومه دعا کنيد برداشته بشه.
زهرا
|
United States of America
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
0
5
سلام
یا فاطمه زهرا ، من همونم که چند سطر بالاتر ازت حاجت خواسته بودم که خواهر شوهرم رو ازم دور نگه داری ،همونی که بهم تهمت ناموسی زده بود همونی که شدیدا به زندگیمون حسادت میکنه و منتظر یه فرصته تا زندگیمونو خراب کنه
فقط خواستم بگم متشکرم ازت ، نذرت رو ادا کردم ، به اندازه تمام قطره های بارون که تاحالا به زمین باریده ازت ممنونم و متشکرم
متشکرم
متشکرم که تو این کشور غریب عین یه مادر و خواهر هوامو داری دلم بهت خوشه
قربون اون دامن و دل پاکت بازم ممنونتم عزیزترینم
نرگس
|
Denmark
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
0
1
بانو 18 سال پيش در اوج نا اميدى و ياس به تو پناه آوردم و تو در عين ناباورى جوابمو دادى با يمين استغاثه. حالا دوباره در كمال بى پناهى و غربت به تو رو مى آروم ميدانم آخرين پناهمى. . مشكل بزرگى دارم كه كارى از دست كسى نمياد به جز خودت . حاجت همه حاجتمندان رو خودت بده بانو
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
0
1
سلام
یا فاطمه زهرا، این اولین باری هست که این جملات را میشنوم، برای اولین بار میخوام به شما متوسل بشم.
دیگه طاقتم بریده، سال هاست که برای ازدواجم دارم دعا میکنم، ولی جوابی نگرفتم، دیگه خسته شدم. از این درماندگی، سنم همین طوری داره میره بالا ولی هیچ اتفاقی نمی افته. ازت خواهش میکنم مردی صالح و مومن و مهربان و با اخلاق و با غیرت بهم عطا کنید کسی که هم کفو خودم باشه، یا فاطمه زهرا، خواهرم منو به خاطر مجردیم مسخره میکنه، با فاطمه زهرا خودت خوشبختم کن، ازدواجی همراه با عاقبت بخیری و خوشبختی نصیبم کن. یا فاطمه زهرا کمکم کن دارم دق میکنم.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
0
3
سلام
یا فاطمه زهرا، این اولین باری هست که این جملات را میشنوم، برای اولین بار میخوام به شما متوسل بشم.
دیگه طاقتم بریده، سال هاست که برای ازدواجم دارم دعا میکنم، ولی جوابی نگرفتم، دیگه خسته شدم. از این درماندگی، سنم همین طوری داره میره بالا ولی هیچ اتفاقی نمی افته. ازت خواهش میکنم مردی صالح و مومن و مهربان و با اخلاق و با غیرت بهم عطا کنید کسی که هم کفو خودم باشه، یا فاطمه زهرا، خواهرم منو به خاطر مجردیم مسخره میکنه، با فاطمه زهرا خودت خوشبختم کن، ازدواجی همراه با عاقبت بخیری و خوشبختی نصیبم کن. یا فاطمه زهرا کمکم کن دارم دق میکنم.
جواب زهرا خانم
|
Kazakhstan
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
0
0
سلام زهرا خانم : 11 ماه به خاطر دختر خانمی که دوسش داشتم منتظر وایسادم و جنگیدم اما ردم کردن با بدترین لحن ، منم نماز استغاثه و خیلی کارای دیگه انجام دادم اما نشد ، آخرش به این نتیجه رسیدم که تا خدا راضی نباشه هیچ اتفاقی نمی افته ، دختر خانم و اکثر خونوادشون راضی بودن ولی 3 نفر مخالف کار خودشونو کردنو حتی تهمت هم خوردیم ، منم خیلی نا امید شدم ولی چاره ای نیست تا خدا چی بخواد ، من از کرمانشاهم حتی تا قم رفتم مسجد جمکران دعا کردم ولی هیچ خبری نشد که نشد انشا الله به خواستتون برسین
سودابه
|
United States of America
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
0
0
سلام من امشب برای اولین باراین نمازراخوندم به فاطمه زهراقول دادم که تاچهل روزاین نمازرابخونم فقط به حق امام حسین قسمش دام که جوابم رابده چون توزندگیم خیلی سختی کشیدم عقدکردم وطلاق گرفتم تهمت ناموسی شنیدم هزاربدبختی دیگه کشیدم شش ماهه که هرروزصبح زیارت عاشوراباصدلعن وسلام میخونم چهارماهه که هرشب نمازشب میخونم یازده بارقران ختم کردم دوماهه که حدیث کسامیخونم باخیلی ختم های دیگه اماخداجوابم رانداده خیلی ناامیدم اگه فاطمه زهراجوابم رانده داغون میشم تورابه خدابرام دعاکنین یافاطمه زهرا تورابه حق گلوی بریده امام حسین به خاطرمادرم که هم اسم شماست جوابم رابدین یافاطمه زهرابه حق حضرت زینب جوابم رابده دیگه توان ندارم
سودابه
|
United States of America
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
0
1
انشاالله چهل روزدیگه میام به همه میگم که فاطمه زهرا جوابم راداد
نرگس
|
Denmark
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
0
1
يا زهرا يا زهرا يا زهراى مرضيه كنيزتم. باورم نميشه خدايا 9 روز پيش به درگاه بانويم استغاثه به جا آوردم و همين الان جوابمو داد. ديگه داشتم نا اميد ميشدم داشتيم از پا ميافتاديم ديگه ميخواستم فردا هم استغاثه را به جا بيارم. كه همين الان جوابمو دادى ازت سپاسگزارم
نرگس
|
Denmark
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
0
3
بانو كنيزتم. بانو 10 روز پيش در اوج نا اميدى اين استغاثه را به جا آوردم( بالاتر هم نوشتم). امروز ميخواستم دوباره اين نماز را بخوانم كه در اوج شگفت ديشب جوابمو دادى باورم نميشه. مشكل داشت از پا درمون مياورد ازت سپاسگزارم كه در اين غربت تنهام نگذاشتى و شرمنده ام نكردى. تو آخرين اميدم بودى و من به تو پناه آوردم. تو را به گلوى بريده امام حسينت قسم در اين ايام عاشورا و محرم حاجت همه را روا كن بانو.
سودابه
|
United States of America
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
0
1
سلام نرگس خانم خوشحال شدم که حاجت گرفتین تورابه حق فاطمه زهراقسم ازتون خواهش میکنم شماکه پیش خانم ابرودارین یک باربرای من هم نمازاستغاثه بخونین توقع زیادی دارم ببخشید حال روحی خوبی ندارم پیامی که چندسطربالاترنوشتم رابخونین خودتون راجای من بذارین به خداتحمل لحظه به لحظه این زندگی برام سخته من خواهرندارم شما جای یک خواهربهم کمک کنین به مادرم فاطمه زهرابگین من رابه ارزوم برسونه یه نگاهی به این حال پریشونم کنه
مجید
|
United States of America
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
0
0
سلام.همین که ما ها توفیق اینرو داشتیم که محتاج عنایت بی بی فاطمه باشیم جای شکر داره پس تورو خدا برا گرفتن حاجت از این خانوم به مصبیت هایی که دیده قسمش ندید چون با این قسم ها همه اون دردهارو براش تازه میکنیم. وقتی داغ فرزندی رو به مادرش یادآور میشیم جگرش بیشتر مسوزه.
یا زهرا، ای نقطه پرگار خلقت عالمین
نرگس
|
Denmark
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
0
0
سودابه خانم عزيز حتما امروز اين استغاثه را براى شما به جا ميارم و از بانوى دو عالم ميخوام هر حاجتى كه داريد بر آورده بشه
پاسخ ها
دل شکسته
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
سلام نرگس خانم من ازدواج کردم اما باشوهرم اختلاف پیداکردم حالا منوفرستاده خونه بابام من الان 5ماه خونه بابام تازه 31میلیون پول پس اندازموبرداشته طلاقم هم نمیده توروخدابرام نمازاستغاثه بخون فداتشم آخه من خیلی گناهکاروروسیاهم دل پدرومادرم روشکستم
سودابه
|
United States of America
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
0
0
ممنونم نرگس خانوم به خداشرمنده ام کردی درحقم کطف کردی
بی لیاقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
0
0
هیچ رویی ندارم خانم جان.....منو چه به صدا کردن بانویی چون شما.
ساده دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
0
1
السلام علیک یا فاطمه الزهرا(ع)
عاشق خانم فاطمه ازهرا هستم من یه بار این نماز رو خوندم و واقعا معجزه شد و به حاجتم رسیدم بازم یه مشگل خیلی بزرگ دارم و دوباره ازشون اتماس کمک دارم خواهش میکنم هر کی این پیامم رو خوند ازته دل برام دعا کنه مشگلم حل بشه خیلی خیلی ممنون
یاران صبح
|
Kazakhstan
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
0
0
من امشب نماز سیف القاطع رو خوندم انشاالله همه حاجت روا شن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
0
0
باسلام
ببخشید منابع این مطلب چقدر صحت دارد؟ مگه میشه؟ آخه با عقل جور در نمیاد
ازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
0
0
سلام به همه برای برادر من که تو شرایط بدی هستش دعا کنید اخه داره ترک میکنه به حق ابروی زهرا خدا به همه ی جوونا کمک کنه
سودابه
|
United States of America
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
1
سلام یافاطمه زهراشماکه هم اسم مادرم هستین ازحال مادرو برادارام خبرداری تورابه حق محسن نشکفته قسمت میدم جوابم رابده اگه شماجوابم راندین من چه جواب برادرم رابدم بگم چه مادرم خودت که میدونی چه قدربیتابه .به حق زینبت امشب ازبس اشک رختم چشمام باسرم دردمیکنن مادرجانم من چه کارکنم
سودابه
|
United States of America
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
0
2
سلام مادرجونم 23روزه که هرروز نمازاستغاثه رامیخونم اماهنوزخبری نشده مادرجانم من چه جواب برادرم رابدهم مادرم هم اسم شماست خیلی هم هوای برادرم راداره مادرجانم توهم برای من وبرادرم مادری کن دل برادرم رانشکن به خاطراون جوابم رابده تورابه حق سربرنیزه امام حسین جوابم رابده به حق گلوی بریده امام حسین نمیدانم چه جوابش بدم
نسرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
0
0
یاحضرت فاطمه قسمت میدم تروبه جون بچه هات کمکم کن من ای9سال دارم انتظارمیکشم که مادربشم یه بچه سالم وصالح بهم بدی که زندگیم ازای حالت دربیاد بخداتنهایی دیوانم کرده افسردگی گرفتم دارم ازپادرمیام کمکم کن یافاطمه زهرا،تروخدابرام دعاکنید
tina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
0
1
Az khoda mikham hajate hamaro rava kone,
Nasrin joon az tahe delam barat arezo kardam ke khoda mojezeye zendegito, fereshgteye kocholoto zodtar behet ata kone, man dar hine doa kardan didam ke to ye fereshteye kocholoro az khoda hedye migiri, pas iman dashte basho amnchizi ke mikhay ro hes kon ta bedast biyari
مریم
|
United States of America
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
0
0
سلام:
من یک باربه پهلوی شکسته بی بی امام حسین (ع)راقسم دادم کمکم کرد حالا یک مشکل بزرگ دارم ازش میخوام کمکم کنه ازهرکسی هم این مطلب رو میخونه می خوام واسم دعا کنه دلم خیلی شکسته
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
0
0
من خیلی گناهکارم خیلی خیلی انقدر که گناهی نبوده انجام نداده باشم .. از خدا غافل بودم دو هفته پیش یه گرفتاری برام پیش اومد واسه اولین بار رفتم در خونه بی بی دو عالم حضرت زهرا از ته دل صداش زدم و حاجتمو گرفتم به خاطر نظری که به این گناهکار کردن توبه کردم امیدوارم که خدا کمک کنه توبه ام رو نشکونم
سید علی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
0
1
مادر جان دوووووووووووووست دارم...
مادر جان منم سید علی پسرت....
مادر جان کمکم کن....
مادر جان حالم خیلی بده...
دستی به سرم بکش...
سودابه
|
United States of America
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
0
1
مادرجان خیلی دلم گرفته کی دیگه جوابم رامیدین به جان امام حسین دیگه توان ندارم چندروزبیشترنمونده تاچهل روزنمازاستغاثه تموم بشه پس چی شددیگهچراجوابم رانمیدین؟به خدادارم زجرمیکشم
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
0
0
یا فاطمه الزهرا
بی بی جان جان حسینت دست منم بگیرند۰۰۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
0
1
باسلام و تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و تسلیت خدمت خانم فاطمه زهرا (ص) ... برادران و خواهران عزیزم منم چند وقت پیش بیکار شده بودم نماز استغاثه به خانم فاطمه (س) رو خوندم در عرض دو سه روز یه شغل خوب تو یه شرکت خوب پیدا کردم شکر خدا و وظیفه خودم دونستم بیام و به شما هم بگم با اطمینان و امید با این بانوی بزرگوار توسل کنید انشا الله حاجتتون و مشکلتون حل میشه ... الانم قصد دارم انشاالله در مورد ازدواج و زیارت کربلا متوسل شم به خانم فاطمه زهرا (س) و حتما امیدوارم ایشون من رو سیاه رو دعا می کنند و حاجتم براورده میشه انشاالله ... فقط دوستان حتما موقع طلب حاجاتتون اول از خانوم ظهور فرزند بزرگوارشون رو بخواین تا دعا کنند و همیشه ظهور حضرت رو جزو حاجات اصلیتوت قرار بدین تا انشا الله خانم هم واستوت دعا کنند
التماس دعا و در امان حق.
سودابه
|
United States of America
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
0
1
مادرم امشب شب اخراستغاثه ام بودچهل روز پیش ازتون خواستم حاجتم رابدین باهاتون عهدکردم که چهل شب نمازاستغاثه رابخونم من به قول خودم وفاکردم اماشما دلم راشکستین جوابم راندادین امشب هم برادرم همون سوال راپرسیدچی جوابش بدم بگم فاطمه زهراهم بهم رحم نکردجوابم رانداد خیلی دلم گرفته تورابه حق گلوی بریده امام حسین تواین شب اربعین ناامیدم نکن جوابم بده
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
0
0
یا فاطمه زهرا ....... نماز نخونده حاجت گرفتم....
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
با سلام، دیدم کسانی قصد ازدواج دارند گفتم واسطه بشم و این طرح جدید را معرفی کنم شاید کمکی کرده باشم. ان شاالله.

ازدواج از طریق مرکز دولتی تبیان :

کسانی که در تهران ساکن هستند یا دانشجوی تهران هستند یا در اطراف تهران زندگی می کنند. یا شاغل در تهران هستند. میتونن در طرح همسان گزینی تبیان شرکت کنن تا هم کفو ترین شخص به آنها معرفی شود.

این طرح دارای مجوز رسمی می باشد.

ثبت نام در این طرح و کلیه خدمات رایگان می باشد.

زمان شروع ثبت نام : پس از ماه صفر و همزمان با جشن های ربیع الاول

لینک سایت مربوطه و هر گونه توضیحات دیگر :

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=289115

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=289347

http://hamsan.tebyan.net
احمد
|
United States of America
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
0
2
سلام
السلام علیک یا فاطمه الزهرا س
خانم جان شمارو قسم میدم به غربت همسرتان حضرت علی ع خانم جان نماز خوندم واز شما می خوام که آن دختری که شما و امام رمان و اهل بیت رازی هستید نصیبم بشه و خانم جان خودتون مسیر صحیح رو به من نشون بدید ان شاالله دوستان من برای همه دعا می کنم شما هم برای ما
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
0
1
ان شا الاه که همه به هر چی که خدا مصلحت میدونه برسن خدا کنه خانوم فاطمه صدای من رو هم بشنوه
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
0
1
سلام بچه ها لطفا برام دعا کنین واقعا محتاج دعام
خواهش می کنم دعام کنین
سمیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
0
1
سلام پس چرا خانم بمن توجهی نمیکنه ینی من پیشش انقد بی ارزشم؟؟؟
منا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
0
0
سلام.من از یکی از دوستام شنیدم که نماز استغاثه واقعا جواب میده.مشکلی دارم که واقعا هر چی دعا کردم و توسل داشتم هیچ جوابی نگرفتم.و امروز این نماز رو به توصیه دوستم خوندم.امیدوارم که به آبروی فاطمه زهرا خدا جوابم رو بده.وگرنه من که پیش خدا کمترینم.....انشاله به زودی جواب بگیرم و بیام به همتون بگم.....
سید
|
Hungary
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
0
0
یا فاطمه زهرا یا بانوی دو عالم تو رو به امام رضا قسمت میدم که شفاعت وحاجات منو از درگاه خداوند مهربان بخواهی ,با توسل به شما و توکل به الله تعالی امیدوارم .دوستان التماس دعا خیلی گرفتارم
زهرا
|
United States of America
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
0
0
سلام يا فاطمه زهرا
كمكم كن يه كار خوب پيدا كنم خيلي دوست دارم كه بتونم يه كار خوب با حقوق خوب پيدا كنم تورو خدا كمكم كن ميدونين كه به پول نياز دارم همينجا نذر ميكنم كه اگه حاجت گرفتم دوباره بيام اينجا و ازتون تشكر كنم نذرم رو هم ادا كنم. عاشقتم تنهام نزارين
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
0
1
سلام دیشب نماز استغاثه خوندم به نیت اینکه حاجتم روابشه دعام کنید تبانو فاطمه زهرا نظر لطفش شامل حالم کنه مشکلم چندروز بعد ایام فاطمیه بوجود اومد مو امیدوارم بانو فاطمه خودش کمکم کنه و حاجت روا بشم دیشب خواب دیدم به زیارت یه سید میرم امیدوارم برای براورده شدن حاجتم باشه امروز نماز جعفرطیار خوندم و نماز استغاثه به امام زمان با هر کلمه جلاله الله اشکام جاری میشد ان شاله که خدا رحمتش شامل حالم کنه برام دعا کنید ...ان شاله حاجت دارا جات بگیرن
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
0
1
سلام بر پیامبرصلح ودوستی وخاندان پاکش ناشیعیان افتخارمون وجودنازنین اولیا خداست تاکورشود هرانکه نتوانددید
ملیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
0
2
دوستان سلام
فقط میهواستم بگم که از این نماز و از این خاندان غافل نشید این بزرگواران خیلی آبرو دارند پیش خداوند و خیلی هم مهربانند .
من سه بار در عمذم تا الان این نماز را خواندم و حاجت گرفتم البته در هر سه بار از همه جا ناامید شده بودم و وجودم از شدت غم به تنگ اومده بود
واسه همتون آرزوی خوشبختی دارم و موفقیت و سلامتی و رسیدن به حاجات اگر به صلاج باشهو
برای همه مردم و انسان ها...
توی دعاهاتون منم فراموش نکنین
و در راس همه دعا و فرج مولاست...
یا علی
زهرا
|
Germany
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
0
1
سلام.خواهش میکنم برای من دعاکنید
خیلی خیلی ناامیدهستم حتی دیگه نمیخوام زندگی کنم
دعاکنیدحاجت روابشم
بااینکه میدونم هیچوقت نمیشه امااین نمازمیخونم
اخرین امیدمه
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
0
دوستان توروخدامنو هم دعاکنین.دعای دیگران درحق یک نفر؛زودتر روامیشه
واقعا دیگه بریدمو خسته شدم.دعاکنید تا به بیراهه کشیده نشم.
یافاطمة الزهرا.ای بی بی دوعالم باتوکل بخدا وامید به مهربونی و نظرلطفتون
میرم تانمازوبخونم و امید دارم که امیدوارم میکنید
فاطمه
|
United States of America
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
0
0
یا زهرا تو را به ساعتی که با حسن و حسینت با علی و پدر نبیت و با جبراییل زیر عبا قرار گرفتی به عظمت ان لحظه کمکم کن وحاجت روام من .هرچه زودتر شفای چشمهای دختر کوچیکم و بده خدا رو به شما قسم دادم ولی من ابرویی پیشش ندارم .شما رو به مهدیت قسم به دخترت زینب قسم حاجتم رو از خدا بخواین
الناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
0
2
یا فاطمه زهرا قسمت میدم به محسنت ، اول حاجت همه رو پیش خدا شفاعت کن بعد منو عشقم که دو ساله منتظر جواب بله از بابای منیم رو بده . یا فاطمه منو اون بی هم نمیتونیم تورو جان مادرت شفاعتمون کن میدونم خیلی گناه کردیم خیلی توبه کردیمو باز شکستیم ولی به احترام خودت مارو شفاعت کن یا زهرااااااااااااااااااااااااااااا
از همه میخوام منت بر سرم بزارن مارو دعا کنن بخدا خیلی محتاجیم . دعا کنین بابام رضایت قلبی بده
غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
0
0
با سلام،ان شاالله حضرت فاطمه زهرا،مادر بزرگوار،،بنت پیامبر همونجور ک حاجت منو وقتی لب پرتگاه بودم،دستم از عالم و آدم بریده بود محکم گرفت و بزرگترین معجزه رو تو زندگیم برام علنی کرد..حاجت شما تک تک دوستان عزیزم رو روا میکنه.فقط از ته دل خودتونو ب این بانوی بزرگ متوسل کنید بدون شک حاجت روا میشید،اسم حضرت زهرارو از ته دل ب زبون بیارید،صداش کنید،من کمتر از 40روز حاجت گرفتم،ناامید نشید.بخداوندی خدا متوسل شدن ب بانوی دو عالم کم سعادتی نیست..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
0
0
سلام اهل ایمان شماروبه فاطمه زهراقسم میدم دعام کنید خدامعجزه کن خدا مامانم روبه خاطرفاطمه زهراخوشحال کن حاجت شرعی دارم یاخانم فاطمه زهرا ادرکنی
آتنا
|
Germany
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
0
0
به نام خدا
سلام یا زهرای مرضیه
من یه دختر 31 ساله ام 4 تا حاجت تو دلمه خودت میدونی و بس کمکم کن میخوام قسمتم کنی و بطلبی این هفته نماز استغاثه بخونم من حاجت های دلمو بگیرم. کمکم کن یا بنت رسول الله. قسمتون میدم به سر بریده ی پسرتون دل شکسته مو با براورده کردن حاجتهام آروم کنی
میدونم میدونم گنهکارم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
0
با سلام محضر مبارک دوستان
خانم فاطمه زهرا حاجت همه رو میدند فقط از ته دل ازشون بخوایند که ایشالا به درگاه خدا واسطه بشند که فرج فرزندشون نزدیک بشه...
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی
رقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
0
سلام خانم يا فاطمه زهرا بچه دار نميشم. تو رو قسمت ميدم به علي اكبرت بهم يه اولاد سالم صاح بده دست خالي برم نگردون از در خونت برام دعا كنيد
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
0
یا فاطمه زهرا،گناهکارام اما راه بجایی ندارم،از هر در برانی از در دیگر التماس دعا دارم
دلم پره و چشمام پرتر،از گناهانم خجالت زده ام و امیدم فقط به شفاعت اهل بیت پیش خداست
دوشنبه امتحانی دارم که 4 دفعه رد شدم،نماز را امروز خوندم دوستان برایم دعا کنید قبول بشم و حاجت روا شوم.
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
0
یا فاطمه زهرا،گناهکارام اما راه بجایی ندارم،از هر در برانی از در دیگر التماس دعا دارم
دلم پره و چشمام پرتر،از گناهانم خجالت زده ام و امیدم فقط به شفاعت اهل بیت پیش خداست
دوشنبه امتحانی دارم که 4 دفعه رد شدم،نماز را امروز خوندم دوستان برایم دعا کنید قبول بشم و حاجت روا شوم.
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
0
0
یا فاطمه زهرا،گناهکارام اما راه بجایی ندارم،از هر در برانی از در دیگر التماس دعا دارم
دلم پره و چشمام پرتر،از گناهانم خجالت زده ام و امیدم فقط به شفاعت اهل بیت پیش خداست
دوشنبه امتحانی دارم که 4 دفعه رد شدم،نماز را امروز خوندم دوستان برایم دعا کنید قبول بشم و حاجت روا شوم.
مهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
1
سلام به تمام دوستان و حاجتمندان. من هروقت برام مشکلی پیش میاد به نیت رفع اون مشکل روی پشت بام نماز حاجت میخونم. هربار مشکلاتم حل شده خیلی سریع. حتی مسکلاتی که امید به حل اون نداشتم. به شما هم توصیه میکنم انجام بدین. التماس دعا از همه تون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
0
سلام عزیزان من به هر دری میزنم باز نمیشه مشکلاتم دارن ازپاروبالا میرن گره ی توو زندگیم باز نمیشه مامانم مریضه خودم مریضم خواستگارندارم برا منم دعاکنید
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
1
منم ابروم در خطره برام دعا کنید خیلی گناه کارم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
2
مریض دارم اوضاع روحی خیلی بدی دارم برام دعا کنید
فیروزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
0
السلام علیک یا بنت رسول الله
یا فاطمه زهرا (س)ای دختر رسول خدا قسمت میدم به سر بریده آقام امام حسین ودست قلم شده آقام ابوالفضل العباس از خدا بخواه بخت برادر وخواهرهای من باز بشه ،پدرو مادرم سنشون بالاست همیشه از خدا میخوام تا عروسی بچه هاشونا ندیدن از دنیا نرن ،شما هم برام دعا کنید از خدا ناامید نیستم اما نمیدونم حکمتش چیه وضع مالیمون بد نیست اما کارامون جورنمیشه
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
0
من جوانی 35ساله هستم بعلت مشکلات مالی هر لحظه داره ابروم بیشتر میره دارم یواش یواش کارم به علت چکهایی که دست مردم دارم به زندان میافتم تو را به حق فاطمه زهرا برایم دعا کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
1
اللهم صل علي فاطمه و ابيها و بعلها و بنيها بعدد ما أحاط به علمک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
0
خسته ام زهرای مهربان،میدانم ک یقینا از تمام مادران سرزمینم ،ن از تمام مادران دنیا مهربان تری-امشب اگر بخوانیم ب مجلست می آیم،بیمارم ناراحتی معده دارم .لاغر شده ام ،درد میکشم ،از لحاظ روحی هم کلا بهم ریختم ،خسته ام ،بریده ام ،احساس میکنم کسی کمکم نمیکند ،کسی ب فریادم نمیرسد.ب هر که متوسل میشوم حاجت روا نمیشوم .نفسم بند آمده .مادرم ب فریادم رس
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
1
السلام و علیک یا بی بی دو عالم . به حق لااله الا الله شفیع همه حاجتمندان به درگاه الهی باشید . آمین
خسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
1
سلام دوستان شهادت بانوی دو عالم را به امام زمان و شما دوستان تسلیت میگم هر کسی کامنت منو خوند از ته دل برای رفع مشکلم یه صلوات بفرستید سپاس از همه شما دوستان
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
0
سلام خدمت همه دوستان گرامی همه کامنت ها را خوندیم و هدف همه مشترک و برآورده شدن حاجت میباشد امیدوارم به حق فاطمه زهرا (س) و ائمه اطهار هر کس هر حاجتی داره انشاالله حاجت روا بشه و حاجت این بنده حقیرم برآورده بشه دیگه واسه من حرفی نمیمونه تمام دوستان لطف کردند و از ته دل خواستند که حاجنشون برآورده بشه امیدوارم که اون چیزی که خدا مقدر کرده رو بخوایم و خلاف جهت او حرکت نکنیم و بهانه رو نذاریم که چرا دعای ما اجابت نمیشه التماس دعا برای شادی روح شهدا و بر آورده شده حاجات جمع و بقیه مردم صلوات .
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
خانم عزیزم ،بانو فاطمه ی زهرای خوبم ،برای گناهم روی سجده در درگاه خدا و خوندن نمازتون رو ندارم ،هرچند دلم آروم شده از نامتون و از کمک نرجس خاتون مادر آقا و پسرتون حضرت مهدی ولی بانو جان خودت دستم رو بگیر عزیز دل که این آرامش ابدی باشه و من گناهم بخشوده بشه و به دلم بنداز که راضی هستی از اینکه این نماز رو بخونم یا نه...و کمکم کن زندگیم خوب پیش بره ،بانوی خوبی ها اسمت به قدری خاصه که من شرمم میاد به زبون بیارمش ،بانو جان من لیاقت اسمت رو ندارم ،من خیلی گناه تو زندگیم کردم ،کاش کمک کنی پاکشون کنم و زندگیم با نور و عشق شما پیش بره ،بانو جان دستم رو بگیر منو از این منجلاب بیرون بکش و لطفا کمک کن به زودی شاغل بشم و تشکیل زندگی مشترک با بهترین و مناسب ترین فرد از نظر شماروبدم و آروم بگیرم وامسال سال 94 که در پیشه سال خوبی برای منو خانوادم و رفع مشکلاتم باشه ،بانو با هر حاجتی که از اسم پاکت و روح بزرگت بگیرم به خدا قسم میام و همینجا ازش مینویسم تا هرکسی مثل من رسید به اینجا دلش آروم بگیره و بدونه شما چقدر خوبین و اسمتون چقدر پر برکته ،من هنوز نماز رو نخونده قلبم آرومه ،بخونم چه گشایشی میشه خدای بزرگ میدونه ،از همین حالا ازتون ممنونم خانم عزیز بانو فاطمه ی زهرا (س)
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
سلام فاطمه جان سلام بهار هر دل خزان زده
عزیزدل مصطفی دلم گرفته کوله بارم پره از گناه ابروم در خطره قسمتون میدم به حق اقا صاحب الزمان به حق ولی نعمتم علی ابن موس الرضا پیش خدا شفاعتم کنید ابروم نره منو ببخشه به خاطر پدرو مادر پیرم خانوم شفاعتم کنید بزار ابروشون نره یه عمر نوکریتونو کردن ولی من خیلی بی عرضه بودم امشب میخام نماز استغاثه بخونم خیلی خسته ام از همه چی خیلی بی غیرت شدم یا فاطمه الزهرا قسمتون میدم به مظلومیت علی به تنهایی علی قسمتون میدم به رقیه به سکینه به عذابایی که کشیدن شفاعتم کنید من هیچ کسیرو ندارم کمکم کنه دستمو بگیره با دل شکسته ازتون میخام شفاعتم کنید ابروم نره فاطمه جان خیلی دوستتون دارم.
برای همه دوستان ارزوی قبولیه حاجاتشونو دارم.التماس دعایه فراوان
رقیه
|
United States of America
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
7
1
بزرگترین دروغ و خرافه ای است که ساخته اند و به دست عوام الناس داده اند. در دین مقدس اسلام هیچ سجده ای و هیچ ذکر سجده ای جز برای خدا جایز نیست و شرک است.
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
0
1
سلام بانوی پاکی ها با وجود تمام نگرانی های که داشتم توسل به شما و واسطه قرار دادنتون خیلی خیالمو راحت کرد خیلی اروم شدم یه گناه خیلی بزرگیرو ترک کردم این بهترین هدیه بود برای من
خیلی خوشحالم چقد از خودم و خدای خودم دور شده بودم ،حالا خدا رو بیشتر کنارم حس میکنم خیلی وقت بود که با این احساس غریبه شده بودم خانوم خیلی خوشحالم .
دوست عزیز رقیه خانوم با کمال احترام باید خدمتتون عرض کنم که ذکری که قربت الی الله باشه و هدفت با اون ذکر تقرب جستن به ایزد یکتا باشه فک نمیکنم اشکالی داشته باشه.
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
0
1
فاطمه جان دلم به اندازه تمام اسمان تنگ است کمکم کنید
عاشق تو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
1
نماز رو خوندم بانو ...بعد این همه سال اولین نماز استغاثه به شما بود ...خیلی گره تو زندگیمه ،بانوی خوبی ها واسطه ی بین منو خدا میشی ؟ خیلی کم اوردم خیلی غم دارم ،خیلی سر راهم بن بسته ،یا فاطمه ی زهرا تو رو خدا سریع تر کمکم کن تا از دست نرفتم ،من به کی به جز شما رو بندازم ؟ خانم پاکی ها به دادم برس ،به دادم برس ،نجاتم بده ،تورو به پسرانت امام حسن و حسین عزیز قسم میدم ، کمکم کن ،خواهش میکنم ....
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
1
اگر حوادث سه گانه فقر، بيماري و مرگ وجود نداشت، انسان در برابر هيچ چيز سر فرود نمي‌آورد. امام حسین(ع)
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
0
سبقت از سایه ها به بیشتر دویدن نیست . به سوی نور که باشی؛ سایه ها در پس تواند ...
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
0
3
خانم جان، مادر همه ی عالمیان دوستتون دارم.هر چند که هیچ وقت اون طور که باید نشناختمتون، اما یاد مظلومیتتون که میفتم خجالت میکشم از خودم که من چه میکنم و شما چه کردید
بی بی جان دیشب این نمازو خوندم، دلم بدجور شکسته.تو رو به علی (ع) قسمت میدم خانمی کن و منو ناامید برنگردون از در خونه ت...
بی فاطمه
|
United States of America
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
0
0
سلام بر دختر رسول خدا
سلام بر نور دیدگان رسول خدا
سلام بر میوه دل رسول خدا
سلام بر همسر ولی خدا
سلام بر مادر سرور جوانان بهشت
سلام بر مادر ائمه اطهار
سلام بر سرور زنان دنیا
سلام بر فاطمه زهرا
.............................
سلام بر بی بی فاطمه .
نور دیدگانم..........
نرجس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
2
السلام علیک یا زهرای مرضیه
من جلوی حضرت زهرا شرمنده ام اشتباه بزرگی کردم یا زهرا تورو به شش گوشه ی حسینت به قبر بی شمع و چراغ امام حسن از خدا بخواه آبروم حفظ بشه وهمه چی برا همیشه ختم بخیربشه
دوستای عزیز شما هم دعام کنید
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
1
دلم کمی خدا می خواهد کمی سکوت، دلم دل بریدن میخواهد، کمی اشک ، کمی بهت ، کمی آغوش آسمانی ، کمی دور شدن از این جنس آدم
الناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
0
1
یا فاطمه زهرا بخدا از تو شرمنده ام. چه توبه هایی که کردمو شکستم و چه گناه هایی که مرتکب شدم/ یا خانم فاطمه تورو قسم به محسنت مارو شفاعت کن خدا مارو ببخشه میدونم لیاقت بخشش نداریم ولی به احترام علی قسم شفاعتمون کن...
( محتاج به دعای همه ایم )
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
0
2
یا فاطمه الزهرا

اگر عالم شود انگشتر ناب تو بر انگشتر عالم نگینی.
دوستان پیشاپیش بهار فاطمی مبارک باد.
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
0
0
یا زهرا (س) هر سال منم عبد عطایت مادر خوشبخت شدم من از دعایت مادر نوروز که قابلی ندارد بی‌بی صد عید ، الهی به فدایت مادر . . .
ناهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
0
0
یا مولاتی یا فاطمه اغیثینـی
کمکم کـن .. خستم و تنها ..
میدونی تو این مدت بهم چی گذشته.
نجاتم بده بحق خون بی گناه ریخته شده علی اصغر امام حسینت .. :(
گره های کور زندگیم رو باز کن
سیمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
0
0
به خودش قسم توبدمشکلی گرفتارم ولی سره نمازخداروقسم دادم به وفات خانوم فاطمه ی زهرا بخداهمون لحظه اروم شدم.ولی هنوزم مشکلم حل نشده اما ارومترم.همتونوقسم میدم به عزیزترین فردزندگیتون برام خیلی دعاکنید.خداحاجت همتونوبده
سیمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
0
0
یافاطمه ی زهرا.قسمت میدم توروبه حق پدرت حضرت رسول توروبه حق امام حسین توروبه ابروی حضرت زینب ارومم کن حاجتموبده یاخانوم فاطمه ی زهرا .تروخدابرام دعاکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
0
0
فاطمه جان کسیرو ندارم، شفاعتم کن بانو
دوستان عزیزم خیلی به دعا احتیاج دارم مطمئنم که دل همتون شکسته تر و پاک تر از منه برام دعا کنید.
با ارزوی سعادتمندی و قبولی حاجات برای یکایک شما عزیزان.
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
0
0
توروخدا برای شفای بیماری منم دعا کنید. تو این بهار فاطمی دل به کرم خودش بستم که شفاعتمو پیش خدا بکنه. خیلی محتاج و تنهام
خواهر همون پسرکی که شفاش دادی
|
United States of America
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
0
1
یا فاطمه ی زهرا میدونم قهرت گرفته از دشمنات نخواستی کسی حتی مقبره تو هم بدونه کجاس :( یا فاطمه ی زهرا میدونم با دلی شکسته از این دنیا رفتی ... درد کشیدی پس درک میکنی منو ! من از شیعه ی شما هستم من از خودتون هستم اگه لیاقتشو داشته باشم یا فاطمه ی زهرا بیا و به من و حال و وضعیتم نظری کن ببین چه حالی ام ببین چطوری ام مریضم مریض ... خستم به خدا نجاتم بده از شر این همه نا ارامی خستم بخدا همه درها به روی من بسته شده کمک کن بهم که دیگه نایی برام باقی نمونده ... من جوونم سنی ندارم هنوز اول زندگیمه نذار جوونیم به باد بره به تو خونه نشستن تموم شه درس دارم زندگی دارم کار دارم از همه چی دور شدم از ارامشم از زندگیم از همه خوشی ها و جوونی هام فقط واسه یه چیز کوچیک ! که امون منو بریده ایمانم به توئه فاطمه زهرا همون طور که برادرمو از مرگ حتمی نجات دادی منو از این مشکل که برام توانی نذاشته هم نجات بده امیدم به خدا و شماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
0
0
یافاطمه زهرا تواین شب وفاتت به تو توسل کردم خدایا توروقسم میدم به آبروی زهرا ، منو ببخش خدایا قسمت میدم به پهلوی شکسته زهرا منو ازاین بدبختی که خودم باعثش شدم نجاتم بده خدایا خدایا من سگ درگاهتم نزار آبروم بره یافاطمه زهرا وساطتت منو بکن نزد خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
0
1
یافاطمه زهرا تواین شب وفاتت به تو توسل کردم خدایا توروقسم میدم به آبروی زهرا ، منو ببخش خدایا قسمت میدم به پهلوی شکسته زهرا منو ازاین بدبختی که خودم باعثش شدم نجاتم بده خدایا خدایا من سگ درگاهتم نزار آبروم بره یافاطمه زهرا وساطتت منو بکن نزد خدا
زهرا هستم یه مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
0
1
خیلی خوبه اینجا جای درددل خیلیهاس انشاالله همه حاجت بگیرن منم ابروم پیش مردم نره واسه منم دعا کنین
پژمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
0
1
یا زهرا کمکم کن مشکلم حل شود دیگر ازدست کسی کاری سآخته نیست خودت حلش کن تو بجای مادرم واسطه شو ترا بخدا شما هم دعا کنید تا مشکل من حل شود
پژمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
0
2
یا زهرا کمکم کن مشکلم حل شود دیگر ازدست کسی کاری سآخته نیست خودت حلش کن تو بجای مادرم واسطه شو ترا بخدا شما هم دعا کنید تا مشکل من حل شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
0
0
یا زهرا کمکم کنید،شفاعتم کنید بانو ، زندگیم داره نابود میشه امیدمو به اینده از دست دادم خواهش میکنم ازتون و قسمتون میدم به مظلومیت علی شفاعتم کنید،هیچکسیرو ندارم خیلی تنهام بانو خواهش میکنم کمکم کنید دارم له میشم کمکم کنید بارها توبه کردمو شکستم ولی دیگه خسته شدم ابروم داره میره نذارید شرمنده خونوادم بشم شفاعتم کنید
آوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
0
0
من ۴ روز پیش این نماز و خوندم
تا دو هفته دیگه مجبورم از همسرم جدا بشم. هر دو همو دوست داریم اما خانواده ها مجبورمون کردن طلاق بگیریم
خدایا تنها امیدم به تو‌هست. ترو‌به پاکی فاطمه زهرا نزار زندگیم خراب بشه
برام دعا کنید.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
0
0
لا اله الا انت، سبحانک انی کنت من الظالمین،
نمیدونم چرا مهر این دختر از دلم نمیره، الان بالغ بر ۱۸ ساله که شیفته و دلداده این دختر شدم و هر کاری میکنم با مخالفت پدر دختر مواجه میشم.
میگن اگه از خانم فاطمه الزهرا بخواهی، گشایشی در کارت ایجاد میکنه،
خانم من ازت میخوام...
دیگه دارم پیر میشم، یه محبتی در حق این محب خودتون داشته باشید.
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
0
1
چگونه ممکن است دنیای مرا آشفته آفریده باشد....خدای دانه های انار
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
0
0
یا فاطمه مادر جان شما به غربت حضرت علی قسمت میدم کمکم کن به هیچکس امیدی ندارم فقط امیدم به شماست از بچگی دوست داشتم فرزند خوبی برای خانوادم باشم اما به خاطر کارایی که کردم قرض بالا اوردم به هر مرد و نامردی رو زدم همه جوابم کردن یا فاطمه خودت میدونی که دستم به خیره نذار ابروی غلامت بریزه اونوقت حتی خانوادم مسخرم میکنن که چرا برای اهل بیت نذر میدی من افتخارم اینه که غلام شما و فرزندتون هستم شما رو به امام حسین ونماز نشسته حضرت زینب قسمت میدم کمکم کنید
منتظر ظهور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
0
0
منم امروز این نمازو با جون و دلم خوندم
خدا حاجت همه شما هارو هم بده
تروخداااااااااااااااااااااااااااااااا برای حاجت منم دعا کنید
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
1
چى بگم بانو تا لايق شما باشه،جان مهديت براى مادعاكن سخت محتاج دعاى توهستيم.اللهم صل على محمدوال محمدوعجل فرجهم،يازهرا
گلشاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
0
0
بنام خدا حضرت زهرا هر که به او متوسل شود قطعا" جوابش را می دهد شک نکن
يافاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
0
0
امروزولادت حضرت فاطمه هست خدايا قسم به پهلوي شكسته فاطمه منوهم درياب من اين امتحانو قبول نشم كل زندگيم و سلامتيم نابودميشه خداااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
0
0
سلام بانو شرمنده ام
دلم خیلی گرفته از همه چی نا امیدم ابروم در خطره کمممممممممممممممممک
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
0
1
امروز روز تولد خانم فاطمه زهرا اين نماز رو ميخونم و براى همتون دعا ميكنم شما هم براى من دعا كنيد ٢٥ سالمه و چند ساله كه از يه مريضى رنج ميبرم اوضاع خانوادم خيلى داغونه همه با هم اختلاف دارن سالهاست كه ارزوى يك روز ارامش يا يه وعده غذا خوردن با خانواده به دلم مونده ٤ ساله خواهرم و نديدم و مادرم از من ناراضيه و پدرم خيلى تنها و بى كسه تورو خدا با دلاى پاكتون دعام كنيد خيلى دل شكستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
خدایا ان شا الله حاجت روا کند شما را.
سودابه
|
United States of America
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
0
1
سلام خانوم جانم مادرم جانم به قربانت خیلی شرایط بدی دارم توفشارروحی وروانی بدی هستم هم خودم هم خانواده ام مادر مادر من هم اسم شماست تورابه حق سربرنیزه حسین ت قسمت میدم تورابه حق مولاامیرالمومنین تورابه حق زینب کبری جابم رابده مادرم ازدیروزکه تولدتون بودشروع کردمنمازاستغاثه راخوندم وتصمیم دارم تاوقتی که جواب بگیرم هرروزبخونممادرجان ناامیدم نکن جوابم رابده
بهادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
0
0
من هفت ماه پیش درگیر یک مشکل کاری در محیط کار شدم به خانم فاطمه زهرا (ع) توسل کردم .آنقدر فشار فکری و روحی شدیدی داشتم که بمدت یک هفته سردرد داشتم .بمحض توسل شب خوابی سبز و روحانی دیدم . نیمه شب از خواب که پریدم چنان آرامشی داشتم که وصف شدنی نبود و فردای آنروز مشکلم حل شد و فقط این نکته را بگویم دوستان که آبروی حضرت زهرا (ع) نزد خداوند بی نهایت است .
هاجر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
0
1
یا فاطمه زهرا من اولین باره که این نماز رو میبینم و میخام که حواجمو بدی
یا فاطمه زهرا خودت تورو به امام حسین قسم حاجتمو بده
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
1
سلام حاجتدارا تو ر رو ب حضرت زهرا واسه منم دعا کنید به خاستم برسم که تیگه جگرم پاره پاره شد
هاجر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
1
دوستان دعام کنید انشاا... فاطمه الزهرا پیش خداوند شفاعتم کنند تا حاجاتمو بگیرم خیلی محتاج دعام
یا فاطمه الزهرا تو رو به امام حسین و ابالفضل قسم میدم حاجات همه رو بر اورده کنی
انشاا... حاجتمو گرفتم میام همینجا خبرشو بهتون میدم
التماس دعا
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
2
سلام تورو خدا قسمتون ميدم به فاطمه زهرا واسه برادر من دعا كنيد برادرم داره با مرگ دست و پنجه نرم ميكنه يه بچه دبستاني داره . به حق فاطمه زهرا ازش بخواين مجيد منئ شفاعت كنه
مرضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
1
سلام.حضرت زهرا (س)مظهر بندگی خداوند هستند و مادر امت ما.مگه میشه خداییش مادری ببینه بچش گرفتاره و کاری نکنه.مطمئن باشیم مادرمون قبل از ما بفکر ماست.شما فقط از مادرمون بخواین.............افتخار میکنم که مادرمون زهراست. یا زهرا یا زهرا
مرضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
1
سلام بر همه دوستان فاطمی.
ای کاش خدا کمکمون کنه بتونیم باورهامونو قوی کنیم که هرکسی با همین امید وباورها زندس.یعنی واقعا منو شما بدون حقیقت نوری اهل بیت چه حرفی برای گفتن داریم ،اصلا چقدر میتونیم عمر کنیم.اگه دست غیبشونو توی این عالم ماده نبینیم پس قراره چی رو ببینیم.تا کی قراره با باورهایی که این مدرنیته برامون درست کرده ناامیدانه زندگی کنیم.دوستای خوبم ما بچه شیعه ها واقعا با این نور داریم زندگی میکنیم.اگه شیعه و انقلابی نبودیم وضع زنگیمون اینجوری نبود.مگه ما کسی رو بجز انوار مقدس اهل بیت داریم پس دست به دامنشون بشیم.برای دنیا و آخرتمون بیفتیم به پاشون.اعتماد کنیم و جواب بگیریم و قبلش از شهدای عزیزمون بخوایم واسطه بشن. یا زهرا
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
0
0
سلام دوستان عزیز این بنده حقیر وکمترین هروقت درزندگی به دربسته میخورم به خانم فاطمه زهرا(س)متوسل میشم وحاجت میگیرم غیرممکن است که من متوسل بشم وحاجت نگیرم وهرکس واقعامتوسل به این بانوی باکرامت شودحتماحاجت میگیرد
پاسخ ها
ایمان
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
خوشا به سعادتت مشخصه امضا چکتون پیش بی بی خیلی اعتبار داره ..
حتما برای کسایی که اینجا درخواست حاجت کردند هم از خانم حاجت بخواید
تنها
|
United States of America
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
0
سلام. دوستان دعام کنید .
یا حضرت زهرا خاک زیر پاتم تو رو به حسینت قسم منو به حاجتم برسون .
یا زهرا سلام علیها
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
0
ايشالا مشكلات همه حل بشه ، منم امشب اين نمازو خوندم ، دعا كنيد واسم دوستان
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
0
0
ايشالا مشكلات همه حل بشه ، منم امشب اين نمازو خوندم ، دعا كنيد واسم دوستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
0
0
سلام بربانوی دوعالم
سلام برمهربان ترین مادردنیا
یافاطمه زهرامنیدونم چجوری سلامت بدمت که درخور وجودت باشه
اما ای مادر
حاجت روام کن
دلم خیلی گرفته مادر
دلما نشکن مادرجان
شفیعم باش مادرجان وازخدابخواه حاجتما بده
مادر جان تورو به پدرت به شوهرت و به پسرهات قسم میدم حاجت روام کن مادر
ای بی بی دوعالم حاجت روام کن مادر
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
0
1
سلام بر همه عزیزان امیدوارم توی این ماه رجب به حق حضرت زهرا سلام الله علیها همه حاجت روا بشن
خود منم امسال متوسل به حضرت شدم و احساس و الحمدلله دارم حاجت میگیرم البته تا قطعی شدنش زمان زیادی میخواد و خیلی امیدوارم دیگه نتیجه قطعی رو بگیرم. برای همتون دعا میکنم و غبطه میخورم به حال معنوی شما خصوصا سودابه خانم. سودابه جان ان شالله شما هم حاجت میگیرید شک نکن. خود من نزدیک 9 سال بود که دعا میکردم اما نتیجه نمیداد اما گرچه خیلی وقت ها کم میاوردم اما بازم امید داشتم و البته گرچه هنوز نتیجه قطعی نگرفتم اما چون دارم روزنه جدیدی رو همراه با شواهد گرفتن حاجتم می بینم خیلی خیلی امیدوارم. ان شالله همه شما هم نتیجه بگیرید شاید امتحان ما هم اینکه درجه امیدمون به خدا سنجیده بشه...
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
0
0
سلام منم اىن نماز رو خوندم حاجتم تا حالا که برآورده نشده ولی این نماز معنویت خاصی داره دلم خیلی آروم شده امیدوارم خود خانم فاطمه زهرا حاجت قلبیه همرو بدن
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
0
0
منم.مطمئنم حضرت زهرا س جواب مو میده ما رو ميبينه
مرد تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
0
سلام به همه عزیزان انشاالله خداوند به واسطه پاک ترین زن عالم هستی حاجت هممونو بده دوستان من بدترین دردو دارم مدت 9ساله تمام تلاشمو برای بهترشدن اخلاق ورفتارهمسرم کردم اما به خدا کم آوردم .تورو به فاطمه زهرا یکی بهم بگه چطوری این نمازو باید خوند آخه چندجور تشریح کردن توی اینترنت خواهش میکنم یکی برام شرح بده ضمنا لطفا برای من هم دعا کنید چون دیگه هیچکسو ندارم بازهم ازخدا میخام حاجت همه مارو بده .کاش حاجت منم بده اون موقع خوشحال ترین مرد دنیام میام همینجا به همه اعلام میکنم
زهرا
|
United States of America
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
0
0
يا فاطمه ي زهراي عزيزم سلام
اول از همه بازم ازت تشكر ميكنم كه دستهامو هيچوقت خالي برنگردوندي نه به خاطر اينكه من كس خاصيم نه، به خاطر اونهمه عظمتي كه در درگاه خدا داري هروقت واقعا در خطر و نيازمند بودم اومدم اينجا و برات پيغام گذاشتم و تو مادرانه دستمو گرفتي و مثل معجره از غم رهام كردي و بلندم كردي
يا فاطمه ي مهربونم تاج سرم ، همه ي دلخوشيم تو اين ديار غربت
خودت دردمو ميدوني كه يك دانشجوي ساده ام و از لحاظ مالي تو مظيقه هستم و واقعا دلم براي پسرم كه اونور دنياست داره پر پر ميزنه
به حق هرچي آدم پاكه و به حق خانمي و پاكيت قسمت ميدم يه كاري بكن كه يكم ازين سختي و مشكل مالي در بيام و بتونم پسرم رو دوباره ببينم و بوش كنم ، خواهش ميكنم ازت يا فاطمه زهراي مهربون اي فرشته ي زيباي من كمكم كن و دستم رو بگير كمكم كن مشكل ماليم حل بشه نميدونم چطور ولي به قدرتت با تمام روحم ايمان دارم واسه كار هم رفتم و منتظر جوابم همه چيو ميدوني مادرم.. البته اگه لياقت داشته باشم كه مادر صداتون بزنم تنهام نزار مادر و دستم رو خالي بر نگردون اي اولين و آخرين دلخوشي من... دوستت دارم و منظر لطف شما ميمونم
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
0
1
یا فاطمه زهرا امشب شب جمعس ب حق همین شب عزیز کمکم کن خوب درس بخونمو آیندم روشن باشه وحسرت این روزامو نخورم....یا فاطمه اگه کنکورمو بد بدم داغون میشم برام دعا کن مادر جون .....امیدوارم همه حاجت روا بشن منم حاجتمو بگیرم .....ظهور اقامون صلوات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
0
0
سلام بانو جونم سلام،سلام بانو جونم،بدجوری درابسته شده روم خودتون میدونید با چه چنگو دندون خودمو بالا کشیدم،ولی در مورد این مسئله من هیچکاری نمیتونم بکنم شما رو قسم به پدرتون به شوهرتون به فرزنداتون به دادم برسید کمکم کنید نجاتم بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
0
بی بی جان سخت نیازمند نگاه گرمتم کمکم کن که حاجت روا شم به جان امیرالمومنین قسمت میدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
0
یا حضرت فاطمه زهرا یه گوشه چشمی به مشکل هات منم بینداز کمک کن یوسف تراکتور سازی استخدام شه یا فاطمه زهرا کمکمون کن نزار بخاطر کار از هم جدا شیم یا حضرت فاطمه زهرا خودت از دستمون بگیر بهم برسیم نزار بعد این همه سختی کشیدن ناامید شیم تورو به جان فرزندنت امام حسین ناامیدم نکن مادر جان کمکون کن خانم جان کمک کن بهم برسیم کمک کن یا فاطمه زهرا
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
0
سلام .یا زهرا جان خانم جان دیگه خسته شدم دعایی نمونده که من نکرده باشم. ولی همیشه نامید شدم هر روز بدتر از دیروزمه یه روز توبه میکنم از ته دل صداتون میکنم ولی جوابی نمیاد خانم جان من فقط یه آدم عادیم ظرفیتم کمه وقتی گناه میکنم خیلی از شما خجالت میکشم ولی انگار دست خودم نیست خانم جان عزیزم میدونم خیلی پستم ولی آخه شما خیلی خوبین به بدی من نگاه نکنید به جان رسول الله جواب منم بدین من فقط میخوام از شما جواب بگیرم....
ی گناه کار
|
Singapore
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
0
یا حضرت زهرا تو رو به دستای بریده حضرت ابوالفضلت حاجت منم روا کن ای خداااا تو رو قسمت میدم به امام حسین به علی اکبر خدااایااا
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
2
سلام تو رو به قرآن برای منم دعا کنین بخدا به همه اماما ن متوسل شدم ولی نمی دونم خدا منو فراموش کرده همه چی با واسطه وپارتی بازیه پس خدا جان ما که جز تو وامامان هیچکی رو نداریم چی ؟؟؟؟ تو رو خدا خواهرا و برادرا برای منم دعا کنید.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
0
سلام التماس دعا خیلی گرفتارم برام دعا کنین
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
سلام شما را به بي بي فاطمه زهرا قسم ميدم برام دعا كنيد تا گرفتاريهايم برطرف بشه.ان شاالله همه حاجت روا بشن بدست حضرت زهرا(س)
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
1
خدا جونم تورو به حق عزیرترین بندت دلمو شاد کن تورو به ساعتای سخته خانوم فاطمه زهرا نذار دلم بشکنه!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
0
خدایاترا قسم ات میدهم به بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا س همه دردمندان ونیازمندان ومتوسلین را به آمال وآرزوی مشروعشان برسان امین یارب العالمین'
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
0
1
یافاطمه زهرا روزای خیلی سختی رو میگذرونم برادرم رو تخت بیمارستانه بیست ویک ساله داره زجرمیکشه به حق امام حسین یه نظری به مابکن دل ماروهم شادکن
مجتاج دعا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
1
من میخوام این نمازو بخونم نماز استغاثه به فامه زهرا.ایشا... فاطمه زهرا جوابمو میده مثل پارسال با اینکه خیلی گناهکارم اما خانم فاطمه زهرا خیلی مهربون تراز این حرفاست امسالم ازش میخوام به حق حسین و حسن به حق علی برم رشته تجربی و معدلم بالای 18 باشه.برای منم دعاکنید.ایشا.. همتون حاجت روا شین
مري ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
0
سلام براي براورده شدن حاجاتتون دعا ميكنم.خدايا تورو قسم به اين ماه عزيز با زبون روزه ازت ميخام حاجات همه رو براورده بخير كني.ازتك تك شما التماس دعا دارم.يا خانوم فاطمه ي زهرا منو دست خالي برم نگردون اولين باره متوسل شدم به شما تورو قسم به سربريده امام حسين به شش ماهه كربلا شفاعت منو پيش خدا بكنين خدا به حرمت و ابروي شما حاجتمو ميده ديگه دل نمونده برام
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
0
2
یا فاطمه زهرا شما رو قسمتون میدم به امام حسن به اون لحظه ای که شاهد سیلی خوردن شما بود قسمتون میدم به امام حسین به اون لحظه ای که شبونه شمارو به خاک سپردن به ناله های دل حضرت زینب به شوهرت امام علی بختمو باز کن خیلی دلم گرفته چرا چرا چرا یا حضرت فاطمه به حضرت ابوالفضل قسمت میدم بختمو باز کن بخت منو و خواهرامو باز کن بخت همه دخترای دم بختو که سنشون از سن ازدواج گذشته باز کن اگه ماه رمضون بره من میمونم و هزار قصه الان تموم امیدم به این ماه مهمانیه خداست کمکم کن
سينا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
0
1
سلام به همه دوستان. من يبار كمر درد عجيب و سختي داشتم و دكتر رفتمو دارو محلي هم درمانم نكرد پيش خيلي ها مراجعه كردم درمان نشدم تا اومدم نماز استغاثه به حضرت زهرا خوندم و باور كنين با دل صاف خوندم بعد نماز و خواب ظهر وقت بيدار شدن تمام آثار دردم بصورت معجزا آسا برطرف شد . اما يه مشكل و يه گره تو زندگيم افتاده و اونم اينه كه با وجود شغل مناسب و درامد مالي خوب و داشتن همه امكانات زندگيم دوبار تا پاي عقد رفتم ولي ازدواج شكل نميگيره برام . خدا همه خي بهم داده خونواده خوب شغل خوب تحصيلات عالي و قربون خدا برم همه چي بهم داده آبرو هم بهم داده اما در مورد ازدواج شكست خوردم و سنم داره وارد ٣٠ ميشه . ميخوام امشب نيت كنم و الان كه امشب اومدم زيارت امام رضا تو شب ١٦ ماه رمضون به حضرت زهرا استغاثه كنم خود بي بي وضعيت ازدواج رو به بهترين نحو برام فراهم كنه. اميدوارم كع خدت حاجت همه مردم رو براورده كنه بخصوص حاجت شما خواننده عزيز و هر مشكل و گرفتاري كوچيك يا بزرگي دارين خدا بحق حضرت زهرا براورده كنه. دوستان برام دعا كنيد اميدوارم خيلي زود با دعاي خير شما بيام همين جا و اعلام كنم ازدواج كردم و شيريني هم به هموتون بتونم بدم. التماس دعا
هاجر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
0
0
سلام به همه دوستان.من چند وقت پیش این نمازو خوندم وبه طور خیلی اتفاقی توی همون شرکتی که میخواستم استخدام شدم واقعا عجیب بود ولی اتفاق افتاد برام ،چون از ته دلم خوندم الانم برای حاجت دیگه ام می خوام بخونم انشاا... که حاجات همه براورده بشه به حق همین شب های احیا خدایا حاجات همه رو برآورده کن.الهی آمین
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
2
سلام عزیزان ان شاالله که بحق پهلوی شکسته حضرت زهراس گره ازکار همه گرفتارابازبشه صدقه سر همه گرفتارارحمی هم به منوبچه هام بکنن ومارونجات بدن یامولاتی یا فاطمه اغیثینی
رقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
سلام بانو خودتون میدونید وضع منو نمی تونم از کسی جز شما وخدای شما بخوام به عباس و علی و حسین نا امید م نکن نذار شیطون خوشحال باشه باناامید شدنم و با دست خالی بودنم و تنهاموندنم
رقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
1
سلام بانو خودتون میدونید وضع منو نمی تونم از کسی جز شما وخدای شما بخوام به عباس و علی و حسین نا امید م نکن نذار شیطون خوشحال باشه باناامید شدنم و با دست خالی بودنم و تنهاموندنم
خااد باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
سلام به همگی برادران مدتی است دچار مشکلی شدم که نمیتونم عنوانش کنم که این مشکل من و دچار مشکل روحی کرده لذا عاجزانه اول از خدا که به حرمت این گل خوشبوی باغ بهشتی حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا ریحانه رسول الله و دعای خیر شما دوستان فرجی بشه و از خانم جوابم بگیرم
azad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
0
0
یا زهراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
برام مادری کن
یا علییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
برام پدری کن
زهرا جان من متوسل به پسرتون نشدم که همه چی بدتر از بد بشه...دلشکسته نبودم؟ از هر دو طرف یتیم نبودم؟ از نای جون فریاد نزدم یا حجه القایم ؟
مادر کجایی؟ مگه نگفتن هرچی گره کووووووووووووووووور دارین بگین یا زهرا یا مهدی؟ خانوم ببین دیگه چیزی ازم نمونده..ببین یه عمر چی کشیدیم و تنها دلخوشیمون به یه چیز بود این اواخر بعد از 30 سال.من کجا برم مادر؟ کیو دارم دیگه؟ چجوری اینجا دردامو بگم مادر؟ نمیبینین با چه سختی این مدت خودمو به زور کشیدم و شامو سحر کردم و روزو شب؟ مادر بگو چه کنم مادر مادر مادر مادر مادر توی جوونی پیر شدم نذارین این تیر خلاصم بهم زده شه مادر به حق عشقت علی به حق مهرت به علی از خدا برام یه معجزه بگیرین من با خدا معامله کردم شما پاشو امضا کنین تا خدا قبولم کنه.دارم متلاشی میشم مادر.بند از بند وجودم داره باز میشه مادر.مادر؟ من نمیدونم درستش کنین برام.درموندم دیگه.دیگه کشش ندارم.کجایی مادررررررررررررررررررررر
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
0
1
یا فاطمه زهرا سلام الله علیه
خانم جان
مادر جان
کسیو نداریم برامون شفاعت کنه الا شما
ابرویی نداریم پیشتون مادر
شما بزرگوارین کریمین
به داد ما برسین
یا فاطمه
بی بی جان
خودتون مشکل خواهرمو حل کنین
خودتون شفیعش بشین پیش خدا
التماستون میکنم مادر
من دوتا خواهرمو سپردم دست کرامات شما...
سپیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
0
2
یا فاطمه زهرا منم گرفتارم آبروم در خطره آبروی همه رو حفظ کن مال منم حفظ کن به خودت قسم دیگه کار بد نمیکنم... واسم دعا کنید
خجسته
|
Germany
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
0
0
سلام من چند سال پیش این نماز خوانده بودم بطور معجزه اسایی چندروز بعد خواندنم موردی برای ازدواجم امد که در عرض یک هفته عقد کردیم باور کردنی نبود .....
ای بانو جان شما که اون‌موقع با نماز من گناهکار فوری حاجتمو دادین و منو عروستون کردین طوری که همسرم اون‌موقع بمن میگفت تورو حضرت زهرا برام انتخاب کرده همیشه مادر عروسی انتخاب میکنه.....مادر جان بهم لیاقت بده مادر نوه هاتون باشم مادر جان اگه شمادر حق بنده حقیر دعاکنین حتما به ارزو میرسم مامان جان دعامون کن دلم میخواد همسرم ومن طعم مامان بابا شدون بزودی زود بچشیم
یازهرا ادرکنی
شفامون بده مامان جان دلمون دیگه طاقت نداره
مامان جان میگن مادر بزرگا نوه هاشون رو بیشتر دوست دارن .....
حاجتمو تو شب ولادت حضرت معصومه ازت میخوام نمازت رو با نیت بچه حتما خواهم خواند
فدایت شوم مادر جان
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
0
السلام العلیک یا فاطمه الزهرا
اللهم عجل لولیک فرج :بچه ها همیشه اول دعاهاتون ظهور مهدی فاطمه باشه. میگن امام زمان تا وقتی که ما از ته قلبمون نخواهیم برای ظهورش دعا کنیم ظهور نمیکنه و از خدا و بی بی فاطمه زهرا بخواییم ما رو از یارای پسرش قرار بده....
ان شاالله همتون حاجت روا بشین
و واسه منه حقیرم دعا کنین ِ همیشه دلم میخواد شوهر آینده مو بی بی فاطمه زهرا انتخاب کنه..یا زهرا خودت در حقم مادری کن...آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
0
0
یا فاطمه زهرا تو به امام حسینت وپدر گرامیت قسم ات می دم همه مریضا شفا بدهد بچه منم شفا بده . التماس دعا از شما
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
0
انشاله همه مریضها شفا بگیرن از سر صدقه انها هم منشفا پیدا کنم به حق چهارده معصوم انشالله
ali
|
United States of America
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
1
متشکرم
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
2
من الان دو ماه و دو روز كه از خدا ميخوام حاجتم برآورده كنه، هيچ وبلاگى تو اينترنت نمونده كه نخونده باشمش با هرختم و دعا و توسلى كه بود از خدا التماس كردم، احساس ميكنم اين دوماه واسم به اندازه يكسال گذشته روزى كه به خدا پناه بردم تو موقعيتى بودم كه هركسى جاى من بود هيچ اميدى به درست شدنش نداشت، باورتون نميشه تو اون لحظه ها كه از همه جا رونده ميشدم چطورى از ته دلم شيطون لعنت ميفرستادم كه من نميخوام از خدا نااميد شم و دست از سرم بردار، تو اين دوماه يه وقتايى تا دم برآورده شدن حاجتم رفتم و تو آخرين دقيقه همه چيز بهم خورد، الان كه دارم مينويسم تقريبا ديگه هيچ اميدى تو دلم نمونده و به ته خط رسيدم ولى بازم نميخوام بيخيال شم، من باور نميكنم كه اون همه دعام و التماسم از خدا همينطورى بى جواب بمونه، من نميتونمممم نميخواممم كه بيخيال حاجتم شم، از ته دلم از خدا ميخوام كمكم كنه، يادم يه بار قبلا همين حاجتم البته با شدت كمتر روز آخر ماه صفر كه ميرن دم مسجد و تموم شدنشو به حضرت فاطمه خبر ميدن و تبريك ميگن ازش گرفتم، الان دوباره يادش افتادم و اين نماز پيدا كردم از حضرت فاطمه ميخوام كه اينبارم تنهام نذاره ميخوام كه كمكم كنه، از همه شمام التماس ميكنم واسم دعا كنيد من واقعا ديگه طاقت ندارم.
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
0
2
سلام و التماس دعا نزد همه ی کسانی که امدند نوشتند و رفتند و یا ماندند...امیدوارم دل تمامی شما شفا گیرد.دل من گم شد اگر پیدا شد بسپارید به امانات رضا.
برایم دعاکن
گرفتار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
1
یا فاطمه زهرا تو رو قسم میدم به بزرگواری پدرت رسول اله، به عدالت و مردونگی امیر المونین، به حسین مظلومت به امام حسن ، یا زهرا قسم میدم به آبروی خانوم زینب خودت شفاعتم کن. مشکلمو به کسی نمیتونم بگم خودت شفاعتم کن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
0
یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی, یا حضرت زهرا س به حق امام حسن وامام حسین و به حق پدرت ص و به حق همسرت راضی نشو آبروی من و همسرم نزد خدای مهربون برود, راضی نشو آبروی ما در این دنیا نزد بندگان خدا برود, التماس میکنم بدل همسرم بیارید تا از من رسما طلاق بگیره و دیگر بمن و خانوادم فحش نده تا منم بتونم ازدواج کنم و آرامش داشته باشم وکاری کن که مشکلات مالی من حل بشه بتونم بری پسرم خونه تهیه کنم وشفاعت پسرم و دخترانم را نزد خدا بکن نماز بخونند , این آهنگهای بی محتوا را گوش ندهند و بددهنی نکنند و نماز و درس بخوانند و دخترانم حجابشان را رعایت کنند و وقتشان را هدر ندهند همه امیدم به خداست و شفاعت شما نگذارید جلوی مردم و فامیل بیش از این آبرویمان برود نور ایمان و عبات را در دلشان پر کن و ضامنشان نزد خدا شو اینا جوان و بی تجربه هستند دستشان را بگیر و نجاتشان بده , یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی به حق آبروی شما نزد خدا حاجت ما را طلب کنید. ممنون خدا جون
جواد ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
2
جان فاطمه زهرا مرا دعا کنید خیلی مشکل دارم انقدر مشکلاتم زیاد که احتمال خودکشیم زیاده یا فاطمه زهرا هرکی را صدا میزنم هیچکدامشون جوابم را نمیدند خدایا ابرو دیگه برام نمونده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
1
سلام التماس دعا برام دعا کنید خیلی حالم بده
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
1
یازهرااغیثینی
زهرا
|
United States of America
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
2
سلاااام عزيزترينم
بي بي دوعالم ، مهربونترين مادر قول داده بودم كه حاجتم روا شد بيام اينجا و بنويسم تا به همه بگم چقدر بزرگي و نازنيني
بگم به همه كه از ته قلب هركي دعا كنه و شما رو صدا بزنه هيچوقت دست خالي بر نميگرده، در مدح و وصف خوبي و پاكي شما كلمه پيدا نميكنم فقط خواستم دست شما رو اينجا ببوسم و تشكر كنم ، نماز رو خوندم و به شما هديه كردم ، ممنونم يا فاطمه ي بزرگ كارمو دوست دارم و اول خداروشكر ميكنم و بعد از شما ممنونم مادرم
ممنونم يك عالم ممنونم و سپاسگزارم ازشما
ممنونم ممنونم ممنونم ممنوووووونم ممنونم. ❤️
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
2
لعنت بر قاتلین حضرت فاطمه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
2
برای ظهور آقا امام زمان عج صلوات
تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
1
سلام خواهش ميكنم واسه ازدواج منم دعا كنيد از تنهايي خسته شدم داغونم از نگاه مردم ،تو رو خدا برام دعا كنيد بختم بازشه دارم ديوونه ميشم
عزیزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
0
هرچی دعا میکنم و چله نشینی میکنم ولی نمیدونم چرا نمیشه یا خانم فاطمه زهرا تو رو جون زینبت تو رو به حق خون حسین کمکم کن یا فاطمه زهرا دیگه ته خط رسیدم تو رو خدا نجاتم بده بهت قول میدم اگه حاجتمو بدی من قران و چادر و نماز شب و هیچوقت از خودم جدا نکنم تو رو به شرافت علی به حرمت موی سفید پدرت کمکم کن جان زینبت کمکم کن تو رو قران نجاتم بده اونقد دامنتو میچسبم تا کمکم کنی من ولت نمیکنم ولت نمیکنم باور کن دست از سرت بر نمیدارم
زهرا سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
0
0
خانم فاطمه عید غدیر نزدیکه منم کنیز شمام تو رو بجان امیرالمونینت تو رو به ناله های دل زینبت منم حاجت روا کن دلم بعد از 7سال خوش بشه منم الان نمازرو خوندم ب این بزرگوار متوسل شدم جون عزیزاتون برای منم دعا کنید ب انتها رسیدم دوتا دختر کوچیک دارم دلم فقط واسه اونا خون شده نگاشون ک میکنم اتیش میگیرم یا زهرا کمکم کن کمکم کن منم قول میدم زهرایی بشم حتی بچه هامم نذرت کردم اسماشونو عوض کنم بزارم فاطمه و زینب .انقد مشکلم حاد شده ک اگه جوابمو ندی با خاک کوچه یکی میشم تو رو ب خون پاک سیدالشهدات نجاتم بده
روسیاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
0
سلام برهمگی ان شاءالله بحق حضرت زهرا حاجت همه روابشه.
حقیقتش منم امروز یه مرتبه ای یاد نماز استغاثه به حضرت زهرا افتادم وقتی سرچ کردم این صفحه رو باز کردم دیدم چقدر همع نظر گذاشتم منم دلم خواست حرف دلم رو بنویسم .یا حضرت زهرا تورو به حق انام حسین یه نگاهی به دل داغون منم بکنید به شهید تورجی زاده متوسل شدم یادم رفت که خود شهید همیشه به شما توسل میکردند ان شاءالله فردا توی یه مکان متبرکه نماز رو میخونم فقط خانم تو رو به امام حسین منو به اون کسی که از عشق و فراقش دارم میسوزم برسونید خانم اگه شما شفیع مون بشید خدا برآورده میکنه
آخر حرفم خانم منو ناامید نکنید
اميدوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
0
0
سلام خواستم بگم نماز استغاثه به حضرت فاطمه دوركعت كه بايد 510بار ذكر يا مولاتي يافاطمة اغيثيني گفته شود بعد از اتمام نمازسه مرتبه تكبير و يك مرتبه تسبيحات فاطمه زهرا را گفته وبعد سجده رفته 100مرتبه ذكر را گفته وبعد از سجده بلند شده به سمت راست 100مرتبه وبعد بلند شده ودوباره سجده رفته 100مرتبه ذكر راگفته سپس سر از سجده برداشته سمت چب 100 مرتبه وبعد دوباره سجده رفته 110 مرتبه ذكر را گفته و نماز تمام شود.التماس دعا از همه ي دوستان
اميدوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
0
1
سلام خواستم بگم نماز استغاثه به حضرت فاطمه دوركعت كه بايد 510بار ذكر يا مولاتي يافاطمة اغيثيني گفته شود بعد از اتمام نمازسه مرتبه تكبير و يك مرتبه تسبيحات فاطمه زهرا را گفته وبعد سجده رفته 100مرتبه ذكر را گفته وبعد از سجده بلند شده به سمت راست 100مرتبه وبعد بلند شده ودوباره سجده رفته 100مرتبه ذكر راگفته سپس سر از سجده برداشته سمت چب 100 مرتبه وبعد دوباره سجده رفته 110 مرتبه ذكر را گفته و نماز تمام شود.التماس دعا از همه ي دوستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
0
0
سلام
من هم خیلی مشکل دارم. دچار افسردگی و ناراحتی هستم. ان شا... حضرت زهرا (س) کمک کند تا تمام مشکلاتم حل بشه.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
0
0
يافاطمة اغيثيني، با دلی‌ شكسته در عزاي حسين تو در عصر روز عاشورا و روحی‌ خسته توی یک کشور غریب تنهای تنها حاجتم رو از تو می‌خوام، یا فاطمه جان علی‌ت نگذار دل تنهای یتیم من بیشتر از این نابود بشه. یا فاطمه تورو به سر بريده حسينت و دستهاي بريده ابوالفضل و تو رو به شرف همسر نازنین و یتیم نوازت علي قسم مي دهم شما نگذار منو از همسرم دور کنن و بي شرفي كنند يكي از سادات به حرام پاش اين وسط هست و به شما به عنوان مادر سادات شكايت دارم شما دعا كنيد بحق امام حسين تا همسرم هم از اشتباهش توبه كنه و نور هدايت به قلبش بتابه و اصلاح بشه و برگرده و تا ابد درست و سالم کنار هم باشیم ان‌شاالله.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
0
يافاطمة اغيثيني، با دلی‌ شكسته در عزاي حسين تو در عصر روز عاشورا و روحی‌ خسته توی یک کشور غریب تنهای تنها حاجتم رو از تو می‌خوام، یا فاطمه جان علی‌ت نگذار دل تنهای یتیم من بیشتر از این نابود بشه. یا فاطمه تورو به سر بريده حسينت و دستهاي بريده ابوالفضل و تو رو به شرف همسر نازنین و یتیم نوازت علي قسم مي دهم شما نگذار منو از همسرم دور کنن و بي شرفي كنند يكي از سادات به حرام پاش اين وسط هست و به شما به عنوان مادر سادات شكايت دارم شما دعا كنيد بحق امام حسين تا همسرم هم از اشتباهش توبه كنه و نور هدايت به قلبش بتابه و اصلاح بشه و برگرده و تا ابد درست و سالم کنار هم باشیم ان‌شاالله.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
0
0
يافاطمة اغيثيني، با دلی‌ شكسته در عزاي حسين تو در عصر روز عاشورا و روحی‌ خسته توی یک کشور غریب تنهای تنها حاجتم رو از تو می‌خوام، یا فاطمه جان علی‌ت نگذار دل تنهای یتیم من بیشتر از این نابود بشه. یا فاطمه تورو به سر بريده حسينت و دستهاي بريده ابوالفضل و تو رو به شرف همسر نازنین و یتیم نوازت علي قسم مي دهم شما نگذار منو از همسرم دور کنن و بي شرفي كنند يكي از سادات به حرام پاش اين وسط هست و به شما به عنوان مادر سادات شكايت دارم شما دعا كنيد بحق امام حسين تا همسرم هم از اشتباهش توبه كنه و نور هدايت به قلبش بتابه و اصلاح بشه و برگرده و تا ابد درست و سالم کنار هم باشیم ان‌شاالله.
ffm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
0
0
یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی...
خیلی احتیاج به دعا برای بیمارم دارم التماس دعا..
نجف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
0
1
انشاءالله حضرت زهرا(س) مشکل ما رو هم حل کنه که خیلی داغونم
زهرا
|
United States of America
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
1
يا فاطمه زهرا سلام
بي بي دو عالم مادر مهربون من يك دنيا ازت تشكر ميكنم انقدر خوشحالم كه تو اين سايت ميتونم بيام و باشما حرف بزنم و نامه بدم خدا باعث و باني اين سايتو سلامت نگه داره، امشب با دلي شكسته دارم براتون مينويسم كه هودتون از درد قلب و روح من خبر دارين دلم از خواهر شوهرم و خونوادش شكسته سما شاهد منين اگر من كلمه اي رو دروغ بنويسم من جز احترام و محبت كار ديگه اي باهاشون نكردم چرا اينهمه ساله از من هنوز متنفرن و عذابم ميدن؟ مادرم چرا فقط تهمت ناموسي به من ميزنن مگه من چكارشون كردم؟ بي بي جان جواب خدارو چجوري ميخوان بدن ؟ چرا به من مدام ميگن دهاتيم مگه من مقصر محل تولد پدرم هستم؟ تازه من افتخار ميكنم كه پدر باشرفي داشتم چكار كنم كه دود اين قلب شكسته رو التيام بدم؟ امشب خدا رو و شمارو شاهد گرفتم كه ببينم قدرت خدارو يك بار ديگه من كه كاري جز دعا از دستم بر نمياد دل سوهرمو دائم ميشكونن و تحقيرش ميكنن به چه گناهي؟ مادرم بخاطر همه محبتهاي شما دست و دامنتون رو ميبوسم و ميخوام بحق علي و بخاطر خدا جواب منه شكسته دل رو بدين ذله ام از دستشون ديگه دارم ميميرم تورو به خدا اينهارو سرجاشون بشونين يا فاطمه زهرا .. ميخوام بشنوم و بفهمم كه شما جواب قلب شكستمو دادين خسته شدم از توهين شنيدنو تحقير شدن حتي اين سر دنياااا
منتظر جواب شما هستم
بي بي جان
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
1
ای خانم فاطمه ی زهرا ای اقا امام زمان امروز چند روزه شوهرم سرش با یک خانمی گرم شده این زن یه دختربچه داره که شوهرم به امید این که به این خانواده کمک میکنه حالا میخواد این خانم صیغه کنه من دیگه کم اوردم تور خدا برام دعا کنید التماس دعا اینا توی تلگرام باهم هستن بگید چکارکنم
گمگشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
0
اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و السرالمستودع فیها بعددما احاط به علمک
دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است السلام علیک یا فاطمه الزهرا ایها الصدیقه االشهیده
الهی به حق این ماه که ماه امام حسین فرزند نازنین و دلبند حضرت فاطمه س است و به حق خانم فاطمه زهرا و دوازده امام و چهرده معصوم
خدا خودش یه عنایتی بکنه و گره از کار همه باز کنه و همه حاجت روا بشن و همه مریض ها شفا بگیرن
و گره از کار فاطمه این دخترک پرتلاش و پاک باز بشه و دل مهربون نسیم جان به سجاده و چادر نماز حضرت فاطمه پیوند بخوره و راهشو پیدا کنه
از همه دوستای خوبم میخوام بیایم یه قولی به هم بدیم که همگی واسه همدیگه و همه مردم دعا کنیم و اولین و مهمترین دعا و خواستمون از خدا و حضرت فاطمه
ظهور حضرت مهدی
اباصالح المهدی باشه و همه رو از فتنه های اخر الزمان حفظ کنه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
0
يافاطمة اغيثيني، با دلی‌ شكسته در عزاي حسين تو در عصر روز عاشورا و روحی‌ خسته توی یک کشور غریب تنهای تنها حاجتم رو از تو می‌خوام، یا فاطمه جان علی‌ت نگذار دل تنهای یتیم من بیشتر از این نابود بشه. یا فاطمه تورو به سر بريده حسينت و دستهاي بريده ابوالفضل و تو رو به شرف همسر نازنین و یتیم نوازت علي قسم مي دهم شما نگذار منو از همسرم دور کنن و بي شرفي كنند يكي از سادات به حرام پاش اين وسط هست و به شما به عنوان مادر سادات شكايت دارم شما دعا كنيد بحق امام حسين تا همسرم هم از اشتباهش توبه كنه و نور هدايت به قلبش بتابه و اصلاح بشه و برگرده و تا ابد درست و سالم کنار هم باشیم ان‌شاالله.
محسن
|
Netherlands
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
0
یا حضرت زهرا (س) - ترا به مظلومیت فرزندانت و ترا به خون گلوی امام حسین قسم میدم مشکلات و دردهای مردم رو برطرف کنی . شفای بیمارانی که حتی هزینه درمانشون کمر خانوادشون رو میشکنه ولی باز هم امید دارن . خدایا ترا قسم میدم به حصرت زهرا کسایی که اخرین امیدشون توسل و توکل به خدا و اهل بیت پیامبره ناامید نکن . خدایا مشکل منم حل کن فقط از خودت میخام به حق حضرت زهرا به ابروی حضرت زهرا کمکم کن
زهرا
|
United States of America
|
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
چرا ايميل من رو نزاشتين رو صفحه ؟
زهرا
|
United States of America
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
0
يا فاطمه زهرا بي بي دو عالم خستم خيلي خسته از توهين ها از تهمت خوردنها از حرف نزدنها حتي از سكوت كردنم در مقابل آدمهاي كثيف و مريض خسته شدم تمام جونم خستست شكايتم رو پيش شما آوردم تنها كسي كه بعد از خدا ميدونين چي بهم ميگذره شما رو شاهد ميگيرم يا فاطمه اون بيهويت هارو سر جاشون بشونين يا فاطمه زهرا بانوي رحمت و مهربوني خستم خيلي خسته اينا كي ميخوان آدم بشن بخدا من خجالت ميكشم ازبس به من تهمت زدن و تحقيرم كردن ولي خودشون هنوز از رو نرفتن سپردمشون به خدا و شما
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
2
بحق آبروي حضرت فاطمه همه حاجت روا بشن و خداوند بحق آبروي بي بي دوعالم دخترم رو شفا بده آمين
ليلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
بنام خدا.. يا فاطمه زهرا(ع) عاجزانه ازت ميخام كمكم كنى
ليلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
بنام خدا.. يا فاطمه زهرا(ع) عاجزانه ازت ميخام كمكم كنى
زهرااااا
|
Kuwait
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
0
0
التماستون ميكنم برا ازدواجم دعا كنيد خيتم داغونم يا فاطمه زهرا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
به نام خدای عزیزو رحیم انشاالله هممون حاجتامون با توسل به ائمه اطهار و قران مبین نزد خدای تبارک و تعالی اجابت میشه اللهم عجل لولیک الفرج برای ظهور مهدی فاطمه (س) دعای خالصانه و عاشقانه کنید تامورد اجابت حقیقی و واقعی واقع شوید هنشاالله به امید خدای حی و قیوم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
به نام خدای عزیزو رحیم انشاالله هممون حاجتامون با توسل به ائمه اطهار و قران مبین نزد خدای تبارک و تعالی اجابت میشه اللهم عجل لولیک الفرج برای ظهور مهدی فاطمه (س) دعای خالصانه و عاشقانه کنید تامورد اجابت حقیقی و واقعی واقع شوید هنشاالله به امید خدای حی و قیوم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
به نام خدای عزیزو رحیم انشاالله هممون حاجتامون با توسل به ائمه اطهار و قران مبین نزد خدای تبارک و تعالی اجابت میشه اللهم عجل لولیک الفرج برای ظهور مهدی فاطمه (س) دعای خالصانه و عاشقانه کنید تامورد اجابت حقیقی و واقعی واقع شوید هنشاالله به امید خدای حی و قیوم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
به نام خدای عزیزو رحیم انشاالله هممون حاجتامون با توسل به ائمه اطهار و قران مبین نزد خدای تبارک و تعالی اجابت میشه اللهم عجل لولیک الفرج برای ظهور مهدی فاطمه (س) دعای خالصانه و عاشقانه کنید تامورد اجابت حقیقی و واقعی واقع شوید هنشاالله به امید خدای حی و قیوم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
به نام خدای عزیزو رحیم انشاالله هممون حاجتامون با توسل به ائمه اطهار و قران مبین نزد خدای تبارک و تعالی اجابت میشه اللهم عجل لولیک الفرج برای ظهور مهدی فاطمه (س) دعای خالصانه و عاشقانه کنید تامورد اجابت حقیقی و واقعی واقع شوید هنشاالله به امید خدای حی و قیوم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
به نام خدای عزیزو رحیم انشاالله هممون حاجتامون با توسل به ائمه اطهار و قران مبین نزد خدای تبارک و تعالی اجابت میشه اللهم عجل لولیک الفرج برای ظهور مهدی فاطمه (س) دعای خالصانه و عاشقانه کنید تامورد اجابت حقیقی و واقعی واقع شوید هنشاالله به امید خدای حی و قیوم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
به نام خدای عزیزو رحیم انشاالله هممون حاجتامون با توسل به ائمه اطهار و قران مبین نزد خدای تبارک و تعالی اجابت میشه اللهم عجل لولیک الفرج برای ظهور مهدی فاطمه (س) دعای خالصانه و عاشقانه کنید تامورد اجابت حقیقی و واقعی واقع شوید هنشاالله به امید خدای حی و قیوم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
به نام خدای عزیزو رحیم انشاالله هممون حاجتامون با توسل به ائمه اطهار و قران مبین نزد خدای تبارک و تعالی اجابت میشه اللهم عجل لولیک الفرج برای ظهور مهدی فاطمه (س) دعای خالصانه و عاشقانه کنید تامورد اجابت حقیقی و واقعی واقع شوید هنشاالله به امید خدای حی و قیوم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
به نام خدای عزیزو رحیم انشاالله هممون حاجتامون با توسل به ائمه اطهار و قران مبین نزد خدای تبارک و تعالی اجابت میشه اللهم عجل لولیک الفرج برای ظهور مهدی فاطمه (س) دعای خالصانه و عاشقانه کنید تامورد اجابت حقیقی و واقعی واقع شوید هنشاالله به امید خدای حی و قیوم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
به نام خدای عزیزو رحیم انشاالله هممون حاجتامون با توسل به ائمه اطهار و قران مبین نزد خدای تبارک و تعالی اجابت میشه اللهم عجل لولیک الفرج برای ظهور مهدی فاطمه (س) دعای خالصانه و عاشقانه کنید تامورد اجابت حقیقی و واقعی واقع شوید هنشاالله به امید خدای حی و قیوم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
به نام خدای عزیزو رحیم انشاالله هممون حاجتامون با توسل به ائمه اطهار و قران مبین نزد خدای تبارک و تعالی اجابت میشه اللهم عجل لولیک الفرج برای ظهور مهدی فاطمه (س) دعای خالصانه و عاشقانه کنید تامورد اجابت حقیقی و واقعی واقع شوید هنشاالله به امید خدای حی و قیوم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
به نام خدای عزیزو رحیم انشاالله هممون حاجتامون با توسل به ائمه اطهار و قران مبین نزد خدای تبارک و تعالی اجابت میشه اللهم عجل لولیک الفرج برای ظهور مهدی فاطمه (س) دعای خالصانه و عاشقانه کنید تامورد اجابت حقیقی و واقعی واقع شوید هنشاالله به امید خدای حی و قیوم
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
زندگی ای که با هزار جور سختی ساخته بودم داره الکی الکی خراب میشه...یا فاطمه زهرا خودت به دل همسرم بنداز به راه راست هدایت بشه.اگر کسی پیامم رو خوند عاجزانه التماس میکنم واسم دعا کنن که زندگیم خراب نشه.یا فاطمه زهرا مادری کن واسم،من زندگیم رو دوست دارم...نمیخوام از دستش بدم
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
زندگی ای که با هزار جور سختی ساخته بودم داره الکی الکی خراب میشه...یا فاطمه زهرا خودت به دل همسرم بنداز به راه راست هدایت بشه.اگر کسی پیامم رو خوند عاجزانه التماس میکنم واسم دعا کنن که زندگیم خراب نشه.یا فاطمه زهرا مادری کن واسم،من زندگیم رو دوست دارم...نمیخوام از دستش بدم
مريم ه
|
Kuwait
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
0
1
سلام خواهشا برا ازدواج من دعا كنيد از تنهايي خستم هر ختمي كه بگيد انجام دادم ولي بي نتيجه،اگه كسي با ختمي حاجت گرفته به منم بگه خواهش ميكنم،عاجزانه التماس دعا دارم
پاسخ ها
الهه
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
سلام..چله اقای حق شناس بامراقبه ی تمام اعضاوجوارح ونمازاول وقت
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
0
من واسه همتون دعا میکنم . من مطمئنم که مادری رو در حقمون تموم میکنن . چون هیچ مادری دوست ندادفده ناراحتی بچه اشو ببینه
رسول کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
0
0
یامولاتی یافاطمه اغیثینی
منیبارازته دل این نماز روخوندم بعداز چندروز نتیجه دیدم .
حالا یه مشکلی بزرگ تو زندگیم بوجود اومده. دلخوش به همین نمازم. که مادر نگام کنه تامشکلم حل بشه .با تموم وجود این نمازو میخونم وبرای مشکل خودم وبقیه دعا میکنم و از مادر میخام که مشکلمو حل کنه.
نتیجه رو یه مدت دیگه میام میگم.
یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
0
2
سلام من هروقت توی زندگیم مشکلی پیش میاد این نماز رو میخونم اثر فوق العاده ای داره خیلی هم زود جواب میده. ان شا الله حضرت زهرا سلام الله علیها به هممون عنایت داشته باشن. یا علی.
سيمااا
|
Kuwait
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
2
رسول كريم سلام شما كه با خوندن اين نماز نتيجه رو ديديد خواهش ميكنم برا منم دعا كنيد مشكل ازدواجم حل بشه واقعا كم اوردم
mina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
1
توروخدا برام دعا کنید واقعا محتاجم عشقمو دارن با نامردی میندازن زندان
حاجتمند
|
Germany
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
1
سلام امروز ناخواسته وارد این صفحه شدم دنبال یه دعایی میگشتم که آرومم کنه حاجتم رو بده خدا خواست اینجا باشم وقتی نوشته هاتون رو خوندم فهمیدم حاجتم در مقابل مشکلات دیگران حتی قابل گفتن نیست برای همتون دعا میکنم انشااله همه به حق فاطمه زهرا حاجت روا بشین واسه حقیر هم دعا کنید اگه خدا خواست و بی بی نگاهم کرد بعد از همه حاجت منو هم بده البته تصمیم گرفتم نمازو بخونم حاجت گرفتم دوباره برمیگردم فاطمه زهرا(س) به حق این ماه عزیز حاجت میده شک نکنید. یا حق
هیچکس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
0
3
بنام خدا

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند

آیا شود که گوشه ی چشمی به ما کنند

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
یه دختر چادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
2
یا حضرت زهرا دست همه رو بگیر حاجتشونو بده حاجت منم بده و ابرومونو حفظ کن یا حضرت زهرا هوای من و خانواده امو هم داشته باش
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
2
سلام دوستان منم خیلی گرفتارم مشکل زیاد دارم تورو فاطمه زهرا برای منم دعا کنید خیلی خودم دعا کردم اما گناهکارم دعام مستجاب نمیشه.انقدر فکرمیکنم دارم دیونه میشم.شدم مسخره مردم کمک کنید
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
1
0
السلام علیک یافاطمه الزهرا. باسلام خدمت تمامی محبان اهلبیت (ع) دوستان عزیز یه گرفتاری ومشکل مالی برام پیش آمده خواهش میکنم سرنمازهاتون برام دعاکنید که انشااله بحق حضرت فاطمه (س) حاجت من وتمام حاجتمندان رواشود انشااله
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
0
1
سلام بچه ها بعضی از نظرها رو خوندم از همه میخوام برای من دعا کنید من در خونه هرکی رو زدم زد تو سینم حتی امام رضا هم جواب نداد به همه میگفتم اگه جواب ندین شکایت میبرم در خونه مادرتون دیگه هیچ کی برام نمونده فقط حضرت زهرا من نذر کردم براشون و قصد کردم این نماز رو بخونم و تنها یه چیز میخوام شفا یا توقف بیماری مادرم جلوی چشمام داره اب میشه مادرم alsداره یه بیماری که تهش ... و پرپر شدن عزیزت رو جلوی چشمت لحظه لحظه میبینی و خونه و خاطرات زندگی با مادرت میشه عین شکنجه گاه ساواک حتی بدتر ..... من سید هستم از حضرت زهرا میخوام به پسرش کمک کنه و شفای مادرم رو از مادرم بگیرم ....... التماستون میکنم اگه کسی نفس گرمی داره دعا کنه خیلی سخته دارم عذاب میکشم دیگه طاقت شو ندارم ..... ای خدا....
هاجر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
0
0
يا زهرا جز تو هيچ كس رأي ندارم اگلا تو جوابم رأي ندهي بگو كجا برم وبه كي بگويم كه جواب دهد التماس دعا به همگيهزهه
سمیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
0
0
سلام نمی دونم گفتنش درسته یا نه ولی بااینکه دلم امشب داره می پوکه با این که قبلا این نمازو خونده بودم و دلم خواست نظراتو بخونم دل گرم بشم ودوباره بخونم پارسال یه نفر به ناحق حرفی در موردم زده بود که وقتی اعتراض کردیم اوناقا گفت دارن خودشون برای دخترشونحرف در میارن دارن ابروی دخترشونو و می برن دلم خیلی به درد اومد برای ای اولین بار این نماز و خوندم و و نفرین نکردم فتم یا فاطمه فقط خودت بشنو خدا شاهده دو ماه بعد چنان ابرو ریزی براش دم خونش شد که میگفت روم نمیشه از در بیرون بیام حتی جرات نکرده بود در خونش و باز کنه من نتیجه اش و دیدم ولی خواهش می کنم هرکی این نماز و خوند برای منم دعا کنه گره کوری تو زندگیمه که خیلی تحت فشارم
شادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
1
یا فاطمه بنت نبی ای یاور و یار علی کمکم کن از همه جا بریدم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
1
یا فتطمه زهرا من خیلی مشکلات و گذفتاری دارم تو رو خدا گرفتاریهای منا برطرف کنسلام
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
1
سلام دوستان.منم امروز نمازو خوندم.ان شاءالله هممون جاحت روا شیم.دلم خیلی میگیره...یازهرا خودت مشکله همه رو حل کنه...
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
0
سلام به همه دوستان تموم کامنت هارو خوندم و براتون دعا میکنم ان شا الله حاجتتون رو از خدا بگیرین من دو بار حاجتم رو با این نماز گرفتم یا حضرت زهرا این بارم هم حاحتم رو بهم بده تورو به دستای بریده حضرت عباس قسمت میدم گره از مشکل من وا کن فردا این نماز رو میخونم و امیدم به خداست با توسل به حضرت زهرا که گره گشای تموم مشکلات هست ان شالله گره مشکلم وا شه یااااا حضرت زهرا ادرکنی شفاعتم کن منو رو سیاه و گناهکارو
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
0
3
سلام عزیزان راستش میخوام از ارادت حضرت زهرا(س) درباره خودم براتون بگم . به سن 27 سالگی رسیدم و هر خواستگاری برایم می آمد تا جایی پیش میرفت و سر مسایلی پوچ همه چی بهم میحورد مدتها بود که به درگاه خدا دعا میکردم دعایم مستجاب نمیشد انگار بختم را بسته بودند تا اینکه تصمیم گرفتم در نیمه شب به در خانه خدا بروم و التماس کنم تا در رحمتش به روی من باز شه همان شب اول که با گریه و زاری و با حالتی مضطر به درگاه خداوند متوسل شدم بعد از حدود 2 ساعت دعا کردن خوابیدم تا برای نماز صبح خواب نمونم دم اذان صبح خواب عجیبی دیدم خواب دیدم کسی بمن زنگ زد و گفت در بانک برنده جایزه ای شدی زود با شوهرت بیا جایزت رو بگیر با افسوس بهش گفتم اما من که شوهری ندارم گفت ا ا ا پس چرا به کوه دماوند استغاثه نمیکنی تا بختت باز شه برو به کوه دماوند و دو رکعت نماز استغاثه به کوه دماوند را بخوان ناگهان از خواب پریدم پریشان بودم و گنگ بعد از نماز صبح به خدا التماس کردم معنی خواب منو بهم بفهمون به دلم افتاد از مفاتیح کمک بگیرم به خدا گفتم خدایا حتما استغاثه به کوه دماوند اشاره به چیزیه که من با عقل ناقصم از فهمش ناتوانم تو خودت با این کتاب به من بفهمان من که نمیتونم به کوه دماوند برم تو خودت میدونی این برای من غیر ممکنه خلاصه با تمرکز کتاب مفاتیح رو باز کردم و اولین چیزی که برام باز شد نماز استغاثه به فاطمه زهرا (س) بود و خدا معنی خوابم رو بهم فهموند این نماز را بار اول خواندم حاجت نگرفتم تا سه بار تکرار کردم بار سوم بعد یکماه بطور معجزه آسایی بختم باز شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
الحمدلله.
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
0
3
سلام عزیزان راستش میخوام از ارادت حضرت زهرا(س) درباره خودم براتون بگم . به سن 27 سالگی رسیدم و هر خواستگاری برایم می آمد تا جایی پیش میرفت و سر مسایلی پوچ همه چی بهم میحورد مدتها بود که به درگاه خدا دعا میکردم دعایم مستجاب نمیشد انگار بختم را بسته بودند تا اینکه تصمیم گرفتم در نیمه شب به در خانه خدا بروم و التماس کنم تا در رحمتش به روی من باز شه همان شب اول که با گریه و زاری و با حالتی مضطر به درگاه خداوند متوسل شدم بعد از حدود 2 ساعت دعا کردن خوابیدم تا برای نماز صبح خواب نمونم دم اذان صبح خواب عجیبی دیدم خواب دیدم کسی بمن زنگ زد و گفت در بانک برنده جایزه ای شدی زود با شوهرت بیا جایزت رو بگیر با افسوس بهش گفتم اما من که شوهری ندارم گفت ا ا ا پس چرا به کوه دماوند استغاثه نمیکنی تا بختت باز شه برو به کوه دماوند و دو رکعت نماز استغاثه به کوه دماوند را بخوان ناگهان از خواب پریدم پریشان بودم و گنگ بعد از نماز صبح به خدا التماس کردم معنی خواب منو بهم بفهمون به دلم افتاد از مفاتیح کمک بگیرم به خدا گفتم خدایا حتما استغاثه به کوه دماوند اشاره به چیزیه که من با عقل ناقصم از فهمش ناتوانم تو خودت با این کتاب به من بفهمان من که نمیتونم به کوه دماوند برم تو خودت میدونی این برای من غیر ممکنه خلاصه با تمرکز کتاب مفاتیح رو باز کردم و اولین چیزی که برام باز شد نماز استغاثه به فاطمه زهرا (س) بود و خدا معنی خوابم رو بهم فهموند این نماز را بار اول خواندم حاجت نگرفتم تا سه بار تکرار کردم بار سوم بعد یکماه بطور معجزه آسایی بختم باز شد
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
1
2
هر كاري خيري با توسل به آن بي بي دو عالم انجام ميشود به بهترين حالت خدا يا ما را عاقبت بخير دنيا و عقبي بگردان انشاءالله
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
0
1
سلام هرکی این نماز رو خوند واسه منم دعا کنه یافاطمه زهرا منم این نماز رو میخونم قسمت میدم به مصیبتهای دخترت زینب بخاطر دل زینب حاجتمو بده و اونی که دوستش دارم بهش برسم به جواد برسم وخوشبخت بشیم قسمت میدم به حضرت علی و به پدرت حضرت مخمد حاجتمو بده دست خالی برنگردم دستمو بگیر نوکرتم کنیزتم یا فاطمه زهرا
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
0
0
سلام یا فاطمه زهرا دستمو بگیر دلمو شاد کن حاجتمو بده بخاطر دل زینبت
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
0
0
یا فاطمه زهرا حاجتمو بده میدونم حاجتمو میدی میام اینجا مینویسم فاطمه زهرا حاجتمو داد قول میدم میام مینویسم دلم روشنه
z f
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
0
0
سلام به همه منم همه ی کامنتا رو خوندم برای یه عده که ناخواسته اشکم سرازیرشد 18 سال ازخدا عمرگرفتم گناه کردم زیاد خیلی زیادولی 3 سال یه گناه خیلی خیلی بزرگ کردم منم اتفاقی توسایت دیدم که یه همچین نمازیم هس اما معلومه که خیلی اثرگذار انقدر که الان تردید دارم کدوم یکی از حاجتامو بخوام هنوز نمازشو نخوندم ولی انشاالله فردا میخونم توتمام 18 سال 3 سال عمرم به گناه کبیره گذشته خیلی ضرر دیدم ازش خیلی تاحالا کلی توبه کردم خیرسرم ولی هی ازمسیر خدابرمیگردم گناه هم زندگی دنیامو تباه میکنه هم اخرتمو هم رو نسل های اینده تاثیرمیذاره تودینی خوندم وبه عینه دیدم که یکی بخاطر گناهاش توجوونی الان زندگی نابه سامونی داره هم خودش هم بچه هاش نمیخوام منم اونجوری بشم مامان بابام کلی برام ارزو دارنو برام دعامیکنن اما من باگناهام دعاهاشونو بی اثرمیکنم سال 95 کنکور دارم میخوام یجای خوب یه رشته ی خوب قبولشم وهمراهش انسان باشم بوی انسانیت بدم چیزی که مامان بابام بهم یاددادن که همه ی اینا اگه تومسیر خداباشم میسر میشه دعا کنید فردا که جمعه س امام زمان بیاد برای فرجش و شفای مریضا بخصوص جووناو بچه ها یه صلوات
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
2
سلام عزیزان راستش میخوام از ارادت حضرت زهرا(س) درباره خودم براتون بگم . به سن 27 سالگی رسیدم و هر خواستگاری برایم می آمد تا جایی پیش میرفت و سر مسایلی پوچ همه چی بهم میحورد مدتها بود که به درگاه خدا دعا میکردم دعایم مستجاب نمیشد انگار بختم را بسته بودند تا اینکه تصمیم گرفتم در نیمه شب به در خانه خدا بروم و التماس کنم تا در رحمتش به روی من باز شه همان شب اول که با گریه و زاری و با حالتی مضطر به درگاه خداوند متوسل شدم بعد از حدود 2 ساعت دعا کردن خوابیدم تا برای نماز صبح خواب نمونم دم اذان صبح خواب عجیبی دیدم خواب دیدم کسی بمن زنگ زد و گفت در بانک برنده جایزه ای شدی زود با شوهرت بیا جایزت رو بگیر با افسوس بهش گفتم اما من که شوهری ندارم گفت ا ا ا پس چرا به کوه دماوند استغاثه نمیکنی تا بختت باز شه برو به کوه دماوند و دو رکعت نماز استغاثه به کوه دماوند را بخوان ناگهان از خواب پریدم پریشان بودم و گنگ بعد از نماز صبح به خدا التماس کردم معنی خواب منو بهم بفهمون به دلم افتاد از مفاتیح کمک بگیرم به خدا گفتم خدایا حتما استغاثه به کوه دماوند اشاره به چیزیه که من با عقل ناقصم از فهمش ناتوانم تو خودت با این کتاب به من بفهمان من که نمیتونم به کوه دماوند برم تو خودت میدونی این برای من غیر ممکنه خلاصه با تمرکز کتاب مفاتیح رو باز کردم و اولین چیزی که برام باز شد نماز استغاثه به فاطمه زهرا (س) بود و خدا معنی خوابم رو بهم فهموند این نماز را بار اول خواندم حاجت نگرفتم تا سه بار تکرار کردم بار سوم بعد یکماه بطور معجزه آسایی بختم باز شد
آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
1
یا زهراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به حق پسر سر از تن جدات واسطه شو دیگه کشش ندارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
0
سلام بی بی جان یا فاطمه زهرا کمکم کن بخودت میسپارم بخودت متوسل میشم وبخودت اعتماد میکنم دست خالی برنگردون مرا،قسمت میدم به پدرت و بچه هات وحضرت علی منو به جواد برسون وخوشبخت بشیم وخانواده هامون رو راضی کن یا فاطمه زهرا
باران
|
Germany
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
0
یا فاطمه زهرا بحق بزرگیت تورو به امام حسین قسمت میدم شفاعت منم پیش خدا بکن.خیلی رو سیام غرق گناهم یا فاطمه جان نزار ناامید شم گدای درخونتم یا مولاتی یا فاطمه جان شفای بیمارمونو از تو میخام ... تورو بحق بزرگیت شفاعتش کن نگاه به دل سیاه من نکن بی بی جان امشب این نمازو خوندم از ته دل .توروخدا دعا کنین دعا کنین حالش خوب شه ماهم حاجت روا شیم ...خدایا یه گوشه چشمی
samane
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
1
امشب شب شهادت حضرت زهراست و من با توسل به حضرت زهرا حاجتم رو از خدا خواستم مطمعنم دستی که بسوی خدا درازه و دامان حضرت زهرا رو گرفته رد نمیشه و خالی برنمیگرده یا حضرت زهرا جان تورا بخداوند قسم میدهم هیچوقت دلی را ک به امیدت خوشحال هست ناامید نکن امین
علی از سیرجان
|
Germany
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
0
با سلام ..دوستان عزیز ما همه بچه شیعه ها مدیون بی بی دوعالم خانم فاطمه زهرا(س) هستیم --مطمئن باشیم نگاهشون خیلی به زندگیمونه پس یادمون نره هروز دو رکعت نماز به نیت هدیه به حضرت زهرا(س)بخونیم شاید ی تشکر کوچکی باشه شاید ....
پریسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
0
2
یا فاطمه زهرا حاجت ِمن و بده تورخدا نزار امسالم بگذره و من به خواسته دلم نرسم، دیگه نمیکشم خستم خدایا...یا فاطمه زهرا بزار امسال ایام فاطمیه به حاجتم برسه شفاعت ِمن ِ گناهکارو پیش خدا بکن
بچه ها توروخدا برا من دعا کنین ازدواج کنم
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
0
سلام بی بی جان دلم خیلی گرفته دلم خیلی پره امروزم نماز رو میخونم بخودت متوسل میشم قسمت میدم به دخترت زینب و قسمت میدم به پسرهات امام حسین وامام حسن وحضرت ابوالفضل حاجتمو بده کمکم کن دستمو بگیر به حاجتم برسم قسمت میدم به گریه های حضرت علی حاجتمو بده کمکم کن به حاجتم برسم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
0
1
توروخدا منم دعا کنید واقعا دل شکستم و تنهام برادرام اعتیاد دارن و پدرم بیخیاله توروخدا دعاکنید یه خواستگار خوبی پیدا کنم بحق حضرت فاطمه راحت بشم خسته شدم از دعواهای برادرام و مادر مریضی دارم
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
سلام بی بی جان دلم خیلی گرفته حاجتمو بده کمکم کن جان حسینت جان ابوالفضلت جان حسنت جان زینبت جان بچه هات حاجتمو بده
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
3
سلام من خیلی دلم گرفته بیماری ms دارم ی دختر 24 ساله توسن 20 سالگی این بیماری لعنتی رو گرفتم خیلی سخته خیلی وقتی توخیابون میخوری زمین خیلی کم میاری جلوهمه وقتی تودانشگاه باراه رفتنت میشی سوژه پسرا میخوری زمین خسته شدم ازگریه کردن از دعاکردن دعاهای بی جواب نذر بی جواب حضرت زهرا ک به من حقیر نگاهی نمیکنه هرچی صداش میکنم
دوستان عزیز واسه منم دعاکنید هیچ نعمتی مثل سلامتی باارزش نیست دعاکنید سلامتیم بهم برگرده
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
2
سلام من خیلی دلم گرفته بیماری ms دارم ی دختر 24 ساله توسن 20 سالگی این بیماری لعنتی رو گرفتم خیلی سخته خیلی وقتی توخیابون میخوری زمین خیلی کم میاری جلوهمه وقتی تودانشگاه باراه رفتنت میشی سوژه پسرا میخوری زمین خسته شدم ازگریه کردن از دعاکردن دعاهای بی جواب نذر بی جواب حضرت زهرا ک به من حقیر نگاهی نمیکنه هرچی صداش میکنم
دوستان عزیز واسه منم دعاکنید هیچ نعمتی مثل سلامتی باارزش نیست دعاکنید سلامتیم بهم برگرده
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
1
سلام من خیلی دلم گرفته بیماری ms دارم ی دختر 24 ساله توسن 20 سالگی این بیماری لعنتی رو گرفتم خیلی سخته خیلی وقتی توخیابون میخوری زمین خیلی کم میاری جلوهمه وقتی تودانشگاه باراه رفتنت میشی سوژه پسرا میخوری زمین خسته شدم ازگریه کردن از دعاکردن دعاهای بی جواب نذر بی جواب حضرت زهرا ک به من حقیر نگاهی نمیکنه هرچی صداش میکنم
دوستان عزیز واسه منم دعاکنید هیچ نعمتی مثل سلامتی باارزش نیست دعاکنید سلامتیم بهم برگرده
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
سلام من خیلی دلم گرفته بیماری ms دارم ی دختر 24 ساله توسن 20 سالگی این بیماری لعنتی رو گرفتم خیلی سخته خیلی وقتی توخیابون میخوری زمین خیلی کم میاری جلوهمه وقتی تودانشگاه باراه رفتنت میشی سوژه پسرا میخوری زمین خسته شدم ازگریه کردن از دعاکردن دعاهای بی جواب نذر بی جواب حضرت زهرا ک به من حقیر نگاهی نمیکنه هرچی صداش میکنم
دوستان عزیز واسه منم دعاکنید هیچ نعمتی مثل سلامتی باارزش نیست دعاکنید سلامتیم بهم برگرده
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
1
سلام من خیلی دلم گرفته بیماری ms دارم ی دختر 24 ساله توسن 20 سالگی این بیماری لعنتی رو گرفتم خیلی سخته خیلی وقتی توخیابون میخوری زمین خیلی کم میاری جلوهمه وقتی تودانشگاه باراه رفتنت میشی سوژه پسرا میخوری زمین خسته شدم ازگریه کردن از دعاکردن دعاهای بی جواب نذر بی جواب حضرت زهرا ک به من حقیر نگاهی نمیکنه هرچی صداش میکنم
دوستان عزیز واسه منم دعاکنید هیچ نعمتی مثل سلامتی باارزش نیست دعاکنید سلامتیم بهم برگرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
الهی آمین.
بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
3
با سلام الان نیمه شب است و من برای نماز استغاثه حضرت زهرا سلام الله عليها بلند شدم قریب سه سال است که برای ازدواج با یک دختر محجبه و با ایمان تلاش می کنم اما تا به امروز به نتیجه نرسیدم احساس میکنم دنیا برام یک زندان هست احساس غربت می کنم از بودن و صحبت کردن با هیچ کسی آرامش نمی گیرم دایماً خدا را به چهارده معصوم قسم می دهم که مرا به خواسته ام به حاجتم برساند این روزها ایام فاطمیه هست یا فاطمه زهرا تو شاهدی که من از ته دل صدایت کردم من که در این دنیای غریب غیر از شما به کسی امید ندارم دستم به دامانت مرا دریاب که بی یاورم خانواده ام هر روز سرزنشم می کنند که برای چه این همه حساسیت به خرج میدهم آخر شما میدانید که دست خودم نیست یا زهرا یا بنت محمد صلوات الله علیه و علیک این روزها نزدیک عید است اما من حال و هوای بهار را ندارم عنایتی بفرمایید و مرا دست خالی برنگردانید آخر اگر شما دستم را نگیرید من در این دنیای غریب به که پناه برم یا فاطمه ادرکینی و اغیثینی بحق علی و بحق حسن و الحسین و بحق حجت بن الحسن العسكري صلوات الله علیهم
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
2
سلام من خیلی دلم گرفته بیماری ms دارم ی دختر 24 ساله توسن 20 سالگی این بیماری لعنتی رو گرفتم خیلی سخته خیلی وقتی توخیابون میخوری زمین خیلی کم میاری جلوهمه وقتی تودانشگاه باراه رفتنت میشی سوژه پسرا میخوری زمین خسته شدم ازگریه کردن از دعاکردن دعاهای بی جواب نذر بی جواب حضرت زهرا ک به من حقیر نگاهی نمیکنه هرچی صداش میکنم
دوستان عزیز واسه منم دعاکنید هیچ نعمتی مثل سلامتی باارزش نیست دعاکنید سلامتیم بهم برگرده
نسرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
2
السلام علیک یافاطمه زهرا
بچه ها بخونید حتما جواب میده شک نکنید
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
2
سلام من خیلی دلم گرفته بیماری ms دارم ی دختر 24 ساله توسن 20 سالگی این بیماری لعنتی رو گرفتم خیلی سخته خیلی وقتی توخیابون میخوری زمین خیلی کم میاری جلوهمه وقتی تودانشگاه باراه رفتنت میشی سوژه پسرا میخوری زمین خسته شدم ازگریه کردن از دعاکردن دعاهای بی جواب نذر بی جواب حضرت زهرا ک به من حقیر نگاهی نمیکنه هرچی صداش میکنم
دوستان عزیز واسه منم دعاکنید هیچ نعمتی مثل سلامتی باارزش نیست دعاکنید سلامتیم بهم برگرده
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
1
سلام به همه دوستان انشاءالله همه حاجت روا بشید برای من هم دعا کنید ... عشقم که انقدر مصمم بود از شروع میترسه میگه گرفتاریهاشو میشمره و میگه نمیخام تورو وارد گرفتاری هام بکنم هر چی تلاش کردم دیدم نمیشه نمیتونم خوشبختت کنم من از آرزوهام گذشتم چون دوست دارم نمیخام وارد سختی بشی ... دلم میخاد برگردیم به روزای خوب و با عشق . دلم میخاد نترسه و شروع کنه ... روحیشو از دست داده...
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
2
یا فاطمه زهرا قسمت میدم به زینبت که شفاعتمون کن تا خدا همه مریضارو شفا بده.برادرم 28 سالشه و سرطان داره .من هر چی از خدا شفاشو مییخوام اصلا صدامو نمیشنوه
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
1
همه امیدم به خودشه
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
0
1
سلام فاطمه زهرا قسمت میدم به مصیبتهای بچه هات امام ها بخاطر باب الحوائج قسمت میدم به لحظه ای که به عمو عباس گفتی پسرم اونموقع که دستهاش رو بریدن قسمت میدم به اون لحظه ها حاجتمو بده بخاطر دل زینبت دل بهنازت رو با دادن حاجتش آرام کن..........
نیلوفر
|
Germany
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
0
2
سلام من خیلی دلم گرفته بیماری ms دارم ی دختر 24 ساله توسن 20 سالگی این بیماری لعنتی رو گرفتم خیلی سخته خیلی وقتی توخیابون میخوری زمین خیلی کم میاری جلوهمه وقتی تودانشگاه باراه رفتنت میشی سوژه پسرا میخوری زمین خسته شدم ازگریه کردن از دعاکردن دعاهای بی جواب نذر بی جواب حضرت زهرا ک به من حقیر نگاهی نمیکنه هرچی صداش میکنم
دوستان عزیز واسه منم دعاکنید هیچ نعمتی مثل سلامتی باارزش نیست دعاکنید سلامتیم بهم برگرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
الهی آمین
آمین یا رب العالمین
بهناز
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
الهی آمین
شرمنده روی بی بی فاطمه زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
0
1
من به خاطر گناهایی ک انجام دادم شرمنده ام، خواهش میکنم دعام کنید تا این بی آبرویی رو جلو مادرم فاطمه زهرا و اقام امام رضا جبران کنم. چند روز دیگه دارم میرم حرم آقا دعا کنید که قبولم کنه. گناه خیلی بده من دیگه آبرویی جلو خدا ندارم ، ایویدر توبه کردم و شکستم که خجالت میکشم دوباره توبه کنم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
0
0
سلام .یافاطمه زهرا وقتی زیارت کربلا نصیبم شد از خوشحالی پر در آوردم همش فکر میکردم حتما گناهانم بخشیده شده که خدا چنین سفر عظیمی را قسمتم کرده یا فاطمه زهرا امیدم را ناامید نکن به حق سید شهدا به حق یاس ابوالفضل به حق علی مرتضی حاجت همه را بده به من رو سیاه هم نظری کن 6سال به هردری زدم شفاعتم کن حاجتم را بده یا زهرا التماس دعا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
0
2
من از این نماز حاجت گرفتم.
خانم نیلوفر piremehr.ir رو ببینید حتما
انشاالله که مشکلتون حل بشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
0
3
من از این نماز حاجت گرفتم.
خانم نیلوفر piremehr.ir رو ببینید حتما
انشاالله که مشکلتون حل بشه
پویان رشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
2
خدا مشکل همه عاشقان حضرت زهرا رو حل کنه،خدایا به حق بزرگیت به حق اهل بیتت همه کسایی که اینجا دست احتیاج دراز کردن رو حل کن،مشکل ها بزرگ و کوچیکن،حل کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
1
سلام یا فاطمه زهرا امروز ازته دلم متوسل میشم بهت قسمت میدم به پدرت به حضرت علی به بچه هات بخاطر دل زینبت حاجتم رو بده ان شاءالله زودتر میام اینجا مینویسم منم حاجت گرفتم کمکم کن حاجتمو بده میدونی تو دلم چه خبره میدونم میدونی کمکم کن توروخدا قسمت میدم به بزرگی خدا
غزاله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
0
خیلیییی گناه کارمممم فقط از خانوم فاطمه زهرا میخوام امروز بهش متوسل میشممم..یا زهرااااا خودت میدونی چقدر منتظرمممم باردار بشمم..تو رو به ابروی محمد رسول الله پدرت قسم میدممم به من بچه عطا کنید خیلیییی خسته اممم منتظرممم .یا زهراااا توروخدا برام دعا کنید..تووسال 95من باردار بشم .دیگه خسته شدممم
غزاله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
1
خیلیییی گناه کارمممم فقط از خانوم فاطمه زهرا میخوام امروز بهش متوسل میشممم..یا زهرااااا خودت میدونی چقدر منتظرمممم باردار بشمم..تو رو به ابروی محمد رسول الله پدرت قسم میدممم به من بچه عطا کنید خیلیییی خسته اممم منتظرممم .یا زهراااا توروخدا برام دعا کنید..تووسال 95من باردار بشم .دیگه خسته شدممم
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
0
1
سلام یا فاطمه زهرا حاجتمو بده جان علی یا زهرا جان علی یا زهرا جان علی یا زهرا جان علی یا زهرا جان علی یا زهرا جان علی یا زهرا جان علی یا زهرا جان علی یا زهرا جان علی یا زهرا جان علی یا زهرا حاجتمو بده کمکم کن یا زهرا جان علی یا زهرا جان علی یا زهرا
ساجده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
0
1
سلام ایشالله همه حاجت روا شن به حق فاطمه زهرا (س) .... من این نماز رو روز شهادت بی بی خوندم ایشالله هم شما حاجت روا شید هم من... واسم دعا کنید من روسیاهم زیر درگاهش شاید دعا ی شما رو قبول کنند...الهی امین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
0
2
یا فاطمه الزهرا بحق حسن وحسین قسمت میدم مشکلم رورفع کن
راضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
0
0
سلام به همه
توکل به حضرت زهراس همیشه جواب میده
مثل مشکل من توی مدرسه که یک دختری به نام نازنین پشت سر معلم من حرف زد ووانداخت تقصیر من من زمانی که دفتر خانم رفتم اول به حضرت سلام دادم و بعد حرف زدم گرچه که گریه کردم و... ولی مشکل حل شد این مشکل برای این پیش اومد که من اون معلم مشهدی را خیلی دوست دارم اما دوستم حرفای بدی پشت من زده دعا کنین

ولی یک بار دیگه هم که حضرت دست من و خانواده را گرفت
دختر دایی من پاش شکسته بود یک بچه ی دوسه ساله دوتا پاش رو تا زیر سینه گچ گرفته بودند و قرار بود شش ماه این جوری باشه ولی خوب شد سه ماهه چون دوقلو بودن و یک قل این جوری بود بد بود

ولی حضرت زهرا دست همه رو می گیره

بهترین کار دعا است
پاسخ ها
العبد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
احتراماً عرض شود که توکل بر خدا و توسل بر حضرت فاطمه زهراء صحیح است. بر ائمه معصومین علیهم السلام اجمعین توسل میشود و تنها خدا است که میتوان بر او توکل کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
0
1
من چند لتذ این نماز ذو خواندم اما حاجت نگذفتم؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
0
3
لطفا برای آزادی سوریه و عراق و نابودی داعش و گروه های تندرو دعا کنید
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
1
18000 صلوات هدیه به حصرت زهرا در سال جدید و بیمه حصرت شوید...التماس دعا
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
0
0
السلام علیک یافاطمه الزهراء من مشکلات بسیار زیادی دارم چندین ساله اصلا حاجاتم روا نمیشه شما رو قسم میدم به حق فرزند شهیدتون امام حسین عنایتی به من روسیاه داشته باشید وروز ولادتتون حاجات من بدبخت رو هم به من عطا کنید ازشما مردم شریف عاجزانه عاجزانه التماس دعادارم لب پرتگاهم
میتدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
0
0
خدا به حق زهراء حاجتمو بده
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
0
1
خدایا ، به عصمت فاطمه زهرا و آبروی حسنین حاجات شرعی و گرفتاری همه مومنین برآورده به خیر بفرما .
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
0
0
من امسال روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) این نماز رو خوندم و حتی آخرش که داشتم حاجتمو میگفتم گریه ام گرفت؛ساعت6صبح خوندم و حاجتمو ساعت 15همون روز گرفتم.باورم نمیشد.واقعا جواب میده.با خلوص نیت بخونید اگه خواسته تون به صلاحتون باشه حتما اجابت میشه.التماس دعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
0
2
خدایا تو رو به پهلوی شکسته ی حضرت زهرا تو رو به شرمندگی حضرت ابوالفضل تو صحرای کربلا هیچ فرزندیو شرمنده ی پدر و مادرش نکن . خدایا تورو به حق خانم زهرا زندگیمو نجات بده التماس دعا .
زهرا
|
United States of America
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
0
4
يا فاطمه ي زهرا, بي بي دو عالم، عشق و تنها دلخوشي و ناجي من تو اين ديار غربت و تنهايي ، هر با شمارو صدا كردم بودين وتنهام نزاشتين اين بار هم مثل هميشه محتاجم دستم رو بگيرين اول خواستم تشكر كنم واسه نظر قبليم كه پيدا كردن كار بود ممنونممممممممم. يا زهرا ممنونم و متشكرم، ايندفعه خودت ميدوني كه چقدر زندگي من رو قبول شدن اين امتحان بزرگ تعيين ميكنه و خيلي سخته.. ٣ بارم رد شدم
يا فاطمه ي زهرا تورو خدا و تورو به بزرگي و احترامي كه پيش خدا داري قسمت ميدم كمكم كن قبول بشم برام قبول شدن اين امتحان مثل يه معجزست تورو به مقدسات عالم كمكم كن من با قبول شدن اين امتحان ميتونم آينده خوبي براي كسايي كه بمن نياز دارن بكنم ولي بدون اون نه
بي بي زيبا و مهربون من، مادر پاك و بزرگوار من حاجتم رو لطفا قبول كن و از خدا بخواه كه كمكم كنه قبول بشم .. نذر نماز استغاثه كردم كه ادا كنم و دادن نهار به ٥ نفر به نيت شادي شما و اثبات ارادتم به شماا يا فاطمه دلم فقط به شما خوشه به خداا قسم خودت بهتر ميدوني
كمكم كن يا فاطمه ي زهراي مهربون كمكم كن اين امتحان و قبول بشم ميترسم ... ولي باشما نه از هيچي نميترسم ... من منتظرم
ممنونم بازم ميام و اينجا مينويسم براي همه كه شما چقدرررر پاك و مهربونين
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
0
3
روز و شب درد کشیدی بدنت خوب نشد

تا سحر آب شدی زخم تنت خوب نشد

لاله های به روی پیرهنت خوب نشد

جگرت سوخت ولی سوختنت خوب نشد
***یازهرا تو رو قسم به دستان بریده عباس لطفی به ما هم بکن به خاطر آن عباسی که نخاست پیش بچه ها شرمنده بشه من پیش پدر ومادرم شرمنده نشم...
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
0
3
روز و شب درد کشیدی بدنت خوب نشد

تا سحر آب شدی زخم تنت خوب نشد

لاله های به روی پیرهنت خوب نشد

جگرت سوخت ولی سوختنت خوب نشد
***یازهرا تو رو قسم به دستان بریده عباس لطفی به ما هم بکن به خاطر آن عباسی که نخاست پیش بچه ها شرمنده بشه من پیش پدر ومادرم شرمنده نشم...
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
0
0
سلام بی بی جان کمکم کن قسمت میدم به عباس که بخاطر بچه ها خودش تو فرات آب نخورد نذر میکنم که روز ولادت حضرت علی بخونم تا اون روز حاجتمو بده من جز خدا وشما ائمه کسی رو ندارم شرمنده نشم یازهرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
0
0
دوستان عزیز و بزرگوارم این بنده حقیر رو هم دعا کنید
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
0
1
من این نماز رو توی شهادتشون خوندم و در عین ناباوری روز تولدشون حاجتم رو دادن خیییییییلیییییی ازتون ممنونم بی بی جان خیلی دل بزرگ مهربونی دارین
خدارو هم شکر میکنم هر لحظه
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
سلام بی بی جان کمکم کن جان حسینت قسمت میدم به دل زینبت واسطم شو حاجت روا بشم به احترام پدرت
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
1
یازهررررررررررررررراااا کمکم کن همه رو حاجت روا کن بحق حضرت علی منم حاجت روا کن بحق پدرت رسالت پدرت
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
1
امشب که اولین پنج شنبه ماه رجب شب آرزو هاست خودم رو بهت گره زدن بانو جان , کمکم کن اونجا استخدام بشم , سخته توی خونه نشستن و فکر کردن به آینده ای نامعلوم , اگر هم لایق میدونی یه آدم خوب بهم معرفی کن برای ازدواج , من دور و برم هیچ آدم جالبی نمیبینم که بتونم باهاش یه زندگی خوب و سالم رو شروع کنم , بانو به دلم افتاد امشب این نماز رو بخونم , دقیقا همینطوری که دوماه پیش به دلم افتاد تو گوشه ی دلم ازت بخوام کمکم کنی نماز خون بشم که شدم , لطفت شامل حال منه عزیزم , امشب هم حسم میگه حاجتم رو از خدا و شما گرفتم , فقط صبرم بده نازنین بانو تا اون روز که از شادی استجابت نماز شکر بخونم
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
2
امشب که اولین پنج شنبه ماه رجب شب آرزو هاست خودم رو بهت گره زدن بانو جان , کمکم کن اونجا استخدام بشم , سخته توی خونه نشستن و فکر کردن به آینده ای نامعلوم , اگر هم لایق میدونی یه آدم خوب بهم معرفی کن برای ازدواج , من دور و برم هیچ آدم جالبی نمیبینم که بتونم باهاش یه زندگی خوب و سالم رو شروع کنم , بانو به دلم افتاد امشب این نماز رو بخونم , دقیقا همینطوری که دوماه پیش به دلم افتاد تو گوشه ی دلم ازت بخوام کمکم کنی نماز خون بشم که شدم , لطفت شامل حال منه عزیزم , امشب هم حسم میگه حاجتم رو از خدا و شما گرفتم , فقط صبرم بده نازنین بانو تا اون روز که از شادی استجابت نماز شکر بخونم
خدای تو را به روی بی بی فاطمه زهرا قسم میدهم که مشکلات همه را حل کند از من هم التماس دعا
|
Mauritius
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
1
بسیار خوبش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
0
من که حاجت نگرفتم خوش به حال اونایی که گرفتن
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
1
نماز استغاثه به حضرت فاطمه (س)
دو رکعت نماز خوانده بعد نماز سه تکبیر و سپس تسبیحات حضرت زهرا (س)
بعد به سجد میری 100 بار میگی یا مولاتی یا فطمه اغیثینی
سپس سمت راست رو روی مهر میزاری و 100 بار دیگه میگی
سپس سمت چپ رو روی مهر میزاری و 100 بار دیگه میگی
نهایتا دوباره به سجده میری و 110 بار میگی
مجموعا 410 مرتبه میشه
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
0
سلام بی بی جان کمکم کن قسمت میدم به این مته عزیز
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
0
سلام بی بی جان کمکم کن قسمت میدم به این ماه عزیز
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
0
1
سلام دوستان تو را خدا تورا برام دعا کنید مریض روحی دارم تورا خدا شاید دعای شما مرا شفا دهد بحق بی بی فاطمه زهرا همه را شفا دهد آمین
پاسخ ها
کنیز حضرت زهرا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
امیدت بخدا باشه خودش گفته از رگ گردن بهمون نزدیکتره و دعای دعاکننده رو مستجاب میکند فقط خداااااااااااااااا خانم فاطمه ی زهرا رو قسم میدم به این روز مشکل همه رو حل کنه وحاجات همه رو بده تورو خوب کنه و حاجت منم بده،10تسبیح صلوات بفرست هدیه کن به مادر آقامون امام زمان نرجس خاتون ان شاءالله خوب میشی
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
0
0
سلام دوستان برای حاجت روا شدن چله ی زیارت عاشورا به طریقی که حاج اقا حق شناس ره گفتن عالیه بی برو برگرد حاجت روا میشین البته به شرطی که همونطور که گفته شده انجام بدین ترتیبو رعایت کنین گناه نکنین بخصوص گناه زبانی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
0
امیدوارم همه ی انسان ها با نیت دلی این نماز رو بخونن.حتما شنیدین که خدا به دل آدم نگاه میکنه.
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
0
بی بی جان قسمت میدم به دل زینبت حاجتروام کنی بحق این روز عزیز
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
0
سلام به این کلیپ گوش کنیددانلود کنید گوش کنید خیلی خیلی خیلی خیلی خوبه خوبهhttp://www.aparat.com/v/WZLyI بی بی جان کمکمون کن قسمت میدم به بزرگی خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
0
2
دختری دارم 11ماهه که مرضه بی بی زهرارو ب سربریده حسینش قسمش میدم که بچمو شفا بده و چراغ خونمو خاموش نکنه
آرزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
1
سلام به همه نازنين ها
امشب براي سومين بار ميخوام اين نماز رو بخونم ,
دوتا حاجت داشتم كه يكيش برآورده شد
ان شاالله حاجت همتون به خصوص مريض دار ها و حاجت من هم برآورده بشه .
آخه من هرجايي هر اتفاقي كه بيفته ، اولين ذكري كه به لبم مياد يا فاطمه الزهرا هست .
ايشالا خود خانم فاطمه الزهرا واسطه برآوردن حاجت هممون باشد
صبور باشيم و ايمان داشته باشيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
بی بی جان به .....بگو منو ببخشه توروخدا واسطم بشین بی بی جان بخاطر زینبت حاجتروام کنی
دلتنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
1
میشه طریقه درست این نمازو بگید؟؟

جانب راست ک میگن منظورشون جانب راست صورته؟؟یا کل بدن؟/
تروخدا بگید
حاجت دارم
پاسخ ها
الهه
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
راست صورت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
1
یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی
اسلام علیک یا فاطمه الزهرا
دختری 28ساله هستم خواستگادای زیادی دارم ولی نمیدونم چرا هیچ کدام به طریقی جور نمیشود خودم هم ماندم که چرا اینچنین است یا فاطمه اینبار توسل میکنم از ته قلبم و می دانم که تو بزرگ بانویی که نمیگذاری دست خالی برگردم ا بی بی فاطمه من امروز نماز را میخوانم و اعتقاد دارم که ده روز هم نمیشود که حاجتم میدهی خودت کمکم کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
0
بی بی جان میشه حاجتمو بدی کسی رو دست خالی برنمیگردونی منم دست خالی برنگردون قسمت میدم به شهید شش ماهه کربلا قسمت میدم به شهید اینروز حاجتروام کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
0
بی بی جان دلم.......................................
غلامرضا نظریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
0
از بی بی دو عالم التماس دعا دارم به حق حسن وحسین عزیزیش حاجات مرا رواکند من هم از مشکلی که در دل دارم نجات پیدا کنم انشاالله واز شما عزیزان تشکر والتماس دعا دارم .یازهرا به مظلومیت حضرت علی (ع) یاریم کن.
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
0
یا فاطمه جان ,خسته شدم از گناهی که انجام میدم و بعدش توبه ای میکنم که هیچ ارزشی نداره و دوباره روز از نو روزی از نو ...تو واسطه ی بین منو خدا شو شاید که دستم رو به بهترین نحو و بهترین راه ممکن بگیره و راحت بشم از گناهی که روحم رو میخوره , بانو برای من پیش خدا واسطه شو , خودت خوب میدونی هروقت کم میارم خدام رو به تو قسم میدم , یه نیم نگاهیم به من کن یا فاطمه یا مادر سادات ...
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
0
سلام امشب میخاهم دعایی کنم لطفا چیزی نگویید فقط بگویید آمــــــــــــین
.
.
.
.
خدایا عجل وفاتی سریعا
خدایا اینکه دیگه حقمه
کاش امشب آخرین شبم باشد خیلی خستم .....آمین یا رب العالمین
کاترین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
2
خانمها دعا کنید ، برای حجابمون . من یه دختر بدحجابم . خیلی میخوام محجیه بشم .نمی تونم.برای من و میلیونها مثل منم دعا کنید. چادربا عشق سرمون بندازیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
یا زهرا ، ای ابرودار پیش خدا
نورو به حسینت قسم ابروی منوحفط کن.
یا رهرا جان ارزوی منو بده به حق علی منم بیام اینجا بنویسم حاجتمو گرفتم.
یا زهرا حاجت همه رو بده
یا زهرا مشکل ازدواجمون حل کن
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
1
تو خدا دعام کنید شوهرم بعد بیستو پنج سال رفته زن گرفته الان هم حرفمون شده دیگه خونه نمی یاد تورو به حضرت زهرا قسم میدم برام دعا کنید شوهرم برگرده چون خیلی دوستش دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
0
زنی بیستو پنج سال ازواج کردم کامنت خوندم بحق آ بروی حضرت زهرا واین ماه عزیز تمام حاجت دارها حاجت شون بده تورو به خدا برام دعا کنید زندگی خوبی داشتم زنی وارد زندگیم شده با شوهرم قهر کردیم شوهرم یک ماه خونه نمی یاد نه مادر نه پدری ندارم دردم به اونا بگم دیگه خسته شدم بحق این ماه عزیز برام دعا کنید شوهرم برگرده التماس دعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
0
یا حضرت زهرا قربون این بنده نوازی و کرامت شما بانو
که حاجت دل این همه آدم رو دادید .
وقتی مادر بزرگم تو آی سی یو چهل روز تو کما بود و دکترها گفتن نهایتا یکی دو روز زنده می مونه داشتیم دق می کردیم . وقتی نماز استغاثه شما رو خوندم دلم آروم شد . شما مرحم همه دلهایید .
ممنونم که برای مشفای مادربزرگم دعا کردید . الان بیش از دو ساله که مادربزرگم سلامته و همه کاراشو خودش میکنه . هر چند ما نوه های قدرشناسی نیستیم و بیشتر اوقات تنهاست ...
از شما ممنونم بانوی پاک ،بهترین مخلوق خداوند ..
یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
0
منم ازبی بی فاطمه زهرا میخوام دختر 3 ماهمو شفا بده و تمام بچه های مظلوم رو هر کی این پیام رو میخونه برا نوزادم دعا کنه ان شاالله همتون حاجت روا بشین
به دلتنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
0
سلام بزرگوار، منظور جانب راست صورته که روی مهر گذاشته میشه...التماس دعا
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
0
یا بی بی دو عالم، پاره تن رسول الله، في حضرت فاطمه زهرا س
منم حاجت خیلی مهمه دارم سالهاست استغاثه کردم نشد که نشد...اما این بار به خود شما متوسل میشم، امید دارم بزودی برگردم تو همین صفحه بنویسم که شما حاجتم رو دادید و به دوستان اطلاع بدم.... حاجت همه متوسلین بخصوص عزیزانی که اینجا نوشتند رو بده به حق نور چشمت حضرت اباصالح المهدی که این روزها عیدی زیاد میدی...بی بی جانم
محمد سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
0
سلام . یا فاطمه زهرا سرور بانوان عالم تو رو به حق حسینت ع مشکل من حل کن یا زهرا (س) تو رو خدا از همه میخوام واسم دعا کنن انشاءالله مشکل همه حل بشه منم برای شما ها دعا میکنم . یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
0
سلام دوستای گلم . نمیدونم چی بگم . فقط برام دعا کنین
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
2
سلام
اهااااااااای مشکل دارها اهای حاجت دارها اهای مریض دارها اهای اونایی که ارزوی مادی و معنوی دارین برین در خونه اقام امام حسین علیه السلام رو بزنین
چله ی زیارت عاشورا بخونین به روش ایت الله حق شناس بخدایی خدا حاجت روا میشین
من به هرکی این چله رو دادم حاجت روا شد حتی بیمار سرطانی هم حاجت گرفت تورو خدا از این چله غفلت نکنین سرچ کنین تو اینترنت چله زیارت عاشورا ایت الله حق شناس.
یا امام حسین بحق مادرتون حاجت همه رو بده اقا جانم.
نماز اول وقت یادتون نره
یا علی مددی
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
0
سلام یافاطمه زهرا اسم داداشم حسین خیلی هم مظلومه سپرده‌ام دستت به پاکی خودش ومامانم رحم کن..من که رو سیاهممم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
0
سلام یافاطمه زهرا اسم داداشم حسین خیلی هم مظلومه سپرده‌ام دستت به پاکی خودش ومامانم رحم کن..من که رو سیاهممم
ناشناس
|
Germany
|
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
1
0
حرف مفت نزن خانم کاترین حجاب رعایت کردن دعا نداره اگر راست و واقعی بودی و حرفت از دلت اومده بود این حرف چرندرو نمیزدی
پاسخ ها
یاس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
چقدر تند جواب ایشون رو دادید، یکم باادب تر هم می‌شد جواب بهتری داد!!! مگه ایشون حرف بدی زدند که این‌جور گفتید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
0
0
یافاطمه زهرا میشه.......
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
یا زهرای مرضیه بحق لحظه ی ولادت حسینت منو شفا بده شفام بده بی بی جان دارم زجر میکشم خستم دلشکستم سرگردانم بی پناهم پناهم بده بانو
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
0
سلام
انشالله حضرت زهرا سلام الله علیها یه حق تشنگی علی اصغرش اولا فرج فرزندش رو از خدا بخواد ویه نگاهی به همه حاجتمندا ومن شکست خورده وخسته بکنه که دیگه واقعا خستم انشاالله
اگه دلتون شکست منم دعا کنید.
اتنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
0
خواهش میکنم برام دعا کنید حا لم بده یا فاطمه الزهرا کمکم کن التماس دعاااااااااا
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
1
با سلام، دوستان مراقب باشید حضرت زهرا(س) را برای خدا شریک قرار ندهید و حاجات خود را به توسل به آن از حضرت از خدای یکتا بخواهید، هنگامی که به سجده می روید و ذکر یا فاطمه اغیثینی را می گویید نیت وجودتان سجده به خدا باشد نه سجده با فاطمه زهرا و چندین بار با خدای خود حجت تمام کنید که خدای در سجده به تو فاطمه زهرا را صدا می زنیم و اگر غیر این باشد شیطان در کمین خواهد بود
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
0
سلام به مادرم بی بی زهرا بانوی دو عالم خواهر و برادرهای عزیزم نوشته هاتون خوندم که خیلی ها حاجت گرفتن خوشحال شدم شما قسم می دم به حق این ماه عزیز همه گرفتارها حاجت روا بشوند برای من هم دعا کنید زندگی خوبی داشتم دوسال زنی وارد زندگیم شده شوهرم همش می زاره میرهاون زن روز ما سیاه کرده دختر وپسرم ناراحتی اعصاب گرفته اند خودم کارم شده گریه خدایا به حق خانوم زهرا قسمت میدم شر اون زن از زندگیم کم کن خانم زهرا توسل کردم به خودت یا زهرا تورو به امام حسین پاره تنت قسم میدم کمکم کن
پریسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
سلام اگه میشه برای منم دعا کنین ک این روزا اصلا حالم خوب نیس همش غم وغصه دارم همش گریه میکنم امشب شب قدر برای همتون دعا میکنم ک ب حاجتتون برسین التماس دعا
امیر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
یا فاطمه زهرا خیلی دلم گرفته ... تو رو به حق امام علی علیه السلام قسمت میدم کمکم کن ادم بشم خدایا دلم میخواد همش با تو باشم اما سیاهی دلم همش ازت دورم میکنه ... خدایا میدونی که تو این دنیا غیر شما کسی رو ندارم خدایا همیشه توکلم به خودت بوده و هست امیدوارم به خاطر اشتباهاتم منو از تقدیر خوب بی نصیب نکنی خدایا ببخش که بد کردم....خدایا دوست دارم خیلی خیلی...ببخش خدا جون ببخش...یا زهرا مادری کن در حقم ...محتاج دعام شدید...
یا زهرا کمکم کن ...
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
سلام
ای آبرودارا ای 14 معصوم کمکم کنید!!من زیارت آئمه ی عراق و آقا امام رضا رفتم فقط مونده بقیع وزیارت اون عزیزان!!دوستان یک ساله دختری رو میخوام اما باباش هی میگه تو چون قبلا طلاق گرفتی بهت دخترمو نمیدم دختره هم منو میخواد شما رو به زهرای مرضیه دعام کنید الان توسل به حضرت زهرا رو فهمیدم میخوام انجامش بدم ان شاالله همه حاجت بگیرن بحق 14 معصوم علی الخصوص حضرت زینب که میگن بگو الهی انشدک بحرقتی قلب زینب (س)و حضرت زهرا(س)
سمانه
|
Germany
|
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
سلام دوستان متوسل شین به حضرت زهرا واقعا دمش گرم حاجت منو بعد از یک ماه داد خیلی مخلصشم
احمد
|
Germany
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
بی بی جان ازت ممنونم که به روی سیاه و گناهکار من نگاه کردی و واسطه منو خدا شدی تا حاجتم رو بهم بده زندگیم شیرین شد و دست از گناه برداشتم واقعا تاثیرشو دیدم
زلیخا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
0
سلام بر فاطمط الزهرا.بانوی دوعالم.بی بی جان چشام پراشکه.امروز صدات کردم.یعنی میشه بیای تو خوابمو حاجتمو بدی.به شما متوسل میشم فاطمه جان.اومدم در خونت نذار دست خالی کنم.1چیز دیگه هم ازت میخام اینکه کمکم کنی ایمانم قوی بشه.فاطمه جان تنهام نذار.تورو بخدا قسم.توروبه حضرت محمد (س)تورو به علی علیه السلام تنهام نذار دستمو بگیر.دوستت دارم فاطمه جان
زلیخا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
0
سلام بر بانوی دوعالم فاطمه زهرا(س).بی بی جان درسته من آدم بدیم ولی چی میشه شما خوب خوبان دستمو بگیرید.فاطمه جان امروز صدات کردم تورو به خداقسم به حضرت محمد(ص)تورو به علی(علیه السلام)قسم امشب بیا تو خوابمو حاجت دلمو بده.بی بی جان نذار دست خالی برم التماست میکنم.دستمو بگیر فاطمه جان.میدونم که صدامو میشنوی.عاجزانه ازت کمک میخوام فاطمه جان.دوستت دارم.
زلیخا
|
United States of America
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
0
سلام بر فاطمه الزهرا(س).بی بی جان کمک کن تورو به پاره ی تنت فسم واسطه ای شو بین من و خدا که منو ببخشه.دوس دارم مثل شما خدایی بشم.کمکم کن بی بی جان.بانوی دوعالم تورو به حسین قسم تنخام نذار دستمو بگیر
زلیخا
|
United States of America
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
0
سلام بر فاطمه الزهرا(س).بی بی جان کمک کن تورو به پاره ی تنت فسم واسطه ای شو بین من و خدا که منو ببخشه.دوس دارم مثل شما خدایی بشم.کمکم کن بی بی جان.بانوی دوعالم تورو به حسین قسم تنخام نذار دستمو بگیر
تائب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
0
0
السلام علیک یا فاطمه الزهرا
السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده
السلام علیک یا سیده النساء العالمین
اغیثینی
اغیثینی
اغیثینی
گناهکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
اسمشون رو صدا کردم در لحظه حاجت داد
الهی من فداشون بشم
خاک پاشون بشم
یا زهرا یا زهرا یا زهرا
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
0
1
سلام بی بی جان میدونم روسیاهم میدونم گناهکارم میشه دستمو بگیری میشه تا موقع پختن آشت حاجتروام کنی توروخداااااااااااااااا قسمت میدم به لحظه لب های تشنه امام حسینت کمکم کن متوسل میشم به خودت و باب الحوائج ابوالفضل العباس و آقاجونم امام زمان
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
1
سلام دایا تو رو به پهلوی شکسته ی حضرت زهرا تو رو به شرمندگی حضرت ابوالفضل تو صحرای کربلا هیچ فرزندیو شرمنده ی پدر و مادرش نکن . خدایا تورو به حق خانم زهرا زندگیمو نجات بده التماس دعا . من الان 8ماهه که دیابت نوع 1 رو دارم انسولین میزنم 23 سالمه برایم دعا کنید
عبد خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
اغيثيني يا فاطمه الزهرا. دخيلم يا ابالفضل
ايمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
0
0
برادران و خواهران اگه حاجت سخت داريد

چله زيارت عاشورا ايت الله حق شناس رو بخونيد
خييييييييييييلي مجربه ..

تو نت هم بزنيد ادرسش مياد
معجزه ميكنه ..
من خودم حاجت گرفتم باهاش.
تو كانالش هم عضو بشيد
يكي از شاگردان ايت الله حق شناس مديرشون هستند ..
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
1
سلام بي بي جان
شمارو به امام حسين(ع) قسمتون ميدم خانوم مريض دارم سلامتي كاملشو ميخوام من گنه كارم روسياهم شما واسطه شو از خدا بخواه اين مريض ما بهوش بياد سالم و سلامت برگرده پيش خانوادش تا تولد امام رضا دل مادرشو شاد كن يا فاطمه زهرا
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
1
سلام بي بي جان
شمارو به امام حسين(ع) قسمتون ميدم خانوم مريض دارم سلامتي كاملشو ميخوام من گنه كارم روسياهم شما واسطه شو از خدا بخواه اين مريض ما بهوش بياد سالم و سلامت برگرده پيش خانوادش تا تولد امام رضا دل مادرشو شاد كن يا فاطمه زهرا
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
2
سلام بي بي جان
شمارو به امام حسين(ع) قسمتون ميدم خانوم مريض دارم سلامتي كاملشو ميخوام من گنه كارم روسياهم شما واسطه شو از خدا بخواه اين مريض ما بهوش بياد سالم و سلامت برگرده پيش خانوادش تا تولد امام رضا دل مادرشو شاد كن يا فاطمه زهرا
دلتنگ و بیکس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
0
یا زهراجان!!!!!... از راه دور میخوانمت...منظورم فاصله قلبی است..وگرنه شما احتیاجی به کون ومکان ندارید...السلام علیک یا فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)..دست من سمت شمادرازه..با زبانی آلوده و دلی چرکین میخوانمت..میدانی چی میخوام شماروبه گلوی شکافته ی علی اصغر(ع) و به امام رضا(ع) قسمتون میدم حاجتمو برآورده کنید...من که بی لیاقتم..اما لطف شما بیکران است....جز در خانه شما اهل بیت جایی رو ندارم برم..ناامیدم نکنید..یا زهرا(س)
دلتنگ و بیکس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
0
یا زهراجان!!!!!... از راه دور میخوانمت...منظورم فاصله قلبی است..وگرنه شما احتیاجی به کون ومکان ندارید...السلام علیک یا فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)..دست من سمت شمادرازه..با زبانی آلوده و دلی چرکین میخوانمت..میدانی چی میخوام شماروبه گلوی شکافته ی علی اصغر(ع) و به امام رضا(ع) قسمتون میدم حاجتمو برآورده کنید...من که بی لیاقتم..اما لطف شما بیکران است....جز در خانه شما اهل بیت جایی رو ندارم برم..ناامیدم نکنید..یا زهرا(س)
دلتنگ و بیکس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
0
یا زهراجان!!!!!... از راه دور میخوانمت...منظورم فاصله قلبی است..وگرنه شما احتیاجی به کون ومکان ندارید...السلام علیک یا فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)..دست من سمت شمادرازه..با زبانی آلوده و دلی چرکین میخوانمت..میدانی چی میخوام شماروبه گلوی شکافته ی علی اصغر(ع) و به امام رضا(ع) قسمتون میدم حاجتمو برآورده کنید...من که بی لیاقتم..اما لطف شما بیکران است....جز در خانه شما اهل بیت جایی رو ندارم برم..ناامیدم نکنید..یا زهرا(س)
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
0
یا فاطمه ی زهرا س
خسته م
نا امیدم
به پدر مادر پیرم رحم کن
چشم انتظار دیدن من هستن
زندگی داره میپاچه
من زندگیم رو از شما میخوام
من دختر شمام
کمکم کنید
زندگیم را نجات بده
Leila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
0
تو رو خدا برای منم دعا کنید ٤ ساله انتظار میکشم به عشقم برسم شب و روزم گریه اس ایشالا همه عاشقا به هم برسن..
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
منم حاجت دارم و تصمیم دارم این نماز رو بخونم. از حضرت فاطمه زهرا می خوام که به حق محسنش منو به عشقم محسن برسونه خدا یه دختر خوب بهمون بده اسمشو با افتخار بزارم فاطمه زهرا....
اونایی که حاجن گرفتن واسه من دعا کنن به زودی میام و جواب حاجتمو که از خانمم فاطمه زهرا
گرفتم رو به همه اعلام می کنم
مونا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
یا حضرت فاطمه خودت میدونی چقدر دلشکسته ام.تو رو اول از همه به خدا و بعدش به عشق پاکت به حضرت علی قسمت میدم کمکم کنی منم هر چه زودتر به حاجتم برسم.ایشالا همه به حاجت دلشون برسن
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
0
یا زهرا تورو به جان امام حسین تو بحق شوهرت قسمت میدم برام مادری کن مادر ندارم دردم بهش بگم بی بی جان زندگیم ازهم داره میپاشه شوهرم به زندگیم برگدون میدونم به خاطر روسیاهی خودم خدا کمکم نمیکنه مادرجان خودت شفاعتم کن خوشی به زندگیم برگرده خدایا به هردری میزنم بسته است دوستان ازتون خواهش میکنم هرکی این پیام می خونه برای حاجت دل من و دعا کنه به خدا دیگه خسته شدم سه سال آب خوش از گلوم پایین نرفته یا زهرا جان انقدر صدات میکنم تا جواب من روسیاه بدی خدایا بهحق امام حسین تمام گرفتارها حاجت روا کن بحق این ماه عزیز من هم نجات بده
دلشکسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
0
خدایا بحق آبروی بی بی زهرا قسمت میدم بیشتر ازاین جلوی همه خارم نکن مادر جان توبه حق امیر المومنین به حق حسن وحسین درحقم مادری کن حاجتم براورده بشه به هردعایی متوسل شدم الان هر شب زیارت عاشورا میخونم خدایا بهحق امام حسین کمکم کن هرچی مصلحت باشه همون بشه توروخدا شما هم برام دعا کنید
معصومه
|
United States of America
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
یابی بی زهرا توروبهحق امیرالمومنین قسمت میدم همه حاجت مندان حاجت رواکن مادرجان درحقم مادری کن من مادر ندارم شما برام دعاکن اون زن از زندگیم بره به خدا دیگه خسته شدم به هر دری میزنم بسته است شوهرم مارو ول کرده میره بهخدا هیچوقت درحقش کوتاهی نکردم نمدونم چرا بامن اینکار کرد شما شفاعتم پیش خدا بکنید خوشی زندگیم برگرده
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
0
0
یا حضرت زهرا به حق امیر المومنین به حق پدرت حضرت محمد ص قسمت میدم برام مادری کن امیدم به شفاعت شماست من روسیاه کمک کن شوهرم برگرده سرزندگیم خدا بحق پنج تن ال عبا قسمت میدم حاجت همه بده منم حاجت رواکن یا مادرجان دیگه خسته شدم از تنهایی خودت دردم میدونی به پاره تنت امام حسین قسم میدم جواب من بده یابی بی جان ناامیدم نکن توروخدا نرگس خانم شما دلتون پاکه برام دعا کنید این زن پاشو از زندگیم بکشه بیرون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
منم مشکل دارم نذار ابروم بره ی زهرا خدایا ابرومو حفظ کن خدایا قسمتم خدتیا همسرمو دوس دارم اار گور و کر شده اشتباهاتشو نمیبینه برگرده زندگی کنیم خدایا ابرومو نبر خدایا ی زهرا کمکم کن
مه گل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
0
0
ی زهرا ی بار این نماز و خوندم باورتوم نمیشه 6ساعت بعد حاجت گرفتم الان ی مشکل دارم میخوام بخونم ی زهرا ی زهرا کمکم کن ی زهرا ی مادر دوعالم به یتیمی من رحم کن مادرم باش
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
ای خانم خسته شدم .هرچی میخوام نمیشه نمیدونم چیکار کنم.تو رو به امام حسین کمکم کن خلاص شم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
1
1
سلام اگه با تموم وجودت بخوای اگه ب صلاحت باشه مگه میشه نده حتما میده فقط بخواه
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
0
1
برا منم دعا کنید که ابروم نره تورو به فاطمه زهرا دعام کنید
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
0
سلام امسال خداوند به من بچه دوقلو عطا کرد یکیشون که دختر بود خیلی مریض بود طوری که امید به زنده بودنش نداشتیم انقدر من و مادرش ناراحت بودیم که نمی دونستیم چکار کنیم دکتر هم گفته بود تا چند روز بخاطر ناراحتی معدش نباید چیزی بخوره کارمون شده بود گریه زاری تا اینکه متوجه شدم سه روز دیگه تولد حضرت زهرا است هیچ موقع یادم نمیره که شب تولدش با دلی شکسته و گریان به بانو خدیجه توسل کردم و بهش گفتم بخاطر تولد حضرت زهرا شما همچین شبی خوشحال شدید پس شما را به خدا قسمتون میدم مرا هم خوشحال کنید البته این را هم بگم که من اهل نماز خوندن شب نیستم ولی اون شب بلندشدم و نماز شب خوندم و بازم همون دعا را کردم شاید باور نکنید ولی صبح زود که رفتم بیمارستان دیدم خانمم خوشحاله و میگه امروز سرم و تمام چیزهایکه به نوزاد بسته بودن را دکتر باز کرده و گفته میتونید هرچی بچه شیر میخاد بهش بدین و دقیقا اون روز روز تولد حضرت فاطمه بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
0
اقا محسن خیلی خوشحال شدم که دخترت خوب شد
ازاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
0
من حضرت زهرا رو خيلي دوست دارم خيلي خيلي خيلي به من كمك كر اميدوارم اين بار هم دستم بگيره
مرضيه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
0
ارزوي من اين هست كه خيلي زود بيام اينجا وبنويسم حضرت زهرا حاجتم داد برام دعا كنيد منم براي شما دعا ميكنم
محمدی از مشهد مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
سلام گره ای در کار افتاده که هر چه متوسل میشوم باز نمیشود لطفا برام از ته دل دعا منید التماس دعا
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
سلام
هرکی این نوشته رو میخونه دعام کنه
یه دختر بی کس و تنها و مریضم همه ازم بریدن حتی پدر و مادرمم ازم بیزارن با اینکه من همیشه احترامشونو نگه داشتم و هیچ خلافی نکردم اما خب گویا وقتی سن یه دختری بالا میره همه ازش خسته میشن اگه منم مثل بقیه دخترا چادر رو میذاشتم کنار و ارایش انچنانی میکردم و دوست پسر میگرفتم شاید الان این وضعم نبود
۲۶سالمه برام دعا کنین برای ایمانم برای شفام برای ازدواجم
واقعا دیگه بریدم مریضی یه طرف بی مهری اطرافیان طرفه دیگه.
دعام کنین ممنونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
زهره جان چرا پیش مشاور ازدواج نمی ری. اونجا شاید بتونن به جایی مثلا مراکز دانشگاه معرفی کنند برای انتخاب همسر . امیدوارم مسیر ت پر از خیر و برکت و رحمت و عنایت بانو باشه. حرکت کنید و از فردی صاحب صلاحیت کمک بخواهید.
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
0
سلام زهره خانم امیدوارم حضرت زهرا شفات بده هیچوت ایمان تو از دست نده من سه ساله مشکلی دارم فقط امیدم به شفاعت حضرت زهرا است پدر ومادرم فوت کردن هیچکسی رو ندارم فقط نماز آروم میکنه
پریسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
0
سلام من حدودا یه ماهی میشه یه مشکلی برای همسرم پیش اومده ازتون میخوام برام دعا کنید به امام رضا امام حسین متوسل شدم دیروز یکی از دوستام گفت به حضرت زهرا متوسل شو نمی دونم چرا از دیروز یه ذره اروم شدم از حضرت فاطمه میخوام همه چی ختم به خیر شه کمکمون کنه یا زهرا
پریسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
0
سلام من حدودا یه ماهی میشه یه مشکلی برای همسرم پیش اومده ازتون میخوام برام دعا کنید به امام رضا امام حسین متوسل شدم دیروز یکی از دوستام گفت به حضرت زهرا متوسل شو نمی دونم چرا از دیروز یه ذره اروم شدم از حضرت فاطمه میخوام همه چی ختم به خیر شه کمکمون کنه یا زهرا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
0
دوستان برادران و خواهرانایمانی خودم بنده گنه کارم و پیش خدا روسیاه و شرم سارم هرروز صبح بعد از نما ز به حضرت زهرای استغاثه میکنم تا گره از مکلم برداره شماره قسم میدم برای من هم دعا کنید التماس دعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
0
السلام علیک یا فاطمه الزهرا شمارو ب اقا حسین مظلوم و ابروی حضرت زینب و بی قراری های حضرت رقیه قسمت میدم حاجت همه این هایی ک براتون عریضه نوشتن و همه درد و مشکل دارن ان شاالله براورده کن و در اخر مشکل منه حقیر ک یک مادر هستم و نگرانه عزیزان جوانم هستم را با شفاعت خودت برطرف کن یا زهرای عزیز بحق این ایام اربعین یا مولاتی فاطمه اغثینی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
0
السلام علیک یا فاطمه الزهرا شمارو ب اقا حسین مظلوم و ابروی حضرت زینب و بی قراری های حضرت رقیه قسمت میدم حاجت همه این هایی ک براتون عریضه نوشتن و همه درد و مشکل دارن ان شاالله براورده کن و در اخر مشکل منه حقیر ک یک مادر هستم و نگرانه عزیزان جوانم هستم را با شفاعت خودت برطرف کن یا زهرای عزیز بحق این ایام اربعین یا مولاتی فاطمه اغثینی .
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
1
0
یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی
بانو بفریادم برس دارم دق مرگ میشم بانو جان مولا صاحب الزمان در حقم مادری کن ارومم کن کمکم کن نجاتم بده دارم دیوونه میشم یا زهرا یا زهرا یا زهرا یا زهرا نجاتم بده مادر نجاتم بده مادر
مضطر بیچاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
1
استغاثه به حضرت زهرا هیچ فایده ای نداره
فک کنم ائمه هم پارتی بازی میکنن به هرکی دلشون بخواد میدن به هر کی دلشون نخواد نمیدن
بارها تو بدترین شرایط نماز استغاثه به حضرت زهرا و امام زمان خوندم با اضطرار از ته ته ته دل صداشون زدم اصلا نگفتن تو با کی هستی؟؟؟؟و هیچ فایده ای نداشته
4ساله در خونه تک تک ائمه رو زدم به هر طریقی که فکرشو بکنید ازشون خواستم حتی زیر قبه امام حسین رفتم هیچ فایده ای نداشته هیچ کدومشون اصلا به روی خودشون هم نیاوردن
این همه میگن هیچ کس رو از در خونه شون دست خالی نمیفرستن دروغه
ملت من بارها و بارها در خونشون رفتم دریغ از یک نگاه ساده
اصلا انگار نه انگار
فقط دربارشون شنیدم کریمن و جود و بخشش دارن
ظاهرن اون هم برای مردم زمان خودشون بوده ماها که تو بدترین زمان زندگی میکنیم و دستمون ازشون کوتاهه باید به درد خودمون بمیریم چون دستمون به جایی نمیرسه
پاسخ ها
خواهری
| Oman
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
سلام.مگه مشکلتون چیه؟
الهه
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
سکوت اونهاجوابه یعنی این مشکل نبایدحل بشه وخیرشمادراونه...منم 14پونزده ساله جواب نمیگیرم ولی فکرکنم تعریف شماازسکوت که بی محلیه اشتباهه....صبورباش حل میشه.
لیلا
|
Oman
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
0
0
سلام. ببخشید میتونم بپرسم مشکلتون چیه؟ اخه چرا اینقدر ناامید شدی؟ ته دل بقیه هم خالی میشه وقتی میگی حاجت نگرفتم.
مرضيه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
0
0
حضرت زهرا حاجتم داد
غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
از همتون التماس دعا دارم .ما را هم در دعاهاتون مدنظر بگیرید شاید حاجت روا بشم با دعاهای خیر شما مهربانان.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
1
سلام. منم مریضم ۳ ماهه دارم این مریضی رو میکشم سما رو قسم میدم به حضرت فاطمه زهرا دعام کنین
يه دختر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
1
سلام. انشاءالله حضرت زهرا حاجت همگى و حاجت من را روا كنند. انشاءالله خداكنه بشه بزودى منم بيام اينجا بنويسم كه حاجت گرفتم از ائمه و حضرت زهرا. آمّين.
تینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
0
من محال محال محال بوده که برا حاجتی بخونم و حاجت روا نشدم
اگه هم مستجاب نشده بهم ثابت شده که به صلاح نیست
بهش ایمان دارم...به وساطت و معجزه بی بی ایمان دارم
سما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
یا بی بی فاطمه زهرا جواب منم بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
یا بی بی فاطمه زهرا آبرومو نبر شما رو قسم به حسن و حسینت قسم به ابروتون ابروم نره نزار پشت سرم حرف بزنن و تحقیرم کنن اونا میدونن ما راضیم و منتظریم الان پشت سرم دل میسوزونن یا بی بی فاطمه زهرا امشب با دل شکسته نمازتونو میخونم اونقدرضجه میزنم و التماستون میکنم تا جواب بگیرم من چند بار این نماز و خوندم ولی جوابو ندادید ولی اینبار با دلی پر از امید میخوام باز دست به دامانتون بشم نزارید جلو خاله اینا خار بشم نزارید تحقیر بشم و حمزه بیاد و من سربلند بشم منی که با سلی صورتمو سرخ نگه داشتم همیشه رسوا نکنید ابرومو نبرید شما را قسم به ابروتون
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
سلام یا بی بی فاطمه زهرا میخوام هرشب نمازتو بخونم اونقدر در خونتو بزنم تا در رو روم بازکنی قبلا نماط تو خوندم خیلی صداتم زدم ولی جوابمو ندادی ولی این بار میخوام جواب بگیرم اگه جواب نگیرم میمیرم روحم برای همیشه میمیره تمام امیدم ناامید میشه انگیزمو واسه زندگی از دست میدم خودت میدونی من چی میخوام جلو بقیه ضایعم نکن از بقیه فراریم نکن اونقدر هرشب در خونتو میزنم تا زود زود خبر خوشی که متظرشم به دستم برسه انشالله فردا بیام همینجا به همه بگم بی بی فاطمه جوابمو داد
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
یا بی بی فاطمه زهرا منم نیت میکنم اگه جوابمو بدی و باحمزه ازدواج کنم و خوشبخت بشم دختری اوردم اسمشو بزارم فاطمه به حسن و حسینت زیر قولم نمیزنم یا بی بی فاطمه زهرا جوابم بده بریدم بریدم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
یا فاطمه زهرا من یک نفرو خیلی دوست دارم . والان که ایینو دارم می نویسم دختره خیلی ازم بدش میاد هرچه قسمش دادم که نامزدیمون را بهم نزنه . فایده نداشت و بهمش زد اما من خیلی دوستش دارم دوست دارم اون هم منو دوست داشته باشه و منو ببخشه . همیشه بهش میگفتم ارزو . دوست دارم بهش برسم . چند روز دیگه هم امتحان استخدامیم را میزنن . تورا امام حسین و حسنت کمکم کن...ع و ف
اعظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
منم حاجت گرفتم
بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
1
0
یا زهرا منم یکیو میخوام میشه جابمو بدی
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
1
منم حاجت دارم دوستان انشاالله ک امشب بیداربشم هم براشماوهم خودم دعامیکنم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
با سلام . دوستان شما را به آبروی ذریه پاک زهرا قسم برای منم دعا کنید . همسرم با هوسبازی و تنوع طلبی زندگیم را نابود کرد سالها صبر و تحمل کردم بلکه سرش به سنگ بخوره و دست برداره و الان با یه دختری آشنا شده و قصد داره باهاش ازدواج کنه و میخواد بچه های منو وسیله ای قرار بده که حق و حقوقم را پایمال کنه . چند روز پیش توی جلسه دادگاه روی قرآن دست گذاشت و و قسم دروغ خورد که هیچوقت تا حالا منو کتک نزده در حالیکه همیشه کتکم میزد و حتی یکبار مدتها دستم توی گچ بود . برای منم دعا کنید دعا کنید نتونه بچه هاما ازم بگیره . دعا کنید خدا بهش فرصت نده که دشمن به شادم کنه و عزتم را کم کنه. من آبرویی پیش خدا و اولیائش ندارم اما خدا را قسم میدم به حق مقربین درگاهش مشکلات همه بنده های خدا آنطور که مصلحتشون هست حل بشه و در آخر خدا گوشه نظری به من غریب تنها بکنه و دستما بگیره . خواهش میکنم برام دعا کنید
بنده حقیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
1
خداوندا مشکل همه کسایی رو که اینجا نوشتن بحق حضرت زهرا حل بفرما. تنها تویی امید ما
بنده حقیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
0
خداوندا مشکل همه کسایی رو که اینجا نوشتن بحق حضرت زهرا حل بفرما. تنها تویی امید ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
0
خدایا به حق حضرت فاطمه (س)همه راحاجت رواکن من هم میخوام این نمازرابخونم برای پسرجوونم خیلی پسرخوب بوداهل نماز وروزه بود اما نمی دونم چی شدهمه چیز راگذاشت کنارالبته خوبم مقصریم بایدمحله زندگیمون راعوض میکردیم تا با هرکسی دوست نشه
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
0
یا زهرا کمکم کن بی بی جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
0
خدایا به حق حضرت فاطمه (س)همه راحاجت رواکن من هم میخوام این نمازرابخونم برای پسرجوونم خیلی پسرخوب بوداهل نماز وروزه بود اما نمی دونم چی شدهمه چیز راگذاشت کنارالبته خوبم مقصریم بایدمحله زندگیمون راعوض میکردیم تا با هرکسی دوست نشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
1
0
خدایا به حق حضرت فاطمه (س)همه راحاجت رواکن من هم میخوام این نمازرابخونم برای پسرجوونم خیلی پسرخوب بوداهل نماز وروزه بود اما نمی دونم چی شدهمه چیز راگذاشت کنارالبته خوبم مقصریم بایدمحله زندگیمون راعوض میکردیم تا با هرکسی دوست نشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
خدایا به حق حضرت فاطمه (س)همه راحاجت رواکن من هم میخوام این نمازرابخونم برای پسرجوونم خیلی پسرخوب بوداهل نماز وروزه بود اما نمی دونم چی شدهمه چیز راگذاشت کنارالبته خوبم مقصریم بایدمحله زندگیمون راعوض میکردیم تا با هرکسی دوست نشه
رقیه بنت الحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
1
با سلام یاداشت های همتون خوندم انشالله همه به حاجتتون برسین ترخدا دعا کنید همسر من یه کار خوب پیدا کنه مرد خوبیه نوکر امام حسین یا فاطمه الزهرا ترخدا نگام کن یه صلوات برای من همسرم و حاجنت خودتون بفرسین انشالله گره مشکلمون باز بشه من امروز نماز خوندم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
1
تا حالا دوبار خوندم و حاجت گرفتم ،بار دوم خیلی صبر کردم و طول کشید اما ٹو اوج ناامیدی شد،اعجاز حضرت بی نطیره،باورش کنید و برای اجابت شما هم قدم بردارید حتی اگه شده کمک به یه بچه یتیم باشه ولی انجام بدید .ان شالله همگی حاجت روا بشید .
امید اندیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
2
یا فاطمه به حرمت مادریت مادرمو نجات بده.سرطان امونشو بریده.زندگیمون داره میپاشه.شیمی درمانی جواب نداد
یا زهرا دستم به دامنت...مادر جوونمو خودت پیش خدا شفاعت کن
یا فاطمه یه کاری بکن
ازاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
2
سلام دوستان منم يك حاجتي دارم كه براورده نميشه براي منم دعا كنيد انشالله همه شما حاجت روابشين
ربحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
1
سلام من دیشب خواب دیدم که یکی میگفت متوسل بشم به فاطمه ی زهرا و صبح امودم تو این سایت و دیدم میرم حرم امام رضا و واسه همتون دعا میکنم امیدوارم همتون حاجت بگیرین
الناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
1
یافاطمه امیدم به خودته نا امیدم مکن تورابه خودت قسم دستم به دامنت کمکم کن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
0
0
بی بی فاطمه الزهراء وقتی از ته دل و با خلوص خوانده شود هر گره باز نشدنی را باز میکند به همین خاطر در جبهه ها با این که ما چهارده معصوم داریم و همه باب الحوائجند و شکی در آن نیست رزمندگان اسلام در گره های کور کور به بی بی فاطمه الزهراء متوسل میگردیدن چیزی بوده است در این توسل
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
0
1
سلام
شما نوشتین 410مرتبه ولی تو کتاب دیگه ای خونده بودم 510مرتبه من شک کردم ! لطفا رهنمایی کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
2
بانو با چشم گریان شفای مادرم را می خواهم
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
2
بچه ها شماروه فاطمه ی زهرا خواهش میکنم برام دعاکنید حاجت روشم خواهش میکنم هرکی این پست رو میبینه یه صلوات برای حاجت روایی من بفرسته اجرتون با خانم فاطمه ی زهرا
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
2
بچه ها شماروه فاطمه ی زهرا خواهش میکنم برام دعاکنید حاجت روشم خواهش میکنم هرکی این پست رو میبینه یه صلوات برای حاجت روایی من بفرسته اجرتون با خانم فاطمه ی زهرا
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
1
سلام بر بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا. من خود این را تجربه کردم....
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
0
0
یا زهرا یه نگاهی کن بانو من شفا میخوام شفا میخوام شفا میخوام بحق حضرت زینب شفام بده
ناامیدم از همه حتی از دکتر معالجم یازهرا کمکم کن بی بی جان
دوستان تورو خدا هرکی پیاممو خوند برام دعا کنه بیمارم.
بهاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
0
2
یا حضرت فاطمه ی زهرا منم شفا بده و مشکلاتم رو حل کن تو خودت مادری به خاطر مادرم شفام بده. به خاطر زجرهایی که باهام کشید.از امام رضا خواستم شفام نداد .نا امیدم .حتما توهم شفام نمیدی.دردم رو هیشکی نمیفهمه معلوم نیست چه بلایی سر خودم اوردم به هرکی میگم جدی نمیگیره فک میکنه دیوونه ام .کمک کن چادری شم.من خیلی اعتقاداتمم ضعیف شده صفر شده.
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
0
1
ای مادر از دشمن سیلی خورده .پهلو شکسته .سلام من محمد رضا هستم .فرمودی بیا آمدم .مادر سخت دوسال است شب و صبح ام یکی شده .مادر کمک . عزیز رسول خدا کمک .روشنی چشم جدم علی کمک .ای مادر حسین کمک .ای مادر زینبین کمک .ای نازدانه نازنین خدا کمک .کمک.کمک.کمک.بدادم برس کمک بمظلومیت و غربت علی کمک .یا زهرا کمک بحق پدر وشوهر وفرزندانت کمک .به چشم تیر خورده عباس ات کمک به گلوی بریده اصغر ت کمک به فرق شکافته اکبرت کمک .به بدن لگد مال اسبان قاسمت کمک.به اشک و صورت سیلی خورده رقیه است کمک .به رگ هایش بریده گلوی حسینا کمک ای مادر به خونین جگر حسنا کمک .کمک کمک .یا زهرا کمک
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
0
1
مادر اشکای بی امونمو ببین مادر بی پناعیمو ببین مادر تنهاییمو ببین داغونم مادراینجا کسی از وجود من خوشحال نیست انگار اضافیم دیگه طاقتم تموم شده مادر بدادم برس کم اوردم از طعنه های پدرم از طرز نگاش از حرفاش خستم اخه گناه من چیه که تا این سن مجرد موندم مگه مجردی جرمه با اشکم مینویسم مادر منو از اینجا ببر پیش خودت اخه اینجا هیچکی دختر محجبه رو دوست نداره خستم مادر اینجا من اضافیم حرفای پدرم داغونم کرده منو ببر پیش خودت منو ببر پیش خودت
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
1
درود ورحمت با انتهای خداوند و اهل بیتش بر بی بی فاطمه الزهرا (س) این بانوی گرامی و مادر تمام یتیمان عالم گره گشایی است باورنکردنی که نزد خدا منزلت والایی دارد واگر واسطه امری گردد تعجب دوست ودشمن را بر می انگیزد از بس مقام ومنزلت این بانوی گرامی نزد خداوند بالاست
زهرا
|
United States of America
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
سلام بی بی زیبا و مهربون
من اومدم اینجا چون قول داده بودم واسه نذر قبلی تشکر کنم. سپاسگزارم بی بی فاطمه ی عزززیز
میخوام درمورد اونا هم حرف بزنم، درمورد اون دشمنای پست که هنوزم که هنوزه من و شوهرم رو آزار میدن حق خوری میکنن و دل مارو میشکونن بی احترامی میکنن، بی محلی میکنن فرق میزارن.....
از سر حسادت و پستی
بی بی جون من تو زندگیم مثل اینها رذل و تهی و بدبخت ندیدم. دلم براشون میسوزه که انقدر سیاه دلن.. چقدرررررررررررررر دلم رو شکوندن چقدررر حقمونو له کردن چقدر حسرت بدل منو شوهر بدبختم گذاشتن.... یا فاطمه ن کسی نیستم ازشون بگزرم خدااااای من ازشون نگذره...
یا فاطمه زهرا از ته قلبم دعا میکنم هرچی که حق ما بودو ناحق کردن ازشون بگیر... یا فاطمه زهرای عزیز فقط ازت میخوام ضامنم بشی همونجوری که امام رضا ضامن آهو شد. بزارین همشون و شوهر من با چشم ببینن که آه دل مظلوم میگیره و بیچاره میکنه... مادر جان خودت میدونی مادرم رابطش بامن خوب نیست وفقط هست ولی مادر نیست... دیگه خودتون همه چیزو میدونی بی بی جونم شما مادری کن برام
یا فاطمه ی زهرااا حق اینهمه سالو ازشون بگیرین، شما رو واسطه میکنم پیش خدا تا ظامنم بشین دلم بدجوری شکستست... الهی بگوشم برسه که صدام رو شنیدین و جواب دادین... یا فاطمه دلم بدجوری شکسته، بزارین همه ببینن و بفهمن آآههه دل مظلوم و ساکت میگیره ، خدایا سکوت بسه یه کاری کن ببینم خدایاااااا من شکایت پیش بی بی آوردم تا صدام بهتر شنیده بشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
0
فاطمه دوست دارانت رو دریاب همه مشکل دارن شر بد خواهان رو ازما بگیر خدایا به ابروی زهرا جوانان ما رو خوشبخت وعاقبت به خیر کن خیلی برای تربیتشون وتحصیل شون زحمت کشیدیم که موردپسندتون باشه نظر لطفی یا زهرا
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
0
بی بی جان خیلی ممنونم که حاجتمو دادین.
دست همه ی حاجت دارها رو بگیرین بحق علی مرتضی.
بنده رو سیاه و توبه کننده از گناه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
0
با سلام و احترام به همه دوستان عزیز و گرامی ؛
یا زهرا تو رو به حق آبرویی که پیش خداوند دارین ، به حق این شب عزیز (تولد بی بی دو عالم) بحق آبروی بابات رسول الله و شوهر مظلومت مولا و سرورم علی (ع)که درد دلشو به چاه میگفت ، بحق علی و اولادش امشب حاجت همه حاجتمندان و توبه کنندگان از گناه را الساعه برآورده و بخیر بفرما ، عزیزان از دعای خیرتان فراموشم نفرمایید تا آغاز سال جدید را با عیدی از دست بانوی دو عالم شروع کنم - اللهم عجل لولیک الفرج - التماس دعا
بنده گنهکار و توبه کننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
0
یا زهرای مرضیه کمکم کن ، پیش خدا شفاعتم کن آبروم حفظ بشه و شرمنده زن و فرزندم نشوم ، تو را به حق اول مظلوم عالم قسمت میدهم واسطه بین من و خدایم بشو و از خدا طلب عفو و بخشش و آمرزش گناه انجام شده ام را برایم بخواه . اللهم بحق علی اغفر لنا
سئلجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
0
0
سلام به بانوی مهربانی ها.مادرم خودت خوب میدونی نامردی که در حقم کردن و 5 سال با زندگیم به دروغ بازی کردن.و الان سنم بالا رفته و ازدواجم با مشکل مواجه شده.شمارو به همه عزیزانتون قسم میدم همه اونهایی رو که به شما متوسل میشن رو ناامید نکنید.ماجز شما کسی رو نداریم.بخت همه دخترها و پسرها رو از جایی که خودتون مناسب میدونید باز کنید و همسری که شما مناسب برام میدونید قسمتم کنید.آبروی ریخته منوهم خودتون جمع کنید و دستای گناهکارمو بگیرید.دوستان برای روایی حاجت هممون صلواتی بفرستید و هدیه کنیم به روح پاک مادر شهیدمون.امیدوارم منم به زودی بیام و خبر حاجت رواییم رو بهتون بدم.انشاءاله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
1
سلام؛گرفتار یه درد عظیمم؛دردی که کل روحمو داره ازار میده؛چشم به راه یک معجزه ام؛ازتون عاجزانه میخام برام دعا کنید
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
0
0
خدایا شکرت که حضرت زهرا رو داریم .
اونایی که حاجت دارین نماز توسل حضرت زهرا واقعا معجزه ست .ان شالله همگی حاجت روا شین .
حسین
|
Mauritius
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
0
من هم این نماز رو خوندم ، وقتی نظراتتون رو میخوندم برا همتون دعا کردم تا به اونچه که میل دارید و به بهتر از اون چیزی که میخواهید برسید من یک بار سر یک مشکلی خیلی ناراحت بودم و دعا میکردم از خدا میخواستم که تا اونجوری که ازش خواستم اجابتم کنه که دلم به اجابتش قرص شه بعد از یک مدتی که اتفاقی نیافتاد نا امید شدم از خدا گله کردم و دیگه اصلا کاری باهاش نداشتم چون خیلی ازش انتظار اجابت داشنم ، بعد چند روز احساس کردم که دعام اجابت داره میشه و من اونجوری که از خدا خواستم بهم داد خدا رو شکر کردم ، باورتون نمیشه بعد از یک ماه آنچنان خداوند دعام رو اجابت کرد که حتی در خیال من هم نبود که اینطور جواب بگیرم بخاطر همین میگم به بهتر از اون چیزی که میخواهید اجابت شه ، ... برای من هم دعا کنید از خانم فاطمه زهرا میخوام دست من رو هم بگیرن برا منم دعا کنن ، واقعا از ته دل میخوام ازشون ، چون که نرسیدن به این خواسته هام مدام داره عذابم میده ، خدا به آبروی حضرت زهرا یه نگاه لطفی به هممون بندازه
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
سلام دوستان .
ازتون خواهش میکنم برای منم دعا کنین تا حاجت روا بشم .
یا فاطمه ی زهرا ازت میخوام ، تو رو به رسول الله قسم میدم ، تورو به امیرالمومنین قسمت میدم ، تو رو به بچه های عزیزت قسم میدم که در حقم مادری کنی . حاجتمو برآورده کنی .
خودت خوب میدونی که چقدر زندگی برام طاقت فرسا شده .
خدایا میدونم که خیلی گناه کارم و شاید به خاطر گناهانم هست که گره ی مشکلاتم باز نمیشه ، ولی خدا ، بخشندگی تو خیلی بزرگتر از گناهای منه . خدایا منو ببخش و حاجتمو برآورده کن ، تو رو به فاطمه زهرا قسم میدم خدا .
ان شاءالله به زودی زود بیام اینجا و با خوشحالی بگم که منم حاجتمو از بانو فاطمه زهرا گرفتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
0
سلام...السلام علیک یا حضرت زهرا سلام الله علیها
یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی
ای مظلومه ی عالم تو رو به حق امام حسین علیه السلام قسم میدم دست مادرم و خواهرم رو بگیری تا عاقبت بخیر شن و پشت و پناه پدرم و برادرم و و خودم باشی تا عاقبت بخیر شیم یا حضرت زهرا سلام الله علیها شما رو به بچه های یتیمت قسم میدم شما لیاقت آفرین هستین منو برای خودتون تربیت کنید تا لیاقت پیدا کنم و به لطف شما لیاقت این رو داشته باشم که مرگم با شهادت رقم بخوره ان شاءالله...
اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک
بحق فاطمه الزهراء سلام الله علیها
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
0
یازهرا کمکم کن
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
0
یا خانوم فاطمه زهرا در حق همه ی ما مادری کنین لطفا که همه ی ما عاقبت بخیر بشیم و همسر خوب نصیبمان بشودیه زندگی شاد و خدایی داشته باشیم
غزل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
با سلام وتبریک میلاد حضرت علی اکبر خداوند رو به این شب عزیز قسم میدم که همه به حاجتهاتون برسید منم حاجت روا بشم التماس دعا
سید محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
ظاهرا روش اذکار اشتباه است لطفا تصحیح شود
یاعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
0
السلام علیک یا فاطمه الزهرا
یا حضرت خانم فاطمه زهرا(س) خیلی گناهکارم خیلی بدی کردم الان پشیمونم تو رو به حق مظلومیت علی(ع) تو رو به حق حسن وحسین وعباس وزینبت حاجتم رو بده. علی رو برگردون. دست ما رو خودت بزار تو دست هم. منم این نمازو میخونم.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
یا حضرت زهرا (س) تا حالا حاجتهای بزرگی ازتون گرفتم.
تو این چند وقته هم خیلی بهتون متوسل شدم بابت گرفتاری شدیدی که تو زندگیم پیش اومده و تا راضی شدن به مرگ پیش رفتم ولی فرجی نشد.
بازهم ناامید نیستم یا مولاتی... الان ساعت یک و چهل دقیقه بامداد از رختخواب بلند میشم ،وضو میگیرم و نماز استغاثه رو میخونم،،،.. یا حضرت زهرا س خانم جان: یا حاجتم رو بدید یا جونم رو بگیرید و خلاصم کنید از این درد و فشار روحی... به امام حسین ع دیگه بریدم...
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
یا حضرت زهرا گره از مشکلم باز کن.آبرودارا دعام کنین.دعااااا
حضرت زهرا مادر همه شیعیان است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
0
0
لطفا این متنو بخونید.
سلام دوستان.وقتی کامنت های شما رو خوندم برای بعضی هاش واقعا ناراحت شدم . به نظرم رسید یه پیشنهاد بهتون بدم. اگه خیلی گرفتاریتون شدیده و تا حالا دعاهاتون مستجاب نشده حتما حتما این کار و انجام بدید از روی دلسوزی میگم. یه چله ای هست که میگن امام زمان این چله رو به ایت الله بروجردی یاد دادن و ایشون هم به ایت الله مجتهدی و ایشون هم به ایت الله حق شناس. ایت الله حق شناس میفرمودن اگر کسی این چله رو با شرایطش انجام بده اگر اون حاجت به صلاحش باشه بی بر و برگرد به حاجتش میرسه. اون چله اینه که تا چهل روز زیارت عاشورا رو میخونید ولی به یه شکل خاص. اگه میخواید از نحوه خوندنش مطلع بشین تو اینرنت سرچ کنید { چله زیارت عاشورا ایت الله حق شناس } . اونجا کامل کامل براتون توضیح داده. فقط دوستان اگه خواستید انجامش بدین لطفا با امید انجام بدین. وظیفه خودم میدونستم که بهتون بگم. تعجیل در فرزند پسر فاطمه 5 تا صلوات بفرستید. به لطف حضرت زهرا برای انچه که میخواهید برکت میطلبم و با شگفتی به فزونی ان مینگرم.
التماس دعای شما خوبان را دارم.
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
0
0
کنکوری هستم التماس دعا دارم
ازاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
1
من همیشه به حضرت زهرا توسل میکردم وناامید نمیشدم ولی الان یک مشکلی دارم که میدونم به من بازم کمک میکنن ولی من دیگه تحمل وصبر ندارم برای من اگه دوست داشتین دعا کنین این گره سخت تو زندگیم باز بشه خیلی خسته ومونده شدم
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
0
سلام تو رو خدا اگه كامنت منم خونديد و قابل دونستيد در حق منم دعا كنيد لطفن كه ديگه بريدم مشكلم فقط و فقط به دست خدا حل ميشه دلم داره اتيش ميگيره
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
1
سلام چله زیارت عاشورا آیت الله حق شناس که گفتن اینه خیلی ها حاجت گرفتن حتما عضو کانال بشین اگه عضو کانالش بشین حتما حاجتتون اگه به صلاح باشه میگیرین امتحان کنید جیزی از دست نمیدین ...خیلی ها حاجت گرفتن این ادرس سایتhttp://haghshenas110.com
ادرس کانال اینه@hghshenas110
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
0
دوستداران آیت الله حق شناس و مجتهدی ره, [۲۰.۰۷.۱۷ ۱۸:۱۶]
[ Photo ]
۱۲۲۷ نفر حاجت روایی اعضا محترم کانال با خواندن ختم جله عاشورای معروف ایت الله حق شناس ره
هر کی درد یا مشکل داره متوسل بشه به این ختم و نماز شب و نماز اول وقت مراقبه راهی باز میشه حتما ان شالله
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
0
دوستان خداخیرتان بدهد حتما از چله عاشورا برای گرهای زندگیتون استفاده کنید همینطوری ساده نگذرید...چون دیدم چقدپیامهاتون با یه چله عاشورا باشرایطی که در سایت وتلگرام هست
انشائالله به امید خدا قابله حله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
1
سلام مادر جان،،،سلام نور دیده پیامبر ص،مادر میتونم صدات کنم دیگه ن؟اره من ۶ روزه ک ازت قول مادری گرفتم،،،دخترت نیستم ولی قسمت دادم برام مادری کنی،،،بیبی جانم نمیدونم نامموومیخونی یا نه،،،اما میدونم بیشتر از هرکس از حالم خبر داری ،خودت میدونی ۷ شبانه روزه ک چی کشیدم و حتی تو خواب هم خدا رو صدا زدم،،یک درمانده ی کامل ب معنی واقعی،،یا فاطمه زهرا س ،،یا اماه بیبی جانم مادر عزیزم ازت میخوام هرکس اینجا واستون نامه گزاشته بخونید و کمکش کنید،،یا فاطمه زهرا س ب دلهای خسته جانی دوباره ببخش،،،ب دل خسته منم رحم کن،ب تنهاییم،،،با یه خبر خوش خوشحالم کن،،مادر جان،پس کی میاید خونمون،،،،ترو خدا بیا مادر ترو قران بیا،،،فقط بیبیه آدم های خوب نباش بیبی ه منه گناه کارم باش،،گناهکارم اما بخدا قصد گردن کلفتی نداشتم،،،مادر جون اگه کمکم کنی برای همیشه قلبم میشکنه،ن تیکه تیکه میشه،،،،مادر کاری بکن برام،،،یه معجزه ففط یه معجزه،،،،مادر جان؟؟؟؟یا اماه‌
محمد
|
Netherlands
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
یا حضرت زهرا کمک کن منو دوس دخترم ازدواج کنیم ۵ ساله با همیم ولی خانوادش راضی نمیشن خودت وساطتت کن خواهش میکنم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
سلام خواهش میکنم برای من هم دعا کنید با یک بی فکری ونسنجیده کار کردن خودمون رو اواره کردیم .التماس دعا
مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
یا فاطمه ی زهرا هر وقت این نماز رو خوندم حاجت روا شدم و پیش همه گفتم که این نماز چقد حاجت میده..
یا زهرا باز هم امشب این نماز رو خوندم و بهت متوسل شدم ..
حدود دوساله که امیر لکنت داره و یه وقتایی خیلی برای من و همسرم دردناک میشه .. یا زهرا خودت کمکمون کن لکنت امیر همین روزا خوب بشه . اول به خدا و بعد هم به بچه های عزیزت قسمت میدم..
سپیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
0
عزیزم برای لکنت زبان از طب اسلامی کمک بگیر
سعیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
0
0
سلام ببخشید منظورتون از تکبیر چیه??
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
0
انشالله
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
0
سلااااام......من خیلی خانوم فاطمه رو دوست دارم خیلی عاشقشم...وقتی اسمش میاد بی درنگ احساساتی میشم...یک روز یک فکر گناه شنیع به سرم زد دست بردار نبود.....به خدا قسم 4 ساعت کامل منو درگیر کرد ومن هی به فاطمه توسل میکردم ولی مطمئن بودم که انجامش میدم و تموم زندگیم برباد میره موقع انجام از ته دل گفتم یا عشقم فاطمه.............دیگه بعد از اون ماجرا زندگی معنوی ایی دارم.
تودنیا عاشق ترین کس ات منم فاطمه جان..
یزدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
سلام انشالله حضرت زهرا به حق حسین و صاحب الزمان مهدی موعود هرکی گرفتاری داره هرکی مریض داره حاجت همه رو برآورده کنه چون بی بی دو عالم دستگیری میکنه از شیعه هاش و حتی کسایی که مسلمان نیستن. ما هم یه مریض داریم خارج کشور نماز استغاثه حضرت زهرا رو خوندم انشالله فاطمه دست همه مریض ها رو بگیره مریض ماروهم نجات بده به آبروی علی التماس دعا
سارار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
0
امروز شهادت امام رضاست. خانم جان میشه جواب منمم بدی. خودت می‌دونی چقدر بی کسم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
0
0
دعام کنید از غصه دارم میمیرم
م محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
0
0
باسلام تا حالا نشده مشکلی داشته باشم در خونه بی بی دو عالم برم و دست خالی برگشته باشم.حتما جواب میده و دستمونو می گیره جهت شادی روحش صلوات
سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
سلام ...منم به خاطر یه مسئله ای واقعا بهم فشار روحی وارد شده ...به طوری که دیگه عقلم کار نمیکنم. .. داشتم کامنت های شما بچه ها رو میخوندم اشکم جاری شد دلم خیلی گرفته ... قصد کردم امشب این نماز رو بخونم... ان شاءالله حاجتم رو که گرفتم میام همین جا واستون تعریف میکنم ...برام دعا کنید بچه ها ...
ازاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
1
سلام من یک ارزوی بزرگ دارم میدونم خودم نمیتونم به تنهایی به ارزوم برسم خیلی دعا کردم ناامیدم نیستم‌ولی از صبر کردن خسته شدم کم اوردم لطفا برای منم دعا کنید خیلی زود به ارزوم برسم
دارا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
0
0
سلام یعنی میشه حضرت زهرا واسطه بشه مشکل زندگیم حل بشه
سارا
|
Germany
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
سلام. منم برای داشتن خواستگار مناسب به حضرت زهرا توسل کردم و چند مرتبه نماز استغاثه به حضرت زهرا رو خوندم و بانوی دو عالم خیلی زود جوابمو دادن و دو خواستگار خیلی خوب برام اومدن
توران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
1
0
سلام.بادلی شکسته پناه به بی بی دوعالم بردم.نمازاستغاثه روباحضورذهن واشک وآه ودرخلوتم خوندم.وقتی سربه سجده داشتم چشم بصیرتم بازشدسرموروسکوی گلی درب خانه فاطمه س دیدم. حضرت باپهلوی مجروح وکمرخمیده درحالی که علی ع زیربغلش روگرفته بودازحیاط خانه به سمتم اومدخم شددست مبارکشو روی سرم چرخاندوبزحمت دوباره باکمک شوهرش بسمت اتاق برگشت.نمازتمام شده بودوچن ساعت بعدمشکلم حل شد.ای جانم مادرپهلوشکسته جانم بقربان آل عبایت یارسول الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
1
یا حضرت زهرا خودت کمکون کن
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
1
منم امشب این نماز رو خوندم,و خدا رو قسم دادم به بی بی دو عالم فاطمه الزهرا که کسایی که منتظر فرزند هستند ,دامنشون رو سبز کنه,به من حقیرم فرزندی عطا کنه...یا مولاتی یا فاطمهُ اغیثینی
رسول
|
Germany
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
0
سلام.به امید حاجت روایی حاجتمندان
میدونید چرا بعضیا حاجت نمیگیرن؟؟؟؟
چون می خوان امتحان کنن
مثلا تو ذهنشون میگن که این نماز رو هم بخونم ببینم چی میشه
مگه خدا و ائمه رو امتحان می کنن؟؟
با قصد قربت
با امید
با صبر
با لبخند
تمام حاجت ها برآورده می شن
نگران نباشین
فقط امید به برآورده شدن دداشته باشین
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
سلام یا زهرا یک ماهه بدجور دلشکسته شدم واقعا بریدم اینقد پیش خدا وایمه ضجه زدم که گره ازکارم باز کنن، ولی انگار من خیلی روسیاهم که جوابمو نمیدن. دیروز روز شهادتتون به دلم افتاد برای حل مشکلم نماز استغاثه شما رو بخونم خیلی دلشوره داشتم. از ته دل نماز خوندم وگریه کردم بعداز نماز خیلی احساس سبکی کردم. امیدوارم به حق آبروی زهرا( س )،آبروی هیچ کس نریزه. کامنت همه رو خوندم واز ته دل برا همتون دعاکردم حاجت روابشید اگه قابل دونستیداین حقیرم تو لحظات دلشکستگیتون دعاکنید واقعا محتاجم .یافاطمه زهرا کمکم کن نزار من ودخترم آواره شیم توروبه صبرزینبت قسم میدم بهم صبر بده ومشکلم رو خودت حل کن وجواز حاجت رواییمو از خدا واسم بگیر بانو کنیزتم توروخدا دست ردبه سینه ام نزن دیگه جایی ندارم برم برام مادری کن نزار آبروم بریزه نزار زندگیم ازهم بپاشه قسمت میدم به حسنینت گره کور زندگیمو باز کن فداتشم مادرجان. یامولاتی یا فاطمه اغیثینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
سلام مادرم زهراجان خیلی دلم شکسته جز درخونه شماجایی ندارم که برم. من گدای درخونه اتم مگه شمانبودی که افطاری خودتون وبچه هاتونومیدادی به سائل؟ ؟؟منم سائلم توروجان مهدی موعود ناامید ازدرخونت برنگردونم دیگه دارم دیوانه میشم به دادم برس گره ازکارم باز کن .توروخدا دیگه نا ندارم کمکم کن حاجتمو بده. یازهرا دوست دارم دفعه بعدبیام اینجاوازاین بنویسم که حاجتمو دادید قوربونت برم بانوی خوبیها
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
برای منم دعا کنید. انشااله به احترام خانم فاطمه زهرا همه مشکلات و حاجت های همه برآورده بشه . با هزار امید اومدم دستم به دامن پاکت مشکلمو حل کن. یا خانم فاطمه زهرا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
سلام
من هم اين نماز رو خوندم و حاجت گرفتم.انشالله همه حاجتمندان با خوندن اين نماز حاجت روا بشن.ختم هزار صلوات حضرت نرجس خاتون هم بي نظيره.انشاءالله مشكلات همه حل بشه
التماس دعا
آلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
1
سلام به همه خدا میدونه من چقدر دوست دارم گره زندگیم باشفاعت حضرت زهرا باز بشه من خیلی خیلی خیلی حضرت زهرا رو دوست دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
سلام
من هم اين نماز رو خوندم و حاجت گرفتم.انشالله همه حاجتمندان با خوندن اين نماز حاجت روا بشن.ختم هزار صلوات حضرت نرجس خاتون هم بي نظيره.انشاءالله مشكلات همه حل بشه
التماس دعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
1
سلام
من هم اين نماز رو خوندم و حاجت گرفتم.انشالله همه حاجتمندان با خوندن اين نماز حاجت روا بشن.ختم هزار صلوات حضرت نرجس خاتون هم بي نظيره.انشاءالله مشكلات همه حل بشه
التماس دعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
1
سلام
من هم اين نماز رو خوندم و حاجت گرفتم.انشالله همه حاجتمندان با خوندن اين نماز حاجت روا بشن.ختم هزار صلوات حضرت نرجس خاتون هم بي نظيره.انشاءالله مشكلات همه حل بشه
التماس دعا
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
1
این نماز عجیبی هست فقط بخوانید
علي رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
1
سلام به همه عزيزان،دوستان شك نكنيد كه خانم فاطمه زهرا صداي همه ي ما رو خواهد شنيد و به وقتش پاسخ همه ي دعاهاي مارو مي دهند.
هيچ وقت اميدتون رو به درگاه خدا و امامامون از دست نديد،
التماس دعا
ایلیا
|
Germany
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
التماس دعامنم میخوام این نمازروشب شهادت حصرت زهرا بخونم
هانیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
سلام دوستان
خواهش میکنم برا منم دعا کنید ای حضرت زهرا به پسرت حسین قسمت میدم تو ک میدونی تو این دوماه چقدر عذاب کشیدم چه شبایی گریم بند نمیومد حالم بد بود از فکرای الکی فشارم به ۷ رسید
پیشت رو سیاهم خعلی
ولی تو بزرگ مایی منم بنده خطا کار خدا
من درسته اونقدر خوب نیستم ولی اونقدر ها هم بد نیستم‌
شفاعتمو بکن نذار تنها بمونم نذار حالم خوب نشه ...
دوستان برام دعا کنید
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
سلام مادرم سرطان گرفته دعا کنید به حق حضرت زهرا (س) همه مریض ها شفا پیدا کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
سلام برای منم دعا کنید و اگر کسی اینجا خیلی مخلص و مومنه برای من هم نمازو بخوته. من دنیام. و شوهرم ازم یک ماهه قهر کرده.
طنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
0
0
خیلی التماس کردم گریه کردم نماز رو خوندم نشد.حاجت نگرفتم
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
مادرجان یا فاطمه الزهرا (س) تو رو ب خون گلو امام حسین قسم میدم
تو رو به لحظه وداع شب عاشورا حضرت زینب (س) با امام حسین (ع) قسم میدم
تو رو ب آبرو و مقامت پیش خدا قسم میدم
ضامن و و شفیع منو بنده گناه کار پیش خدا باش
مادر جان مریضم جوونم ۲۷ سالمه تک پسرم باید دستگیر مادر وپدرم تو پیری باشم نه باری باشم قسمت میدم به یگانگی خدا منو از در خونت دست خالی نفرست مادر
دوستان سرنماز حرم یا جایی دلتون شکست منو از دعا فراموش نکنین
ازاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
1
سلام به همه انشالله همه ارزوهاتون با واسطه حضرت زهرا براورده بشه
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
1
سلام دوستان
خانمی هستم در ۲۷ امین سال عمرم
درخانواده ای بزرگ شدم که خیلی تشنج و دعوا بود از ۱۳ سالگی داروی اعصاب مصرف کردم و تا ۲۰ سالگی زجرکشیدم ،۲۰ سالگی ازدواج کردم باتوسل به امام حسین ع و امام زمان عج اما بعد ازدواج بیماریهای جسمی شدید مشکلات سخت ،خوشحالم که گناهانم پاک میشه خوشحالم که توبه کردم در راه تزکیه نفس و سیر الی الله قرار گرفتم خوشحالم که به خدا نزدیک میشم
دعام کنید معجزه بشه و شفا بگیرم منم دنده هام شکسته ....
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
0
سلام ببخشید روش خواندن نماز رو اشتباه نوشتید.
اول سجده پیشانی صد مرتبه ذکر
بعد سجده طرف راست صورت صد مرتبه ذکر
بعد سجده طرف چپ صورت صد مرتبه ذکر
بعد پیشانی صدو ده مرتبه ذکر
اعظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
1
منم این نماز رو میخونم . چون یه مشکلی برام پیش اومده آبروم در خطره . یا حضرت زهرا حاجتمو بده .
اعظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
2
خدایای به آبروی فاطمه آبروی همه کسانی که اومدن توی این صفحه رو نگهدار . همه رو از بار غم و غصه نجات بده . به آبروی فاطمه آبروی من و هم حفظ کن.
در جواب علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
1
علیرضا برادر من من خودم بیمارم و دعات می کنم شاید ندونی ولی همیشه برات دعا می کنم از ته دلم خدا ایشاللا شفات میده فقط تو رو خدا بیا بگو در چ حالی؟ خیلی برات دعا می کنم
یا قاضی
|
Germany
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
2
سلام
بنده چندین سال بود که نماز واجب پشت هم نمیخوندم.
برای ما یک مسئله ای باید حل میشد، کلی گذشت و درست نشد طوری که آخرش به یک دغدغه که مسیر زندگیمون رو عوض و سخت میکرد تبدیل شد و علارغم تلاش ما هیچ دسترسی مستقیمی برای حلش نداشتیم. شب آخر بنده این نماز رو خوندم و از حضرت زهرا و عزیز دیگری از ته دل طلب شفاعت و حل مشکل کردم. روز بعد یعنی امروز در کمال ناباوری مشکلمون حل شد. البته به امید خدا انشالله تعالی مرحله آخر مشکلمون هم بدون خطر حل میشه.
حضرت فاطمه زهرا (س) دلهای شکسته و نیت های خالص رو بی جواب نمیگذارن. این نماز رو حتما برای چنین مشکلاتی بخونید. التماس دعا از مومنین خدا.
ناهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
1
سلام..منم پارسال همین موقع ها نمازو خوندم و بعد،سه روز حاجت گرفتم...امسالم محتاجم...بی بی جان من دختر خوبی نیسم ولی تو مادر خوبی هسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
سلام برای مادرم دعا کنید بی کس و کار منم جز اون کسی رو ندارم یا فاطمه ی زهرا شما رو به حضرت رقیه قسمت می دم نزار یتیم بشم به دختر بودنم رحم کن به بی کسیم رحم کن هیچکسی رو جز مادرم ندارم منو بی مادر نکن تو رو قران تو رو به غریبی حسینت تو رو به حضرت زینب منو بی کس و کار نکن نمی دونم چطوری حرف بزنم به کی قسمت بدم شما رو به حق این وقت ادان نزار یتیم بشم شما که خودتون و بچه هاتون درد شو کشیدن به خدا به جون برادرم بچم دیگه چیزی نمی خوام فقط به مادرم سلامتی بده تو خدا جز اون توی این دنیا کسی رو ندارم همه دلخوشیم اینکه دو روز بشه برم ببینمش باهاش درد و دل کنم می دونم مادرم قلبش خیلی پاکه و خیلی گناه کا اما تو خدا دعایی منو قبول کنید اخه خود مادرم می دونه بی مادری ینی چی تو روز های سختی و و خوشی همیشه گفته کاش ممادرم پیشم بود کاش منم مادر داشتم شمارو به خدا یتیمم نکن بی کسم نکن ن خواهری دارم فامیلی نمی دونم چی بگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
1
سلام منم امشب این نماز رو میخونم یا حضرت فاطمه بحق حضرت علی و امام حسن و امام حسین و بحق حضرت محمد حاجتمو بده برام دعا کنید
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
منم این نماز رو حتما میخونم. خانم فاطمه خودش گفت شفای باباتو میدم. دیگه حرفای دکترا رو نمیشنوم. خانم فاطمه زهرا امیدوارم کرده... دوستان موقع نمازتون منو هم دعا کنید
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
0
توضیح نماز اشتباهه لطفا به مفاتیح الجنان مراجعه کنید
ارسلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
1
منم همین الان نماز رو خوندم یا فاطمه زهرا تو رو قسمت میدم به امام حسین .. دیگه دستم از همه جاکوتاهه
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
1
سلام بچه ها نم من شماهارومیشناسم نه شماهامنو واسم دعا کنید ازنظر خودم گناهی نکرده که نکرده باشم دیگه خسته شدم ازگناه ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰توبه کردم ولی بازم شکوندم به حضرت زهراس خیلی متعقدم واسه بخشیدن گناهام خیلی دعاکنیدخسته تاحالاچندباربه خودکشی فکرکردم مخصوصادراین مدت که بابام زندانه ونیستش دیگه این نظم زندگیم ریخته بهم اولا یکی دوست داشتم خیلی زیاددرحقم بدکردش تمام زندگیم باخودش برد.من موندم یک کوله بارگناه وتمام خستگی هایی که دارن ازهمه جا بریدم توروبه فاطمه زهراس واسم دعاکنید یک کارخوب پیداکنم حداقل ازالان جبران کنم
خیلی تنهاوخسته ام التماس دعا
پاسخ ها
omolbanin
| United States of America
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
عزیز دلم خدا بندگانی ک زیاد توبه میکنن رو عاشقشونه میدونی چرا؟؟
خدای خوبم فرموده با انکه بنده ام طرف گناه کشیده شده ولی دلش هنوز پیش منه و قلبش خونمه ک فکر توبه رو داره
باور کن خدا اونقد آمرزنده است ک درکش غیر قابله پس نگار خانوم اول توکل کن به خدای خودت از ته دل
بعد متوسل شو ب بانوی بزرگوار که سراسر زیبایین نگران نباش اگه توبه ات هربار با پشیمانی قلبی صورت گرفته خیالت راحت قدر خودتو هم بدون ک توفیق توبه هنوز پیدا میکنی
در پناه حق
سمیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
0
2
امشب شب شهادت بانوی دو عالمه...
من از همه بریدم و به خودش رو اوردم
شرمنده ام از گناهام....
فردا نماز استغاثه رو مبخونم
دلم بدجووور شکسته
و دردمو به هیچ کس نمیتونم بگم
یا زهرا به حق گلوی بریده خسین و مظلومیت حسن... به حق صبوری زینب.... به حق دستهای بریده ابوالفضل خودت پیش خدا شفاعت منو بکن...
من تو این دنیا هیچکس رو ندارم که غمم رو بگم
دوستان از همتون میخوام برام دعا کنید
ایشالله که بیام خبر مستجاب شدن دعامو بگم
یا زهرا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
1
خ میکنم حضرت زهرا خیلی بدبختم ده ساله آرامش ندارم بدبختی پشت بدبختی دختری ک خیلی عاشقش بودم عاشق داداشمه وخیلی دوسش داره موندم چه طوری با کسی ک خیلی دوسش دارم و میخواد زن داداشم بشه چ طوری برخورد کنم خانواده چون اینو میدونن خیلی اذیتم میکنن وخیلی بهم فخر فروشی میکنن همه چیزم رو از دست دادم دیگه واسه هیچی اعتماد ب نفس ندارم
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
0
3
سلام.
من یه بار این نمازو خوندم با اشک چشم و دو روز بعد حاجتمو گرفتم
ان شاالله به حق مولا علی ایندفعه هم مادر دست خالی نذارتم
هر چند مطمئنم مادرا هیچوقت بچه هاشونو تنها نمیذارن.
بی نهایت امیدوارم و برای همگیتون دعا میکنم.

التماس دعا یا علی
زهرا انصاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
6
سلام.دوستان این نماز معجزه میکنه.با دل شکسته بخونین و شک نکین حاجت مشروعتون رو میگیرید.من پسرم چهل روز تو آی سی بو بود و همه دکترا ازش قطع امید کرده بودن، با این نماز شفاش رو از بی بی دوعالم گرفتم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
3
دوستان منم دعا کنین یکی پاشو شکسته انداخته گردن ما 50م دیه میخواد ندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
0
4
سلام دیشب اومدم تواین صفحه خیلی دلم شکست اومدم مفاتیح روآوردم ونشستم زارزار گریه کردم وگفتم بی بی جان حرف شما خریدار داره شما برام پیش خدا دعا کن صبح که بیدار شدم حاجتم برآورده شد عاشقتم بانو جان آخه حرف شما کجا ماکجا
کیمیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
1
سلام وقت بخیر
ببخشید میشه راهنمایی کنید چطوری این نماز خونده میشه؟ من تو چنتا سایت نگاه کردم ولی همشون گنگ و مبهم نوشته بودن.
اینطوری که من فهمیدم اول دو رکعت نماز استغاثه خونده میشه و پس از اتمام سی مرتبه تکبیر و بعد به سجده رفته و ۱۰۰ مرتبه اون ذکر و بعد سمت راست صورت و سمت چپ باز هرکدام ۱۰۰ مرتبه و بعدش چی باید بگیم؟؟ تو چنتا سایت یه ایه اورده بودن که اونو بگیم. من واقعا گیج شدم میشه راهنمایی کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
دو رکعت نماز می خوانید، سه تکبیر بعد از سلام نماز ، بعد تسبیح حضرت زهرا (سلام الله علیها) را می گویید بعد برای هر حاجتی، دنیوی و اّخروی (هر مشکلی که برایتان پیش آمد) سجده می کنید و ذکر «یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی» را صد مرتبه می گویید؛ یعنی به فریادم برس، بعد صورت راست را به سجده می گذارید و همین ذکر را صد مرتبه می گویید و بعد پیشانی را می گذارید و باز صد مرتبه همین ذکر رامی گویید و بعد از صورت چپ را می گذارید و صد مرتبه همین ذکر را می گویید و بعد از صورت چپ دوباره پیشانی را(که سومین بار است) می گذارید و همین ذکر را صد و ده مرتبه می خوانید.
هدی انصاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
2
منم یک ارزوی بزرگ دارم که بدست حضرت زهرا براورده میشه ولی نمیدونم چرا دستم نمیگیره خسته شدم از صبر از التماس
هدی انصاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
6
منم یک ارزوی بزرگ دارم که بدست حضرت زهرا براورده میشه ولی نمیدونم چرا دستم نمیگیره خسته شدم از صبر از التماس
الناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
1
5
یا زهرا اینقدر قسم به پسر عزیزت دادم خجالت میکشم به خدا قسم دیگه نمیتونم گره زندگی منو باز کن
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
7
یا زهرا جان توروخدا برام خیلی دعا کن گرفتاریم حل بشه
معصومه
|
Sweden
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
0
1
۱۰۰ بار در سجده این ذکر و میگوییم سپس سمت راست صورت رو بر زمین گزاشته و ۱۰۰ بار دیگه میخوانیم و دوباره سجده میرویم ۴۱۰ بار میخوانیم مجموعا۶۱۰ بار میشود نه ۴۱۰ بار... میشود کسز من و راهنمایی کنه؟
ترنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
ان شاءالله حاجتاتون برآورده بشه برای منم دعا کنید .منم به حضرت زهرا (س) متوسل شدم چنان عشقی در دلم نسبت به ایشون افتاد البته بی بی دوعالم شهید ابراهیم هادی رو سر راهم قرار داد برام دعا کنید کاش بتونم خاک پای شهدای زهرایی بشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
1
نماز استغاثه حضرت زهرا را اشتباه ذکر نموده اید
لطفا تصحیح بفرمایید
در مورد تعداد ذکرها
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
2
التماس دعا با ذکر یک صلوات
سمیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
0
2
سلام توروخدا برای منم دعا کنید تا مشکل ازدواجم حل بشه
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
5
سلام ازهمتون خواهش میکنم برام دعا کنین ابروم بد جور توخطره دعا کن به حق حضرت زهرا ابرو نره این اتفاق بیوفته نمیدونم چی به سرم میاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
3
سلام دوستان تو رو خدا واسه منم دعا کنین حاجتم روا بشه یه مشکلی درباره ازدواجه پدرم رو دنده لج افتاده و قبول نمیکنه با کسی که دوستش دارم ازدواج کنم شاید گناهم زیادی به خاطر همون خانم نظری به من نکرد شما که دلتون پاکه شما برام دعا کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
1
یازهرای مهربون حاجتم بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
0
یا فاطمه زهرا
وعام کنید مریضم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
سلام من هم تجربه خودم رو از نماز استغاثه و توسل به حضرت فاطمه زهرا مرضیه بگم،متاسفانه همسر بنده ،سالی یکی دوباری مشروب میخوردن،و من از این مسئله کلی ناراحت بودم و یک آقای مومن و عالمی به بنده گفتن نماز استغاثه به خانوم فاطمه زهرا بخونم،خلاصه از اون مدت تا الان شکر خدا، چند ماه میگذرد و شوهرم لب نزده است،حتی جایی دعوتش کردن که اونجا این برنامه بوده، شوهرم اونجا نرفته،بله امید دارم دیگه همچین مشکل بزرگی در زندگیم نباشه،برای بنده شکر خدا نماز استغاثه به بی بی جواب داده ،
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
1
سلام من هم تجربه خودم رو از نماز استغاثه و توسل به حضرت فاطمه زهرا مرضیه بگم،متاسفانه همسر بنده ،سالی یکی دوباری مشروب میخوردن،و من از این مسئله کلی ناراحت بودم و یک آقای مومن و عالمی به بنده گفتن نماز استغاثه به خانوم فاطمه زهرا بخونم،خلاصه از اون مدت تا الان شکر خدا، چند ماه میگذرد و شوهرم لب نزده است،حتی جایی دعوتش کردن که اونجا این برنامه بوده، شوهرم اونجا نرفته،بله امید دارم دیگه همچین مشکل بزرگی در زندگیم نباشه،برای بنده شکر خدا نماز استغاثه به بی بی جواب داده ،
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
من نماز استعاثه به حضرت زهرا س رو گرفتم نه یکبار بلکه چند بار ولی هیچ جوابی نگرفتم
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
1
بسم الله الرحمن الرحیم

«يا مَوْلاتى يا فاطِمَةُ أَغيثينى»
ازاده انتظاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
یا زهرای مهربان چند وقت میض شدم خیلی اذیتم شفا میخوام اگه پویا حق من هست هرچه سریعتر به من برسون ممنونم
ازاده انتظاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
یا زهرای مهربان چند وقت میض شدم خیلی اذیتم شفا میخوام اگه پویا حق من هست هرچه سریعتر به من برسون ممنونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
0
0
دوستان دعا کنین منم حاجت روا بشم به حق حضرت زهرا
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
0
تروخدا برام دعا کنید مشکلم حل بشه خیلی به دعاتون احتیاج دارم انشالله به حق فاطمه زهرا حاجت روا بشین
jaky
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
0
0
یا حضرت فاطمه به داد منم برس خیلی گرفتارم دیگه نمیدونم چی کار باید بکنم هیچ راهی ندارم به حضرت مهدی که تا تولدش چیزی نمونده قسمت میدم همه چیزو درست کن چون من خیلی تحت فشارم .
محـــــــــــــــمد عبـــــــــــــــــــــدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
0
0
یا مولاتی یا فاطمه اغثینی خدا یا به حق حضرت زهرا (س) کشورم ایرانم هموطنانم ورهبر عزیزم امام خامنه ای از شر اجانب محافظت بفرما .انشاءالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
سلام نماز توسل به حضرت فاطمه زهرا سلام الله را درسایت دایی ابراهیم دنبال کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
سلام نماز توسل به حضرت فاطمه زهرا سلام الله را درسایت دایی ابراهیم دنبال کنید
ازاده انتظاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
پویا روبه من بده وهرروز بیشتر پیشرفت کنیم
ازاده انتظاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
خیلی براتون نامه نوشتم خیلی خواستم خیلی گفتم پویا روتو بهترین حالت به من بدین ممنونم زهرای مهربان
ازاده انتظاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
ممنونم مهربانترین زهرا دنیا بازم به من لطف کردین همیشه دوستتون دارم همیشه
یگانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
دوست دارم هزارهزار صفحه از بزرگواری از مهربونی شما بنویسم این که هر بار به من کمک کردین این که همیشه هوای منو داشتین همیشه دوستون دارم همیشه امیدوارم همه بچه های اینجا مشکلشون به دست شما حل بشه چون خیلی حال خوبی داره
انتظاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
تا ماه بعد به ارزوم برسم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
0
یازهرا کمکم کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
1
سلام دوستان لطفاً برای من هم دعا کنید ان شاء الله خدا بهم اولادی سالم و سالم بده لطفاً برای حاجت روایی من یه صلوات بفرستید
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
0
سلام دوستان لطفاً برای من هم دعا کنید ان شاء الله خدا بهم اولادی سالم و سالم بده لطفاً برای حاجت روایی من یه صلوات بفرستید
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
0
0
سلام...من یک مشگل بزرگ دارم ...به کشور ترکیه ممنوع الورودم...و یک جرم کردم که واسمموعوض کردم ورفتم ترکیه ...میترسم ممنوع الوروددایمی بشم...من عاشق ترکیه ام بدون ترکیه میمیرم...هیچکس نمیتونه کمکم کنه...فقط ازخدامیخوام...حالاهم از حضرت زهرامیخوام کمکم کنه حضرت فاطمه...اینجوری خیالم راحت میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
0
0
صلی الله علیک یا فاطمه زهرا یا مولای یا فاطمه اغیثینی . یا زهرا جان ترو به لب عطشان خون خدا حسین جان قسمت میدم اول ظهور آقا جانمون ولیعصر رو نزدیک بگردان و حاجت همه ی حاجتمندان و بده بعد منو خانواده م خانوم جان خسته شدم از خودم از زندگیم خیلی گرفتارم ترو به پهلوی شکسته ت به اسم قشنگت ک همنام تون هستم قسمت میدم به علی جان و پیامبر قسمت میدم آبروی منو خانواده مو نبر بیشتر از این عذاب نکشیم کمک کن زندگیم از این رو به اون رو بشه و شفا پیدا کنم و معجزه کن تو زندگیم علاقلمون کن خانوم جان به حق همین نمازی ک امروز خوندم دست خالی از این ایام فاطمیه برمون نگردان تا فاطمیه سال بعد بهترین و شادترین و پرو ترین اتفاقا بیوفته فاطمه زهرا جان عباس و حسین جان یا زینب کبری یا امام رضا یا فاطمه معصومه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
0
0
صلی الله علیک یا فاطمه زهرا یا مولای یا فاطمه اغیثینی . یا زهرا جان ترو به لب عطشان خون خدا حسین جان قسمت میدم اول ظهور آقا جانمون ولیعصر رو نزدیک بگردان و حاجت همه ی حاجتمندان و بده بعد منو خانواده م خانوم جان خسته شدم از خودم از زندگیم خیلی گرفتارم ترو به پهلوی شکسته ت به اسم قشنگت ک همنام تون هستم قسمت میدم به علی جان و پیامبر قسمت میدم آبروی منو خانواده مو نبر بیشتر از این عذاب نکشیم کمک کن زندگیم از این رو به اون رو بشه و شفا پیدا کنم و معجزه کن تو زندگیم علاقلمون کن خانوم جان به حق همین نمازی ک امروز خوندم دست خالی از این ایام فاطمیه برمون نگردان تا فاطمیه سال بعد بهترین و شادترین و پرو ترین اتفاقا بیوفته فاطمه زهرا جان عباس و حسین جان یا زینب کبری یا امام رضا یا فاطمه معصومه
حسن قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
0
0
يا مَوْلاتى فاطِمَةُ اَغيثينى
يا مَوْلاتى فاطِمَةُ اَغيثينى
يا مَوْلاتى فاطِمَةُ اَغيثينى
يا مَوْلاتى فاطِمَةُ اَغيثينى
يا فاطمه زهرا علیهاالسلام به فریادم برس یا فاطمه زهرا علیهاالسلام به دادم برس یا فاطمه زهرا علیهاالسلام کمک کن حاجتم را بده الهی که حاجت روا بشم الهی امین
محبوبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
0
0
سلام التماس دعا دارم از همگی امسال کنکور دارم دعا کنید موفق بشم. منم برای همگی دعا می کنم.
آزاده مولایی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
0
0
یا زهرا جان حاجت منو بده خسته شدم تو رو بحق مهربونی خودتت قسم میدم یعنی میشه به زودی بیام بنویسم حاجتم براورده شد خیلی برات نوشتم خوندی ❤
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
به این بانو توسل کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
به این بانو توسل کن
زهرا ف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
0
0
یا حضرت زهرا من سه بار نماز استغاثه رو خوندم
تمام درها به روی من بسته شده و دیگه کاری از دست هیچکسی برنمیاد
تو رو بهفرزندانت قسمتون میدم به زندگی من یه نگاهی بکنید و برام پادرمیونی کنید تا درست بشه و آبروم نره
یا حضرت زهرا از طرف شهید هادی براتون صلوات میفرستم به آبروی ایشون منم کمک کنید...
انشالله درست شد میام همینجا مینویسم..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
سلام بردردانه پیامبر واقعانمازاستغاثه به زهرای اطهرمعجزه میکند خودم همسرم رو باکرونای شدید درمنزل وبا همین نمازدوباره ازخدا گرفتم خداروبه جان زهراقسم میدم حاجات خیرهمه روبده وبیماران را شفاعنایت کنید
ژ - ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
0
0
سلام خانم فاطمه زهرا ، بی بی دو عالم ،مادر ائمه ، فریاد رس بی پناهان ، مهربانترین مادر ، ای بی پناه دلشکسته گان ، تو را به معصومیت محسنت قسمت میدهم که حوایج ۴ نفر که مد نظر من هستند را بر آورده کن و گره از کارشون باز کن و بهترین و روشن ترین سرنوشت را برایشان مقدر فرما و از بلاتکلیفی و دربدری نجاتشان بده و به زندگیشان آرامش و خوشبختی و دل خوشی را در مسیر راهشان قرار بده در بهترین شرایط
از تمام خوانندگان این متن عاجزانه التماس دعای فراوان دارم
ناشناس
|
Finland
|
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
0
یا زهرا مهربون حاجتم را برآورد کن دوستان برام دعا کنید که حاجتم بر آوردش انشالله همتون جواب بگیرید منم جواب بگیرم
ناشناس
|
Finland
|
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
0
یا زهرا مهربون حاجتم را برآورد کن دوستان برام دعا کنید که حاجتم بر آوردش انشالله همتون جواب بگیرید منم جواب بگیرم
فاطمه
|
Finland
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
0
خدایا بحق خاندان پاک فاطمه زهرا س حاجت همه بندگان پاکتو براورده و بخیر بفرما و ظهور امام عصرمان هرچه زودتر بفرما
. عزیزان بره منم دعا کنید خیلی دل شکسته و خستم. از لحاظ روحی خیلی تحت فشارم. ما که همیشه نیازمند هستیم این خاندان به اندازه کافی برای ما زحمت کشیدن و ما تا عمر داریم باید ممنون ایشان باشیم. نمیدونم کی میشه از خواستهای این دنیای کثیف دست برداشت؟
فاطمه
|
Finland
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
0
خدایا بحق خاندان پاک فاطمه زهرا س حاجت همه بندگان پاکتو براورده و بخیر بفرما و ظهور امام عصرمان هرچه زودتر بفرما
. عزیزان بره منم دعا کنید خیلی دل شکسته و خستم. از لحاظ روحی خیلی تحت فشارم. ما که همیشه نیازمند هستیم این خاندان به اندازه کافی برای ما زحمت کشیدن و ما تا عمر داریم باید ممنون ایشان باشیم. نمیدونم کی میشه از خواستهای این دنیای کثیف دست برداشت؟
ازاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
0
سلام مهربانترین زهرای عالم ممنونم بخاطر کمک های شما گره زندگیمو دادم به دست شما تا بادست های شما باز بشه میدونم که میدونین چقدر دوستون دارم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
0
من امتحان نکردم ولی شنیدم
من فردا میخونم و متوسل به حضرت زهرا میشوم و شفای خواهرم بگیرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
فیلم زیاد میبینی عزیزم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
فیلم زیاد میبینی عزیزم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
0
1
دعا کنین بتونم این نماز رو بخونم.یه مشکل خیلی بزرگ برام پیش اومده .شب که پا میشم دلمو غم میگیره سر نماز همینطور صبح طهر شب نصفه شب .انقدر غصه خوردم پیر شدم .دعا کنین بتونم حاجتمو از خانم بگیرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
0
با سلام
من هم یک بار در اوج نا امیدی این نماز رو خوندم و بلافاصله بعد از این نماز حاجت گرفتم و معجزه رو با چشم خودم دیدم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
0
0
یازهرا جان حاجت منو هم بدین خیلی براتون نوشتم وخیلی خواستم
ف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
0
0
برای منم دعا کنید
طیبه
|
Canada
|
۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
0
0
من خیلی گناهکارم
محتاج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
1
یا حضرت زهرا ادرکنی
خودت کمکم کن بحق مدر و شوهر و بچه هات
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین