عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
امير مدينه منوره با اعلام خبر موافقت پادشاه عربستان با طرح توسعه حرم مطهر نبوی(ص)، گفت: در صورت اجرای اين طرح، گنجايش اين مكان مقدس به دو ميليون و 600 هزار نمازگزار و زائر خواهد رسيد.
عقیق: فيصل بن سلمان بن عبدالعزيز امير منطقه مدينه منوره و رئيس شورای توسعه اين منطقه دستور داد تمام امكانات برای تسهيل آغاز فعاليت‌های توسعه حرم مطهر نبوی(ص) به كار گرفته و هر آنچه در اين زمينه لازم است، فراهم شود.

امير مدينه منوره در نشست كميته اجرايی شورای توسعه مدينه منوره، موافقت پادشاه عربستان با طرح توسعه حرم مطهر نبوی(ص) را در چارچوب اهتمام و توجه مستمر به آبادانی و توسعه حرمين شريفين و تلاش برای فراهم كردن آرامش و راحتی حجاج، عمره‌گزاران و زائران دانست.

از سوی ديگر محمد‌العلی دبير شورای توسعه مدينه منوره، موافقت پادشاه عربستان با طراحی‌ها و نقشه‌های نهايی توسعه حرم مطهر نبوی(ص) را مورد تمجيد قرار داد و گفت اين توسعه شامل بخش‌های غربی، شرقی و شمالی از سمت اطراف مسجد شريف نبوی(ص) خواهد بود و در صورت اجرای اين طرح، گنجايش اين مكان مقدس به دو ميليون و 600 هزار نمازگزار و زائر خواهد رسيد و اين توسعه يك تحول كيفی بزرگ به شمار خواهد آمد.

به گفته وی، طرح جديد توسعه حرم مطهر نبوی(ص) بزرگترين طرح در تاريخ روند توسعه اين مكان مقدس در گذر تاريخ به شمار می‌رود.


منبع: حج

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین