عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۸۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
بر اساس برنامه ريزي انجام شده هفتم و هشتم مهرماه، همزمان با دهه ولايت و امامت درهاي حرم امامين عسكريين (ع) در شادگان رونمايي مي شود
عقیق:معاون فرماندار شادگان گفت: محل استقرار و رونمايي از درب هاي حرم امامين عسكريين (ع) در مسجد امام خميني(ره) شهر شادگان خواهد بود.
نعمت الله آلبوغبيش چهارشنبه در نشستي كه در فرمانداري شادگان تشكيل شد افزود: ستاد استقبال و رونمايي از درهاي حرم امام هادي(ع) و امام حسن عسكري (ع) در شهرستان شادگان انجام مي شود.
وي گفت: مردم اين شهرستان براي استقبال از درهاي حرم امامين عسكريين (ع)آماده مي شوند.
آلبوغبيش افزود: بر اساس برنامه ريزي انجام شده هفتم و هشتم مهرماه، همزمان با دهه ولايت و امامت درهاي حرم امامين عسكريين (ع) در شادگان رونمايي مي شود و در اين روزها عموم مردم شادگان مي توانند از درهاي حرم بازديد كنند.
معاون فرماندار شادگان همچنين بر اهميت برنامه ريزي دقيق براي استقبال از درهاي حرم امامين عسكريين (ع) در شهرستان تاكيد كرد و افزود: مسئولان اداره ها و دستگاههاي اجرايي عضو ستادبرگزاري استقبال از درهاي حرم امامين عسكريين عليهم السلام هستند و لازم است كه حداكثر همكاري را داشته باشند.
ستاد بازسازي عتبات عاليات خوزستان از نيمه دوم سال1392 پروژه ساخت شش در حرم امامين عسكريين (ع) در سامرا شروع كرد.
هزينه ساخت هريك از اين درها دو ميليارد و 500ريال داشته است.
اين درها با همراهي هنرمنداني از استان اصفهان و خوزستان در حسينيه عاشقان ثارالله اهواز ساخته شده و تاكنون مسوولان و قشرهاي مختلف مردم استان براي آشنايي با روند ساخت اين درها از حسينيه ثارالله بازديد كرده اند.
طبق برنامه قرار است به زودي درهاي حرم امامين عسكريين (ع) پس از عبور از چند شهر خوزستان از طريق مرز شلمچه به شهر سامرا انتقال يابد.

منبع: ايرنا
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین