عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۷۹۶
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸
امام جماعت مسجد رسول اكرم (ص) اكرا:
امام جماعت مسجد رسول اكرم (ص) اكرا پايتخت غنا گفت: عمل به فرمايشات پيامبر (ص) وحدت اسلامي را محقق مي سازد.
عقیق:نوح عيسي بن داود گفت: دوري مسلمانان و كشورهاي اسلامي خواسته دشمنان و استكبار جهاني است.
وي با بيان اينكه مسلمانان براي رسيدن به وحدت اسلامي بايد فرمايشات پيامبر اسلام را اجرايي كنند گفت: پيامبر عظيم الشان اسلام وصيت كرده اند من قرآن و اهل بيتم را بين امتم به امانت مي گذارم اگر مسلمانان به آنها چنگ اندازند حتما موفق خواهند بود و هيچ گزندي به آنها نخواهد رسيد، پس ضروري است مسلمانان به اين فرمايش رسول اكرم (ص) عمل نمايند و با متمسك شدن به آنها نگذارند جهان اسلام بيش از اين از هم متفرق شوند.
اين ميهمان همايش تقويت تقريب بين مذاهب اسلامي در ادامه با اشاره به وجود گروه هاي تكفيري در جهان اسلام گفت: اين گروه ها عوامل دشمنان اسلام براي تخريب چهره رحماني اسلام هستند.
بن داود تاكيد كرد: اين گروه ها هيچ ارتباطي با اسلام ندارند و در حقيقت به عنوان عوامل دشمن عمل مي كنند و هدفشان ايجاد تفرقه و تشتت بين مسلمانان است.
وي به نقش علما و روشنفكران مذاهب مختلف اسلامي در خنثي سازي توطئه هاي مختلف دشمنان اشاره كرد و تاكيد نمود: انديشمندان و بزرگان مذاهب مختلف اسلامي بايد براي حل مشكلات جهان اسلام با معرفي چهره واقعي اين دين مبين نقشه هاي دشمنان اسلام را نقش بر آب سازند.
امام جماعت مسجد رسول اكرم (ص) اكرا در ادامه در پاسخ به اين سئوال كه امروز اصلي ترين دشمن اسلام كيست؟ گفت: من معتقدم همانطور كه امام خميني فرمودند همچنان آمريكا شيطان بزرگ و دشمن اصلي مسلمانان صهيونيسم جهاني به سركردگي رژيم غاصب صهيونيستي است.
وي گفت: متاسفانه امروز مي بينيم دشمنان پا را فراتر از هر دشمني گذاشته و مسلمانان را به خروج از اين دين الهي كرده و آنها را دعوت به گرويدن به اديان ديگر مي كنند لذا مسلمانان بايد هر چه زودتر به خود بيايند و با تمسك به قرآن و اهل بيت (ع) نگذارند اسلام بيش از اين لطمه ببيند.
بن داود در خاتمه تاكيد كرد: من شخصا معتقدم دليل وجود اين همه اختلافات در بين مسلمانان دوري آنها از آموزه هاي ديني و عدم توجه به فرمايشات و رهنمودهاي پيامبر عظيم الشان اسلام است اگر مسلمانان به اين وصايا توجه كنند و آنها را در جامعه و زندگي خود عملياتي نمايند ديگر هيچ اختلافي بين مسلمانان وجود نخواهد داشت.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین