عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۷۱۵
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
يك زائر ايراني گفت:‌ اخوت اسلامي در حج محقق و متجلي مي شود.
عقیق:حميد ارجمندي گفت: موسم حج زماني است كه اگر تفرقه اي بين مسلمانان وجود داشته اين جدايي و تشتت برطرف و اخوت اسلامي در ميان مسلمانان به منصه ظهور برسد.
وي با بيان اينكه از تفرقه و جدايي بين مذاهب اسلامي فقط دشمنان اسلام سود مي برند گفت: وحدت مسلمانان باعث مي شود تا دنيا بداند اسلام به عنوان يك دين آسماني تنها دين برتر است و اين دين دنبال چيزي جز برقراري صلح و آرامش در جهان نيست.
اين زائر تبريزي در ادامه با اشاره به اهداف دشمنان اسلام گفت: از صدر اسلام تاكنون به كرات مشاهده شده است هر موقع مسلمانان در كنار يكديگر بوده و اتحاد خود را به نمايش گذاشته اند دشمنان عقب نشيني كرده اند و آنگاه كه تفرقه بين مذاهب مختلف اسلام مشاهده شده مخالفان و دشمنان اسلام بهترين بهره ها را از اين تفرقه برده اند.
ارجمندي با بيان اينكه آتشي كه امروز به دامن اسلام افتاده و جهان اسلام در آن مي سوزد نيز نتيجه وجود جدايي بين كشورهاي مسلمان است تاكيد كرد: امروزه دنياي استكبار به سركردگي آمريكا با ايجاد اختلاف بين كشورهاي اسلامي سعي در برهم زدن آرامش دنياي اسلام را دارد كه متاسفانه به بخشي از اهداف خود نيز رسيده است.
وي حج و همايش هايي اين چنين را بهترين بستر براي نمايش وحدت مسلمانان دانست و گفت: موسم حجي بهترين فرصت براي نمايش اخوت اسلامي و اتحاد جهان اسلام است تا دشمنان بدانند با وحدت مسلمانان ديگر هيچ كاري از دست آنها برنمي آيد و تمام توطئه آنان نقش بر آب خواهد شد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین