عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۶۴
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۰
آیت‌الله نوری همدانی:
آیت الله "حسین نوری همدانی" از مراجع تقلید از صدا و سیمای جمهوری اسلامی خواست در ایام نوروز به ایام فاطمیه توجه و حرمت این ایام را حفظ کند.
عقیق: آیت الله "حسین نوری همدانی" از مراجع تقلید از صدا و سیمای جمهوری اسلامی خواست در ایام نوروز به ایام فاطمیه توجه و حرمت این ایام را حفظ کند.

وی روز چهارشنبه در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با بیان اینکه نباید برنامه های صدا و سیما ایام فاطمیه را تحت الشعاع قرار دهد، افزود: نظام اسلامی در کشور حاکم است پس باید ارزشهای اسلامی رعایت شود.

آیت الله نوری همدانی حمایت رهبر معظم انقلاب از ارکان های نظام از جمله صدا و سیما را دلیلی بر توجیه برخی رفتارها و برنامه ها ندانست و افزود: نگاه رهبری برای حمایت از ارکان نظام وسیع و از زاویه حفظ اسلام است و به این دلیل است که بهانه در دست دشمن قرار نگیرد.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در تحولات منطقه و جهان ادامه داد: امروز شاهدیم که انقلاب اسلامی بیدار کننده مسلمان و زمینه ساز نجات آنان از یوغ مستکبرین شده است و فقط جباران قدرت و ثروت در مقابل آن ایستاده اند.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر حفظ وحدت افزود: باید تلاش کنیم که از بهانه دادن به دشمنان خودداری کرده و زمینه ساز هجمه رسانه ای و سوءاستفاده آنان نشویم و سعی کنیم آرامش کشور را حفظ کنیم.

وی خواستار تلاش بیشتر مسوولان برای حل مشکل گرانی در کشور شد و افزود: مسوولان تلاش خود را به تمام ایام سال تعمیم داده و فقط شب عید را مدنظر نداشته باشند چرا که موضوع گرانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

منبع: ایرنا
211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
0
0
متاسفانه انگار صداوسیما توجهی به ایام فاطمیه نداردامیدوارم صداوسیما به این ایام بزرگی احترام بگذارد چون ما شیعیان هرچه داریم از خانم زهرا ص
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین