عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶
عمليات اعزام زايران ايراني به مدينه پايان يافت
معاون حج، عمره وعتبات سازمان حج و زيارت از پایان صدور ویزا برای زایران ایرانی و صدور روادید برای قریب به ۶۴ هزار نفر خبرداد.
عقیق:حميد محمدي با اشاره به اينكه عمليات انتقال زائران ايراني به مدينه منوره ازهشتم شهريورماه آغاز و بيستم شهريور پايان يافت گفت: سي وچهار هزار زائر مدينه قبل با 126 پرواز در قالب 212 كاروان مستقيما به اين شهر انتقال يافتند.

 

معاون حج، عمره وعتبات سازمان حج و زيارت پايان عمليات انتقال زائران مدينه بعد به جده را روزبيست و ششم شهريور ماه اعلام كرد و افزود: بيست وهشت هزار زائر مدينه بعد نيز با 95 پرواز به جده منتقل خواهند شد.

 

محمدي با اشاره به اينكه درحال حاضر تعداد زائران ايراني در مكه ومدينه از مرز 52 هزارنفر فراتررفته است گفت: هم اكنون درمدينه ده هزار و در مكه بيش از چهل و دوهزار زائر ايراني اسكان دارند.

 

اين مقام مسئول در سازمان حج و زيارت اضافه كرد: پرونده صدور ويزا براي زائران ايراني تكميل و بسته شد و بدين ترتيب براي قریب به 64 هزار (63990) نفر شامل زائران و عوامل اجرايي حج تمتع 94 رواديد سفر به عربستان صادر شد.

 

وي افزود: با توجه به اينكه دراداره فرودگاه جديد مدينه بخش خصوصي نقش دارد امسال روند ورود زائران به مدينه با تسهيلات بهتري همراه بوده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج معاون حج ، عمره وعتبات سازمان حج و زيارت تصريح كرد: با اطلاع رساني هاي انجام شده و اقدامات پيشگيرانه خوشبختانه تاكنون دردو فرودگاه مدينه ومكه دستگيري نداشتيم.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین