عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۵۸۹
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
هفتمین قسمت از مجموعه مستند تلویزیونی «بزرگ‌راه همت» با عنوان «همنشین» با حضور مسعود فروتن و حجت السلام فرحزاد امشب روی آنتن شبکه افق می رود.
عقیق: هفتمین قسمت از مجموعه مستند تلویزیونی «بزرگ‌راه همت» با عنوان «همنشین»، امشب روی آنتن شبکه افق خواهد رفت. این برنامه امروز یک‌شنبه 22 شهریور ماه، در ساعت 17 عصر و همچنین 22 شب از شبکه افق پخش خواهد شد.
هفتمین روایت از این مجموعه همزمان با شب شهادت امام جواد (ع) در سفر به شهر مشهد مقدس و در جوار حرم امام رئوف (ع) روایت می شود. این قسمت، حکایت همنشین های ما در دنیای امروز است و روایت آدم هایی است که معرف همنشین های پسندیده اند؛ چه در فضای واقعی و چه در فضای مجازی.
مسعود فروتن، کارگردان سینما و تلویزیون و حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد، روایت گران این قصه از «بزرگ راه همت» هستند.
«بزرگ راه همت» در 13 قسمت به نویسندگی و کارگردانی سیدامیر جاوید و تهیه‌کنندگی اباذر صالحیان، عنوان مجموعه مستندی است که سوژه‌های آن تمام ایران را شامل می‌شود و مخاطب در یک سفر دور و دراز، در هر قسمت از این مجموعه با فعالیت‌های فرهنگی خودجوش و مردمی مسافران «بزرگ راه همت» آشنا می‌شود.
خصوصیت مشترک این فعالیت‌ها، اتکای آنها به نیرو و منابع مردمی و خودجوش و پرهیز از استفاده از منابع و امکانات دولتی برای رشد و حیات است.
این مجموعه مستند هر هفته یکشنبه‌ها از شبکه افق روی آنتن صداوسیما می‌رود.


منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین