عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۴۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
اوحدی:
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تا کنون هیچ موردی از بازداشت حجاج ایرانی در موسم حج شاهد نبودیم در حالی که سال گذشته در مدت مشابه نسبت به امسال، ۲۳ مورد دستگیری داشتیم.
عقیق:سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، با بیان اینکه برخوردهای ماموران مبادی ورودی عربستان در فرودگاه‌های جده و مدینه با زائران ایرانی بسیار بهتر شده است، اظهار داشت: یکی از علت‌های این موضوع می‌تواند همان حادثه فرودگاه جده باشد که آنها نسبت به رفتارشان خجالت‌زده هستند.
وی اضافه کرد: این در حالی است که وقتی در ایام حج تمتع، با وزیر حج عربستان جلسه‌ای داشتیم و آنها در باره شروع عمره سوال کردند، در جواب به آنها گفتیم که تا زمانی که دو پلیس فاسد سعودی به جزای اعمال‌شان نرسند، هیچ برنامه‌ای برای ادامه عمره نداریم.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هنوز خبری از محاکمه دو پلیس فاسد سعودی نیست و ما منتظر این محاکمه هستیم، تصریح کرد: یکی از دلایل بهترشدن برخوردهای ماموران، برخوردهای مناسب زائران ایرانی است، به طوری که در طی مدت حج تا به امروز، هیچ موردی از بازداشت حجاج ایرانی شاهد نبودیم در حالی که در همین مدت مشابه در سال گذشته، 23 زائر ما دستگیر و بازداشت شد.

اوحدی خاطرنشان کرد: یکی از علل این اتفاق مهم، اطلاع‌رسانی رسانه‌های گروهی از جمله صداوسیما بوده است که زائران در برخوردهای امسال‌شان بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین