عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۴۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
یازدهمین نشست ستارگان محراب، با موضوع بزرگداشت‌ آیت‌الله انواری برگزار می‌شود.
عقیق:یازدهمین نشست از سلسله نشست‌های ستارگان محراب؛‌ بزرگداشت مفاخر ائمه جماعات استان تهران از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد، به منظور بزرگداشت مقام آیت‌الله محمدباقر محی‌الدین انواری با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائیه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند روز یکشنبه 22 شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشا به نشانی: نارمک، خیابان سمنگان، مسجد جامع نارمک مراجعه کنند.

به گزارش فارس، آیت‌الله انواری از سوی امام در تاریخ 23 اسفند 1357 به امامت جماعت مسجد جامع نارمک منصوب شد. در سال 1358 به عنوان نماینده امام و سرپرست حجاج ایرانی در مراسم حج حضور و تلاش چشمگیری داشت و نمایندگی امام در ژاندارمری کل کشور طی حکمی در سال 59 به وی داده شد. در انتخابات اولین و دومین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از سوی مردم شهرستان رزن و همدان انتخاب شد و در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس نقش بسزایی ایفا کرد.

آیت‌الله انواری در دوره اول و دوم مجلس خبرگان حضوری فعال داشت و با تأسیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، ریاست این مرکز بنا به دستور مقام رهبری به عهده وی گذاشته شد.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین