عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۲۶۲
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
جلسه تفسیر قرآن در مسجد علی ابن حسین(ع) تجریش برگزار شد
این گرفتاری برای این است که این افراد متنبه شوند و به خود بیایند. اگر این نافرمانی خیلی بالا بگیرد آنها را هلاک می کنیم.خداوند در این دنیا به این افراد کیفر می دهد.

گزارش تصویری


عقیق: مراسم هفتگی تفسیر قرآن کریم توسط آیت الله سید محمد ضیاء آبادی و مداحی حاج محمد مهجور در مسجد علی ابن حسین(ع) برگزار شد.

  • گزیده ای از سخنان آیت الله ضیاء آبادی را بخوانید:

_ از جمله برنامه های تدبیری خدا در عالم و از جمله سنت های خدا در عالم انسان است. این که مردم و جمعیتی به اطاعت انبیا و اولیاء خدا مشغول باشند. بشر را خلق کردند که سعادت ابدی داشته باشد.مردمی هستند که خدا را اطاعت نمی کنند و زیر بار نمی روند و می فرمایند که ما این مردم را در زندگی اجتماعی و خانوادگی گرفتار می کنیم.

_ این گرفتاری برای این است که این افراد متنبه شوند و به خود بیایند. اگر این نافرمانی خیلی بالا بگیرد آنها را هلاک می کنیم.خداوند در این دنیا به این افراد کیفر می دهد.

_ در سوره مبارکه انعام خدا به پیامبر اکرم(ص) دلداری می دهد که ناراحت نباش ما قبل از تو هم پیامبرانی را فروفرستادیم و آن مردم نافرمان گذشته را گرفتار کردیم.گرفتاری ها که پیش آمد هم در زندگی ظاهری ناراحت هستند و هم آرامش ندارند شاید آنها در پیشگاه خداوند تضرع کنند و به هوش بیایند. اما بعضی ها تا لحظه مرگ هم به خود نمی آیند.

_ افراد جبار و ستمکار فرعون های زمان خود هستند.در قرآن بسیار قصه و نکته وجود دارد. در قرآن به مردم عبرت می دهند. خداوند انسان ها را امتحان می کند که زمانی دستوری را می دهند افراد چه کاری می کنند.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین