عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۲۵۹
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در جلسه تواصي و هماهنگي پرسنل بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي با تاكيد به رنگ خدايي داشتن در كارها به ارزشمند بودن انساني كه داراي رنگ خدايي است اشاره نمود.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني گفت: همانگونه كه در اين عالم همه موجودات بوسيله رنگ ديده مي شوند در عالم ملكوت با رنگ الهي ارزش آنها آشكار مي گردد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با اشاره به آيه كريمه قرآن گفت: رنگ خدايي بهترين رنگهاست و آن رنگ، رنگ توحيد، رنگ اسلام و رنگ ولايت مي باشد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني اظهار داشت: انسان مي تواند تمام صفات كمال و جمال الهي به اندازه استعداد و تلاش، آن را در خود متجلي سازد.
وي انسان كامل را مظهر اتم و كامل اسماي حسناي الهي برشمرد و جايگاه او را در نظام آفرينش از نظر تشريع و تكوين بسيار عالي خواند و گفت: هيچ موجودي نزد خداوند برتر از انسان كامل كه خليفه الهي نيست.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با تاكيد بر رعايت همه جزييات در زندگي و مراقبت و محاسبه روزانه خاطر نشان ساخت: انسان به تدريج ساخته مي شود و اگر مراقبه نكند به تدريج سقوط مي كند.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در اين جلسه حاضرين پيشنهادات و مسايل خود را به نوبت بيان كرده و رهنمودهاي لازم را دريافت كردند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي حجت الاسلام والمسلمين حسين بهجتي در رعايت نظم و انظباط و نيز تلاش و كوشش بيشتر و اخلاص تاكيد كرد.
وي گفت: اين سرزمين محل ساخته شدن و پيوند با اهل بيت(عليه السلام) و الگو قرار دادن آنها براي خويش است.
حجت الاسلام والمسلمين بهجتي نماز شب را يكي از كارهاي بسيار پسنديده و پربركت خواند و همه را به آن توصيه نمود و ادامه داد: در حرم اباعبدالله(عليه السلام) فرصت بسيار مناسبي براي خواندن نماز شب در وقت سحر است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین