عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۲۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
طرح امین (انجمن مردمی یاوران نماز) امسال در شش استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی،سمنان، مازندران و گلستان برگزار می‌شود.
عقیق:سید علی منیری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد اقامه نماز گفت: طرح امین مخفف «انجمن مردمی یاوران نماز» و همچنین طرح بعدی این حوزه طرح مبین مخفف «مدیریت برنامه‌های یاوران نماز» است.

وی ادامه داد: پنجمین و ششمین دوره از طرح یاوران نماز از روز سه‌شنبه 18 شهریور در شش استان کشور برگزار خواهد شد.

منیری عنوان کرد: طرح امین برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مردمی کردن بُعد فرهنگی نماز است و با عنوان یاوران نماز و همراهی خودجوش و داوطلبانه گروه‌های مردمی در استان‌های کشور برپا می‌شود.

وی درباره طرح یاوران نماز اظهار داشت: شناسایی و برطرف کردن موانعی که پیش روی نمازگزاران است و همچنین هماهنگی اقامه نماز مانند متولی مسجد، پخش و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مساجد از جمله هدف‌های طرح امین است.

وی افزود: طرح امین با پیگیری و آموزش اساتیدی در خصوص نماز‌باوری و کاربردی کردن این فریضه واجب در زندگی مردم از دیگر اهداف این مجموعه است.

منیری در پایان یادآور شد: طرح امین پیش از این دوره‌های سوم و چهارم خود را در شهرهای کرمانشاه، کردستان، لرستان، برگزار کرده بود و امسال در شش استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان، مازندران و گلستان برگزار می‌شود و در پایان این دوره داوطلبان به عنوان یاوران نماز در مناطق و مساجد خود معرفی می‌شوند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین