عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۱۷۹
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
معاون امور فرهنگي بعثه‌ مقام معظم رهبري گفت: ارتقاء امور فرهنگي و ارائه خدمات مطلوب تر به زائرين از اولويت هاي اين مجموعه است.
عقیق:معاون امور فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در امور حج و زيارت از اعزام بيش از 760 روحاني ، روحاني معين و معينه به حج خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد جواد مظلومي در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج بااشاره به فعاليت هاي فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري و وضعيت تبليغات و آموزش در مكه و مدينه افزود در ارزيابي عملكرد روحانيون اعزامي به حج 43 شاخص از جمله ميزان رضايت زائران مدنظر قرار مي گيرد.
حجت الاسلام مظلومي اضافه كرد علاوه بر برگزاري جلسات آموزشي براي زائران در ايران ، مدينه منوره و مكه مكرمه، برگزاري برنامه ها و مسابقات فرهنگي و تشكيل وشركت در جلسات شوراي فرهنگي كاروان ها ازمسئوليت هاي روحاني كاروان است.
معاون امور فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري به ساماندهي جديد درتوزيع محصولات فرهنگي در حج 94 اشاره كرد و گفت: بدين منظورهشت بسته طراحي شد و براساس نياز زائر و ثبت سفارش در سايت از طريق مدير كاروان و يا مراجعه حضوري به موسسه مشعر در اختيار وي قرار گرفت.
حجت الاسلام مظلومي به توزيع يك جلد قرآن مجيد با ترجمه فارسي بين زائران اعزامي به بيت الله الحرام اشاره كرد و گفت: امسال در بخش فعاليت هاي قرآني طرح فصل ميهماني براي حفظ پنج سوره از قرآن و جزء خواني به اجراء در آمده است .
معاون امور فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري خاطر نشان كرد: ارتقاء امور فرهنگي و ارائه خدمات مطلوب تر به زائرين از اولويت هاي اين مجموعه است .


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین