عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۱۶۱
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
راهکارهای پیشنهادی الگوی درخت سبک زندگی با عنوان «راه و بی‌راه» در سومین نشست تخصصی سبک زندگی اسلامی ایرانی در فرهنگسرای امام(ره) ترسیم می‌شود.
عقیق:به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امام(ره)، در این نشست حجت‌الاسلام گریوانی، محقق و پژوهشگر علوم اسلامی و اجتماعی به تشریح آسیب‌های سبک زندگی دینی در دنیای امروز خواهد پرداخت و با طرح درخت زندگی اسلامی براساس مضامین قرآن راهکارهای مناسب را ارائه می‌دهد.
این نشست دارای مضامین دیگری نظیر سبک زنگی اسلامی، بیان تفاوت‌های راهبردی مفاهیم سبک زندگی دنیای مدرن، ترسیم الگوی درخت سبک زندگی، شکل‌گیری شاخ‌وبرگ‌ها و ثمرات این درخت است.
براساس این گزارش، نشست هم‌اندیشی الگوی درخت سبک زندگی با عنوان «راه و بی‌راه» ساعت 17:30 تا 19 روز دوشنبه (16شهریور) برپا و روزهای 23 و 30 شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.
علاقمندان برای بهره‌مندی از سلسله نشست‌های حوزه اندیشه‌های اسلامی در فرهنگسرای امام(ره) می‌توانند به نشانی: نیاوران، خیابان شهیدباهنر، خیابان امیرسلیمانی، نبش کوچه سبا مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 26100895 تماس گرفته، یا از سایت http://imam.farhangsara.ir  بازدید کنند.


منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین