عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
مهندس سعيد اوحدي با اشاره به اينكه سال گذشته چهاردرمانگاه در مدينه فعال بود گفت: امسال درمانگاه‌ها در مناطقي راه اندازي شده اند كه زائران ايراني بتوانند براحتي به آنها دسترسي داشته باشند.
عقیق:رييس سازمان حج وزيارت گفت: دوازده درمانگاه درمدينه براي ارائه خدمات درماني به زائران راه اندازي شده است.
مهندس سعيد اوحدي با اشاره به اينكه سال گذشته چهاردرمانگاه در مدينه فعال بود گفت: امسال درمانگاهها در مناطقي راه اندازي شده اند كه زائران ايراني بتوانند براحتي به آنها دسترسي داشته باشند.
رييس سازمان حج وزيارت همچنين از توافق با موسسه مطوفي حجاج ايراني براي استفاده از خدمه زن در چادرهاي بانوان زائر ايراني در ايام تشريق خبر داد و گفت: اين اقدام براي نخستين بار صورت مي گيرد.
وي با اشاره به اينكه درحج تمتع 94، پنجاه و سه درصد زائران ايراني را بانوان تشكيل مي دهند افزود: درسال هاي گذشته حضور كارگران مرد محدوديت هايي را براي زائران زن ايجاد مي كرد و استفاده از خدمه زن موجب آسايش خاطر بيشتر بانوان زائر در صحراي عرفات خواهد شد.
اوحدي اضافه كرد: درصورت توافق نهايي با اين موسسه حدود ده تا پانزده درصد از زائران ايراني در ايام تشريق از چادر هاي ويژه استفاده خواهند كرد كه براي حجاج مناسب تر است .
وي يادآورشد: با توجه به اينكه درسال هاي آينده ايام حج در ماههاي گرم تري خواهد بود افزود اين امر مي طلبد كه تمهيدات لازم براي جلوگيري از گرمازدگي حجاج از قبل پيش بيني و فراهم شود .


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین