عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۶۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
به مناسبت شب ميلاد امام رضا(عليه السلام) مراسم جشني در بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين با حضور جمعي از زايران، مديران و كاركنان سازمان حج و زيارت و شركت شمسا برگزار شد.
عقیق: در اين مراسم به نيابت از تمامي عاشقان و محبين اهل البيت(عليهم السلام) خجسته ميلاد پر يمن و بركت عالم آل محمد(صلي‌الله عليه واله و سلم) حضرت ثامن الائمه علي بن موسي الرضا عليه آلاف التحية و الثناء به محضر پدر بزرگوارشان حضرت امام موسي كاظم (عليه السلام) و فرزند عزيزشان جواد الائمه (عليه السلام) تبريك و تهنيت عرض شد.
در اين مراسم شيخي نماينده سازمان حج و زيارت، در رابطه با جايگاه امامت و ولايت مطالبي را عنوان و پس از آن مداح اهل بيت (عليهم السلام) حاج مهدي يارلو از تهران اشعاري درباره مناقب و فضائل آن امام همام در قالب مديحه سرايي و مولودي خواني قرائت كرد.
حجت السلام عباسي از روحانيون اعزامي از مشهد مقدس با اشاره به كلامي از فرمايشات آن امام همام كه فرمودند:« رحمت خداوند متعال بر بندگاني كه اهداف ما را زنده نگه دارد و زنده نگه داشتن اهداف ما به برپايي محافل و مجالس و ذكر معارف و آموزشهاي ديني است» مطالبي را در خصوص شخصيت والاي حضرت امام رضا(عليه السلام) وكرامات آن حضرت بيان كرد.
در پايان مراسم صلوات خاصه آن حضرت قرائت شد و به كساني كه نام آنها مزين به نام و القاب امام رضا عليه السلام بود و همچنين افرادي كه سوره مباركه نبأ، زيارت امين الله، و يا جامعه صغيره را حفظ نموده و در مسابقات فرهنگي پاسخ صحيحي ارائه داده بودند هدايايي اهداء گرديد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین