عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۵۵
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
ظلم‌هایی که به مسلمانان جهان، به ویژه شیعیان پاراچنار پاکستان و بحرین و عربستان و سوریه می‌گذرد پشت انسان را می‌لرزاند و از وقاحت و بی‌شرمی دشمنان به تعجب و شگفتی وا می‌دارد. کجاست غیرت انسان‌های آزاد؟!
عقیق: آیت‌الله محمدعلی گرامی به مناسبت یادواره شهداء شیعه در شهرهای کویته و کراچی و پاراچنار کشور پاکستان بیانیه‌ای را صادر کرده است.

«هُنَالِکَ ابْتُلِیَ الْمُؤْمِنُونَ وَزُلْزِلُوا زِلْزَالًا شَدِیدًا» احزاب/ ۱۱

آنجا [بود که] مؤمنان در آزمایش قرار گرفتند و سخت تکان خوردند.

«اکثروا الدعاء بتعجیل الفرج فان ذلک فرجکم» تنها مکتب الهی محفوظ از تحریف، مکتب اسلامی تشیع است که از طریق امام معصوم و پیامبر معصوم رسیده است. و درست به همین دلیل مورد هجوم دشمنان دین و آئین و بشریت قرار دارد، هیچ فرقه‌ای به اندازه شیعه، در طول تاریخ شهید نداشته است. چنان که در هیچ مکتبی رهبران فکری شهید به قدر شیعه نداشته است.

شیعه در طول تاریخ در برابر حوادث سهمگین استقامت به خرج داده اینک هم در زمان ما حوادث سهگمین بسیاری بر ما هجوم آورده است ظلم‌هایی که به خصوص بر شیعیان پاراچنار پاکستان و بحرین و عربستان و سوریه می‌گذرد پشت انسان را می‌لرزاند و از وقاحت و بی‌شرمی دشمنان به تعجب و شگفتی وا می‌دارد. کجاست غیرت انسان‌های آزاد؟!

هر گروهی هنگام حوادث به رهبر خود پناه می‌برد، ما رهبر معصومی جز ولی امرمان، امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف نداریم، به او پناه می‌بریم البته احیانا مشکلات را خودمان با اشتباه کاری‌های سیاسی و غیره به وجود می‌آوریم و آنگاه رفع مشکل را از خدا و اهل بیت علیهم‌السلام می‌خواهیم، به هر حال: الی الله الْمُشْتَکی، وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ والرَّخاءِ.

از همگان تقاضامندیم با خواندن دعای فرج و درخواست سلامت ولی امر از درگاه الهی، و با خواندن مکرر شبانه روز دعای «اِلـهی عَظُمَ الْبَلاءُ،» خدایا همان طور که پیامبرت را با رعب و القاء وحشت یاریش نمودی ما را یاری کن، به زمامداران راه صحیح و عاقلانه سیاست، و به مردم استقامت و پاکی و به بزرگسالان درایت عطا فرما آمین رب العالمین.

منبع: فارس
211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین