عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۵۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
مدير عمليات شمسا در عراق خبر داد:
سفر زائران ايراني به عتبات عاليات از هفته هاي اخير، روند افزايشي داشته و انتظار مي رود اين روند با پايان فصل تابستان و كاهش دماي هوا ادامه يابد.
عقیق:طعيمه غلامي، مدير ستاد عمليات شمسا در عراق، درگفتگويي با بيان اين مطلب كه بعد از پايان ماه مبارك رمضان و فرا رسيدن ماه شوال روند رو به رشدي در سفر به عتبات عاليات را شاهد هستيم، افزود: اين روند با كاهش گرماي هوا در كشور عراق در ماههاي آتي روند افزايشي خود را حفظ خواهد كرد.
مدير ستاد عمليات شمسادر عراق، در عراق ارتقاء و بهبود خدمات به زايران در عتبات عاليات را از اهداف سازمان حج و زيارت و شركت شمسا خواند و افزود: گامهاي موثر وخوبي براي ارائه خدمات رساني بهتر و مناسب تر براي زايران برداشته ايم.
وي ادامه داد: استفاده از هتل هاي جديد، با كيفيت بالا و ايمن در دستور كار قرار گرفت و با هتل هايي قرارداد منعقد شد كه امكانات مناسب و خوبي براي پذيرايي از زايران داشته باشند تا زايران در زمان اقامت در اين هتلها، آسايش و آرامش داشته باشند.
غلامي بهره گيري از ناوگان و سرويس هاي حمل و نقل جديد و مناسب براي نقل و انتقال زايران را از اقدامات انجام شده در بخش حمل و نقل برشمرد و اظهار داشت: با شركت هاي نقليه اي وارد قرارداد شديم كه اتوبوس هاي جديد و مدل بالا در اختيار داشته باشند تا در حين سفر خطري زايران را تهديد نكند.
مدير ستاد عمليات شمسا در عراق، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بخش تداركات و تغذيه گفت: با بكارگيري از آشپزهاي مجرب و پخت غذا در آشپزخانه هاي مركزي كه استانداردهاي لازم از نظر محيطي و بهداشتي را دارا مي باشند غذاهايي با كيفيت بالا طبخ و در جعبه هاي مخصوص توسط ماشين هاي يخچال دار به هتل ها حمل مي شود.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین