عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۳۶۵
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲
با همکاری مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و مرکز نور، نرم افزار « وهابیت و سلفیّت چیست؟ » با سه زبان کاربری فارسی، عربی و انگلیسی در قم تولید شد.

عقیق:مدیر نمایشگاه های مرکز نور اظهارداشت: این نرم افزار حاوی چندین عنوان کتاب در موضوع وهابیت و سلفیت، به صورت متنی و تصویری، به زبان ‌های فارسی، عربی، انگلیسی، چینی، اردو و اندونزیایی عرضه شده است.

سید مرتضی سجادی نژاد افزود: در حال حاضر این نرم افزار توسط فروشگاه های مجمع جهانی اهل بیت(ع) عرضه می شود و دارای کتبی از جمله؛ «حقیقت آن گونه که هست»، «راه نجات»، «تحلیلی نو بر عقاید وهابیان»، «گفت ‌وگوی بی ستیز»، «وهابیت بر سر دوراهی»، «الوهابیه فی المیزان»، «تاریخ وهابیت»، «زمینه‌ های تفکر سیاسی در قلمرو تشیع و تسنن»،«ابن تیمیه امام سلفی‌ ها» می باشد.

وی در ادامه به قابلیت ها و امکانات این نرم افزار پژوهشی اشاره کرد و گفت: "جستجو به روش‌ های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست كتاب‌ های برنامه"، "قابلیت ارتباط و مقایسه بین متون"، "امکان محدود کردن دامنه نمایش و جستجو"، "دسترسی متن قرآن کریم"، "ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت ‌نامه" و نیز "امکان یادداشت برداری" از جمله قابلیت های این نرم افزار می باشد.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین