عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۳۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
«گلستان هشتم»
به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا علیه السلام برنامه گلستان هشتم از حرم مطهر امام رضا علیه السلام میزبان بینندگان شبکه یک است.

عقیق:مجید خواجه نژاد تهیه کننده برنامه گلستان هشتم گفت: این برنامه هر روز ساعت 13:20 و 20:15 دقیقه بصورت زنده از حرم مطهر پخش می شود و سعی دارد  ساعت حال و هوای جشن میلاد در مشهد مقدس و حرم رضوی را به بینندگان برنامه منتقل کند.

وی با بیان اینکه استودیو برنامه گلستان هشتم در پشت بام صحن انقلاب قرار دارد گفت: در هر برنامه که 30 دقیقه است تصاویر زیبایی از حیاط حرم و چراغانی ویژه عید میلاد به تصویر کشیده می شود و همچنین هر شب یکی از مداحان ، شاعران و خدام حرم رضوی مهمان برنامه است.

خواجه نژاد همچنین از پخش تصاویر گل آرایی حرم مطهر به مناسبت میلاد خبرداد و گفت برای اولین بار است که این تصاویر از تلویزیون پخش می شود.

تهیه کننده برنامه گلستان هشتم افزود: در برنامه سه شنبه شب نیز حمید برقعه ای شاعر جوان اهل بیت علیه السلام مهمان این برنامه است و اشعار زیبایی در مدح امام رضا علیه السلام می خواند.

برنامه گلستان هشتم کاری از گروه پخش شبکه یک است که مجید خواجه نژاد تهیه کنندگی و مقداد مومن نژاد با همکاری حمید اشرفی برعهده دارند.



منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین