عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۲۹۴
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
به مناسبت دهه کرامت و در روز‌های سوم و چهارم شهریور، ویژه‌برنامه «رأفت کریمانه» برگزار می‌شود.

عقیق:به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 13 ، برنامه‌های دهه کرامت همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در سطح منطقه 13 آغاز و تا ولادت با سعادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

فرهنگسرای امید در دهه کرامت برنامه‌های متنوعی را با عنوان رأفت کریمانه برگزار می‌کند.

این برنامه‌ها شامل شب شعر آئینی با عنوان روایت باران، جشن رافت کریمانه با اجرای موسیقی محلی بوشهر و برپایی ایستگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری، نمایشگاه کتاب با موضوع سیره امام رضا(ع)، نمایشگاه تصویری از زندگی امام رضا(ع)، کارگاه طب‌الرضا با موضوع بهبود سبک تغذیه، نمایشگاه عفاف و حجاب، مسابقه پیامکی با موضوع سیره امام رضا(ع)، اجرای طرح نذر کتاب با موضوع داستان‌های امام رضا(ع) و ده‌ها عنوان برنامه دیگر فرهنگی می باشد.

این فرهنگسرا در نظر دارد در ایام دهه کرامت با هماهنگی به عمل آمده از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طی روزهای  3و 4 شهریور ماه فرهنگسرای زیارت را در فلکه دوم نیروی هوایی برپا کرده و خدمات فرهنگی- هنری مختلفی را طی این دو روز به شهروندان منطقه ارائه کند.

اجرای موسیقی سنتی، برپایی غرفه طب‌الرضا(ع)، غرفه فرهنگی هنری با ارائه خدمات مشاوره، جشن و بازی ویژه کودک و نوجوان با حضور عمو قصه گو و... از جمله برنامه های اجرایی طی این دو روز است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در برنامه‌های فرهنگسرای زیارت می‌توانند سه شنبه از ساعت 16تا 20 و روز چهارشنبه از ساعت 9تا 12به فلکه دوم نیروی هوایی، فرهنگسرای زیارت مراجعه و برای بهره مندی از سایر برنامه‌های فرهنگی این دهه به فرهنگسرای امید به آدرس میدان امام حسین(ع)، خیابان17شهریور،خیابان خشک‌بارچی، بوستان خیام مراجعه و یا با تلفن33355203تماس حاصل کنند.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین