عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۲۹۳
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
بر اساس روایات اسلامی صورت گرفت
یک شرکت تولیدات برنامه‌های رایانه‌ای در مالزی اقدام به تولید یک اپلیکیشن با عنوان «نوح نبی(ع) و داستان کشتی» بر اساس روایات اسلامی کرده است.

عقیق:یک شرکت تولیدات برنامه‌های رایانه‌ای در مالزی اقدام به تولید یک اپلیکیشن با عنوان «نوح نبی(ع) و داستان کشتی» تولید کرده است.

بنابر این گزارش، شرکت «سی.آر.هشت.اپز»(CR8Apps) با اعلام این خبر عنوان کرده است که این نخستین اپلیکیشن از مجموعه اپلیکیشن‌های آموزش‌های دینی ویژه کودکان است.

در اپلیکیشن «نوح نبی (ع) و داستان کشتی»، به صورت رایگان داستان طوفان بزرگ نوح(ع) از دیدگاه و روایات اسلامی به صورت الکترونیکی برای کودکان روایت می‌شود.

عبدالاول محمود رئیس این شرکت می‌گوید: در زمانه‌ای که پسیاری از برنامه‌های رایانه‌ای داستان‌ها و اساطیر غربی را روایت می‌کنند، دنیای اسلام از کمبود برنامه‌های اینچنینی که برای کودکان داستان روایت کند رنج می‌برد.

وی با بیان اینکه این اپلیکیشن بهترین انتخاب برای خانواده‌هایی است که می‌خواهند به کودکان‌شان تاریخ و داستان‌های اسلامی را بیاموزند، می‌افزاید: هدف ما اطمینان از این است که برنامه‌هایی ویژه کودکان تولید کنیم آنها را به کیفیت مطلوبی برسانیم که غیرمسلمانان می‌سازند.

گفته می‌شود اپلیکیشن نوح نبی(ع) دارای تصاویر خوب و زیباست و دارای یک راوی است که علاوه بر آن داستان با خط بزرگی نوشته شده و این اپلیکیشن دارای جداول و بازی‌هایی است که قابلیت ذخیره‌سازی دارد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین