عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۲۲۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۹
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق در جلسه تواصي و هماهنگي اعضاء بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلا با تاكيد بر لزوم رعايت ظرافتها و زيباييها گفت: خداوند زيباست و زيباببها را دوست دارد.
عقیق:نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق در جلسه تواصي و هماهنگي اعضاء بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلا با تاكيد بر لزوم رعايت ظرافتها و زيباييها گفت: خداوند زيباست و زيباببها را دوست دارد.
حجت الاسلام والمسلمين نجف نجفي روحاني با اشاره به كساني كه در قرآن محبوب خدا واقع شده اند اظهار داشت: خداوند كساني كه مظهر صفات كمال او هستند را دوست دارد و در مقابل كساني كه مظهر صفات شيطاني اند، مورد غضب الهي و دور از رحمت مي باشند.
وي با بيان معناي خليفه الهي گفت: انسانيت واقعي يعني در بردارنده صفات كمال و جمال الهي است كه در نظام آفرينش هيچ موجودي برتر از آن نمي باشد كه بهشت براي او خلق شده است.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق به دعاي جوشن كبير اشاره نمود و افزود: همه اين صفات مي تواند در انسان تجلي كند و هر كس به قدر ظرفيت و گنجايش وجودي خود آن را كسب مي كند.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني با بيان معناي خودسازي عنوان كرد: بايد صفات كمال را با تمرين و مراقبت به دست آورد و اين كار سخت ولي شيرين است و ثمره اي بسيار باارزش خواهد داشت.
وي از اعضاي بعثه، خواست از اين جلسه تا جلسه ديگر مراقبت كنند و از غيبت، تهمت، نمامي و سخن چيني و ساير صفات زشت، اجتناب نموده و خود را به صفات كمال بيارايند و اصولا اين جلسه براي نقد و بررسي صميمانه و ارائه پيشنهادات و پيشگيري از فضاي مسموم تشكيل مي شود تا همه بتوانند در اين فرصت استثنايي در كنار حرم مطهر حسيني از انديشه هاي والاي حسيني بهره مند گردند.
گفتني است در اين جلسه هر كدام از اعضاء، به نوبه خود پيشنهادات و مسايل خود را بيان نموده و راهنماييهاي لازم را دريافت كردند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین